Julkkiksia, joilta mielellään näyttäisit?
Mainitse julkkiksia joilta mielellään näyttäisit.
Itse näyttäisin mielelläni Elsa Patakyltä, Elsa Hoskilta tai vaikkapa Kristin Kreukilta.
Kommentit (66)
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 14:38"]
Tuksu
[/quote]
Aika moni suomalaisnainen, itse mukaanlukien, on kropaltaan kuin Tuksu. Tosin ilman jättisilareita. Ja kiesus, että mä vihaan tätä miltä mä näytän. Miten tällaisesta kropasta saa samanlaisen kuin vaikka Sofia Hellqvistillä?
Esim. Devon Windsor, Doutzen Kroes, Natalia Portman, Shay Mitchell, Cote de Pablo, Sofia Helin, Freida Pinto, Heather Graham, Amber Heard, Jennifer Connelly, Kiernan Shipka, Julie Andrews, Dianne Agron, Lily Rose Depp, Ana Beatris Barros, kuka tahansa etelä-korealainen malli/laulaja/julkkis.
Suomalaisista: Anna-Sofia Ali-Sisto tai Sofia Ruutu.
Brad Pitt leffassa Troija. Tosin lyhyemmät hiukset. M25
Voih näitä on niin monia. Emily Deschanel, siskonsa Zooey, Stana Katic, Miley Cyrus pidemmillä hiuksilla.
Jenni vartiainen mutta C-kupin tisseillä.
Troian Bellisario, Stana Katic, Olivia Wilde.
Arnold schwarzenegger, Clint Eastwood, Dwayne Johnson.
Alexis Bledel, vaikka en tiedä aiheuttaisiko ikinuoret "lapsen kasvot" uskottavuusongelmia esim. töissä.
Täysin erinäköinen kuin minä, mutta haave olisi Natalie Portman. Saman näköinen, mutta paranneltu (isommat tissit, pidemmät jalat, erilainen nenä) olisi Scarlett Johansson, ei olisi ongelma eikä mikään näyttää hänelle.
Katsokaa Avicii&Nadia Ali - rapture youtubesta. Tuommoisen naisen voisin ottaa koska vain :)
Inka Williams ja Lily Rose Depp sitten kun ovat aikuisia. Tiedän heistä kasvavan kumalaisen kauniita.
Nicole Kidman tai se Hannibal-leffan nainen, jonka nimeä en just nyt muista. Ei Foster vaan se toinen.