Julkkiksia, joilta mielellään näyttäisit?
Mainitse julkkiksia joilta mielellään näyttäisit.
Itse näyttäisin mielelläni Elsa Patakyltä, Elsa Hoskilta tai vaikkapa Kristin Kreukilta.
Kommentit (66)
Jessica Alba
Julianne Hough
Keira Knightley
Rosie Huntington-Whiteley tai Amber Heard
Ursula Andress nuorena, Diane Lane
Doutzen Kroes, Miranda Kerr tai Adriana Lima
Heidi Klum, Jennifer Aniston, Kirsten Dunst
Jennifer Lopez, Jennifer Aniston, Jennifer Lawrence, Lucy Hale, Troian Bellisario, Stana Katic, Emily Deschanel, Paula Patton.
Eva Wahlström
Ihana hymyilevä ihminen ja jotenkin upea. Positiivinen ja rohkea. Raju rock -mimmi, niinkuin minäkin. Hyvät lihakset. Ei liikaa vaan just nappi. Omat tissini voisin pitää.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 15:09"]Gisele Bundchen.
[/quote]
Tää. Jostain syystä itsekin pidän häntä helvetin kauniina vaikka joidenkin mielestä miehekäs. Hänessä on mun mielestä sitä Jotain mitä harvoissa naisissa on. Tykkään myös SJP:stä jota monet pitää niin kamalana.
Mä en taas ymmärrä Giselen kauneuden hehkutusta. Tuo Stana Katic (toinen hehkutettu) oli ihan ok, muttei mitenkään hätkähdyttävän kaunis.
Eva Green, Emily Blunt, Rooney Mara, Freida Pinto
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 15:19"]Mä en taas ymmärrä Giselen kauneuden hehkutusta. Tuo Stana Katic (toinen hehkutettu) oli ihan ok, muttei mitenkään hätkähdyttävän kaunis.
[/quote]
Kun näitä mielipiteitä on tuhansia-miljoonia- niin ek kaikki voi olla samaa mieltä.
Ana Beatriz Barros. On samanikäinenkin kuin minä, eli 33v. :)
Stana Katic jos saisin sen äänenkin ♥.♥
Josh Hutcherson pidempänä.