Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

nyt ymmärrän miksi niin monet ylipainoiset eivät laihduta

Vierailija
18.07.2015 |

En ole itse ylipainoinen, mutta häitä varten pudottanut nyt 5kg ja vielä pari kg jäljellä maaliin. Sinänsä helppoa hommaa: liikut ja syöt monipuolisesti, mutta vähemmän kuin kulutat.

Mutta se itsekuri. Oikeat valinnat päivästä toiseen. Kun toiset herkuttelevat. Kun sataa. Pitkäjänteisyys.

Mulla ei ole edes montaa kiloa ollu pudotettavaa. Sitkeästi vaan pysynyt suunnitelmassa. Arvostan suuresti niitä joilla on oikeasti ollut paljon kiloja pudotettatavanaan ja ovat onnistuneet ja ennen kaikkea jaksaneet.

Jokainen meistä pystyy siihen. Joten toivotankin tsemppiä kaikille painonpudottajille!!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 16:28"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 16:20"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 15:26"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 13:27"]Ei siihen mitään itsekuria tarvitse. Kun on oikeanlaiset ruoat, ei ole ylimääräisiä mielitekoja. [/quote] Paskapuhetta :D Kyllä niitä toisinaan on vaikka mitä tekis! T.-45kg

[/quote]

Et ole osannut valita ruokiasi.

[/quote]

Ei ihmisten elimistöt toimi täsmälleen samalla tavalla. Säkin voisit jo tajuta sen, että kaikki mikä toimii sulla, ei toimi kaikilla.

[/quote]

Ei tietenkään toimi samalla tavalla. Siksihän jokaisen on valittava ruokansa sen mukaan, mikä itselle sopii. Siinä täytyy kuunnella omaa kehoa, ei toisten neuvoja.

Vierailija
22/28 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä oon riippuvainen ruuasta ja herkuista. Aina jos vituttaa -syönpä jotain herkkua. Aina kun masentaa -lohdutanpa suklaalla. Aina kun juhlin -syön jotain hyvää. Nyt saanut tiputettua 12kg ja vieö tavoitteena ois toinen mokoma. Se on vaan niin helvetin vaikeeta pysyä erossa herkuista / roskaruuasta. Herkuttelen välillä, kokonaan en voi / halua olla ilman. Mut saisi pysymään sen kerran kahdessa viikossa eikä lipsuis, ni oisin tyytyväinen. Oin tehnyt tästä elämäntapa muutoksen ja uskon, että pystyn siihen aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi nuoresta asti hyvin ylipainoinen ystävä. Hän on nyt n. 38-vuotias. On elämänsä aikana laihduttanut ilman lääkkeitä tai leikkauksia n. 4 kertaa yli 30 kg siis yhteensä 120 kg. (Se että hän lihoo kilot osittain takaisin johtuu yleensä siitä että kehon aineenvaihdunta on muuttunut pysyvästi ja keho pyrkii takaisin maksimipainoonsa.)

Sen rinnalla joku 5 kg:n laihdutus terveellä nuorella on ihan peanuts, eikä merkki mistään itsekurista.

Vierailija
24/28 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Eka viikko laihdutusta menossa itsellä ja 4kg:n pudotus tavoitteena.

Vierailija
25/28 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 16:43"]

Mulla on yksi nuoresta asti hyvin ylipainoinen ystävä. Hän on nyt n. 38-vuotias. On elämänsä aikana laihduttanut ilman lääkkeitä tai leikkauksia n. 4 kertaa yli 30 kg siis yhteensä 120 kg. (Se että hän lihoo kilot osittain takaisin johtuu yleensä siitä että kehon aineenvaihdunta on muuttunut pysyvästi ja keho pyrkii takaisin maksimipainoonsa.)

Sen rinnalla joku 5 kg:n laihdutus terveellä nuorella on ihan peanuts, eikä merkki mistään itsekurista.

[/quote]

Eli turha iloita mistään omasta saavutuksestaan, kun joku toinen jossakin on kuitenkin saavuttanut enemmän?

Vierailija
26/28 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarvitaan jokin addiktio tai korvike, parempi siirtyä syömisestä liikuntaan..

Vierailija
27/28 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta terveys eikä se kuinka pitkään elän, vaikka en edes ole ylipainoinen.

Vierailija
28/28 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 15:26"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 13:27"]Ei siihen mitään itsekuria tarvitse. Kun on oikeanlaiset ruoat, ei ole ylimääräisiä mielitekoja. [/quote] Paskapuhetta :D Kyllä niitä toisinaan on vaikka mitä tekis! T.-45kg

[/quote]

Et ole osannut valita ruokiasi.