Kuvittelin, että Eliittikumppanit olisi vain akateemisille
tai edes menestyneille, mutta EI.
Tavallisia pulliaisia koko seuranhaku täynnä.
Valitse nyt näistä sitten :-(
Kommentit (16)
Akateemiset on sen verran älykkäitä että näkivät tuon huijaussaitin läpi välittömästi. Lisäksi akateemiset kyllä tietää että gold diggereitä on suomikin täynnä niin ei sitä koulutusta tai tuloja kannata turuilla ja toreilla mainostaa kun kohta on kyllä joku pummi yrittämässä osingoille pääsyä.
Johan se mainoskin on ihan ristiriitainen. "Sivuston tason määrittävät käyttäjät. Tule mukaan!" Miten ihmeessä kukaan voi kuvitella, että sivustolla, jonne kaikki pääsevät, taso olisi jotenkin korkeampi kuin muualla?
Mitä tarkoitat tavan pulliaisilla? Joskus ajattelin liittyä, kun siellä ei varmaan ole näitä elämänkoululaisia joita on suomi24 ym. täynnä. Mutta jos siellä on ihan normaaleja työssäkäyviä siistejä ihmisiä niin voisi harkita.
Voi ei! Eikö sieltä löytynytkään acateemista tohtorismies playboyta!?
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 15:17"]
HÖÖ
[/quote]
Oletko Eliittikumppaneissa? Sitten en liity.
Alkoholisoitunut naapurini on siellä, etsii aktiivisesti seuraa. Yäk.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 15:27"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 15:17"]
HÖÖ
[/quote] En ole!
Oletko Eliittikumppaneissa? Sitten en liity.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 14:37"]
Johan se mainoskin on ihan ristiriitainen. "Sivuston tason määrittävät käyttäjät. Tule mukaan!" Miten ihmeessä kukaan voi kuvitella, että sivustolla, jonne kaikki pääsevät, taso olisi jotenkin korkeampi kuin muualla?
[/quote]
Taso ei voi mitenkään nousta kummoiseksi edes valikoimalla. Parhaat revitään nopeasti käsistä ja syystä tai toisesta vähemmän puoleensa vetävät jäävät kansoittamaan sivustoja.
Itse olen vakavarainen sekä akateeminen mutta tuurijuoppo. Ulkoilen ja pidän mökkeilystä. Olen haku päällä pitäisikö tuolta kokeilla t. Uneton Jollaksessa
Minulla on ristiriitaiset tunteet palvelua kohtaan. Tavallaan on kiva, että on kehitetty palvelu "tasokkaammille" seuranhakijoille, mutta samalla tuntuu vaivaannuttavalta määritellä itsensä sellaiseksi. Olen itse akateeminen ja hyvätasoinen eli sinänsä varmaan ihan toivottavaa kumppaniainesta, mutta aika korkea kynnys on minulla kutsua itseäni "eliittikumppaniksi". On myös satavarma, että jos käyttäjien taustoja ei tarkisteta, on valtaosa käyttäjistä gold diggereita.
eliittikumppani löytää seuraa livenä. tuolla sivustolla täytyy olla jokin paha vika.
eliitti on miehillä rikas ja naisilla kaunis.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 16:01"]Minulla on ristiriitaiset tunteet palvelua kohtaan. Tavallaan on kiva, että on kehitetty palvelu "tasokkaammille" seuranhakijoille, mutta samalla tuntuu vaivaannuttavalta määritellä itsensä sellaiseksi. Olen itse akateeminen ja hyvätasoinen eli sinänsä varmaan ihan toivottavaa kumppaniainesta, mutta aika korkea kynnys on minulla kutsua itseäni "eliittikumppaniksi". On myös satavarma, että jos käyttäjien taustoja ei tarkisteta, on valtaosa käyttäjistä gold diggereita.
[/quote]
*hyvätuloinen. Damn you autocorrect!
up