Anoppi javeeraa miehen ex-vaimon kanssa
Ei voi mitään. Olen mustasukkainen. Viimeksi lähtivät yhdessä laivalle. Eipä miestäni (tai minua) ole pyydetty. Ruma tunnehan tällainen mustasukkaisuus on, mutta on se silti olemassa. Mies selittelee, että äitinsä on niin kiltti, että kun ex-vaimo jäi häntä eron jälkeen kaipaamaan, niin siksi ovat yhteyksissä. Jännä juttu että viettää mielummin aikaa pojan ex-vaimon kanssa, kuin poikansa kanssa. Mua ei ärsyttäis ollenkaan samalla tavalla, jos olisivat poikansa kanssa keskenään laivalla.
Kommentit (23)
Olen minäkin mun ex-anopin kanssa edelleen hyvissä väleissä, onneksi eksän seuraavat naiset eivät ole välittäneet.
He ovat ystäviä.Olen minäkin veljeni exän kanssa sydänystävä ja nykyisen kanssa meillä on asiallisen ystävälliset välit.Ei kaikkien kanssa natsaa samalla tavalla.Oikeastaan aika hölmö kysymys.
Sinulla ei ole asiaan mitään syytä puuttua tai siitä pahastua. Anoppi jää exän elämään jo pelkästään lastenlasten takia ja sitä tosiasiaa vastaan ei uudet kumppanit voi taistella. Jos sinua harmittaa kovasti että jäät ulkopuolelle, kerro miehelle jotta hän ymmärtää olla kertomatta sinulle exän ja anopin tapaamisista.
Ai parempi olisi, jos laivalla olisi anopin ja exsän lisäksi sinun mies?
Jos meille tulee ero, niin ero on minun ja miehen välinen, ei minun ja kaikkien 20 vuoden suhteen aikana tulleiden ihmisen välinen.
Minkä takia olet mustia anopista? Vai pelkäätkö heidän juonivan siellä sinun pään menoksesi jotakin ja miehesi saattamista takaisin exänsä luokse? :D Ihan oikeasti, mustasukkaisuutesi on typerää ja lapsellista. Olet varmasti mustis kaikista muistakin asioista jos kerran tällainen käy luonnollesi noin pahasti. Rauhoitu siis jos haluat pitää miehesi.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 12:47"]Ai parempi olisi, jos laivalla olisi anopin ja exsän lisäksi sinun mies?
[/quote]
No ei tietenkään. Tarkoitin, että minua ei haittaisi jos anoppi olisi kahdestaan poikansa kanssa laivalla.
Tiedän ja myönsin, että tunteeni on ruma. Tiedän myös ettei minulla ole mitään sanottavaa asiaan. Vaan harmittaa se silti. Tulee sellainen olo, että anoppi tykkää enemmän ex-vaimosta kuin minusta. En kuitenkaan ole millään muotoa ilkeä tai vaikea ihminen ja yleensä minusta pidetään mihin menenkin. Mutta tunteet on minullakin, vaikka olen niin kohtelias ja tilannetajuinen, että osaan pitää ne itselläni.
Yleinen mielipide näyttää olevan se, että kaikkien mielestä asia on ihan ookoo.
Minua vaan harmittaa se miksi exä ei ymmärrä, että he eivät ole enää perhettä. Appiukko taas ei siedä tätä exää ollenkaan, koska erossa kuulemma tämä ex-vaimo oli soitellut myös appiukolle ja haistatellut ja kiroillut puhelimessa. Tästä syystä (ihan oikein) appiukko teki testamentin, joka sulkee poikien puolisot ulos perinnöstä. Sen verran törkeää oli exän käytös ollut, vaikka appiukko ei sinänsä liittynyt poikansa eroon millään lailla. Joutui vain raivoavan exän huudon kohteeksi.
Minusta exän kanssa kaveeraaminen tässä mittakaavassa on loukkaus poikaansa kohtaan.
Kuulehan, anoppi sa valita kaverinsa ihan itse...
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 15:07"]Kuulehan, anoppi sa valita kaverinsa ihan itse...
[/quote]
Tottakai saa. Ja kyllä minä saan olla harmissani. Jokaisella on oikeus tunteisiinsa. Myös minulla.
Minunkin anoppi kuvaa miehen exää joka kerta,kun se kyläilee siellä. Miehellä ja exällä yhteinen lapsi. Ottaa myös exästä ja miehestäni yhteiskuvia albumiin. Minusta ei ole ottanut yhtään kuvaa vuosien saatossa. Kummallista. Miehen mielestä ei.
Jos pari on ollut pitkään yhdessä niin ei niitä muita suhteen aikana syntyneitä ihmissuhteita eron takia lopeteta. Minä en päässyt kummitytön (joka siis exän sukua) rippijuhliin ettei exän uudelle tule paha mieli. Minulle ja kummitytölle tuli paha mieli, exän ja tämän uuden suhdekin oli aika lyhyt, mutta toivottavasti edes hän sai hyvän mielen.
Aina vain eneän ja enemmän odotan kauhulla tulevaa rooliani anoppina. Täältä saa lukea, mitä se on. Miniä saa määrätä, ketä ystäviäkin minulla saa olla kaiken muun lisäksi. Toivotravasti pojistani kasvaa homoja
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 15:13"]Jos pari on ollut pitkään yhdessä niin ei niitä muita suhteen aikana syntyneitä ihmissuhteita eron takia lopeteta. Minä en päässyt kummitytön (joka siis exän sukua) rippijuhliin ettei exän uudelle tule paha mieli. Minulle ja kummitytölle tuli paha mieli, exän ja tämän uuden suhdekin oli aika lyhyt, mutta toivottavasti edes hän sai hyvän mielen.
[/quote] siis olet kummi miehesi exän sukulaiselle. Et voinut mennä, kun miehesi exä meni sinne. Hmmmmmm
Ovat ystäviä. Tunteesi ihan luonnollinen mutta minkäs teet
Miten joku jaksaa olla kiinnostunut miehen exän ystävistä? Tai anopin ystävistä? Tai siitä kenestä appiukko tykkää tai on tykkäämättä?
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 15:02"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 12:47"]Ai parempi olisi, jos laivalla olisi anopin ja exsän lisäksi sinun mies? [/quote] No ei tietenkään. Tarkoitin, että minua ei haittaisi jos anoppi olisi kahdestaan poikansa kanssa laivalla. Tiedän ja myönsin, että tunteeni on ruma. Tiedän myös ettei minulla ole mitään sanottavaa asiaan. Vaan harmittaa se silti. Tulee sellainen olo, että anoppi tykkää enemmän ex-vaimosta kuin minusta. En kuitenkaan ole millään muotoa ilkeä tai vaikea ihminen ja yleensä minusta pidetään mihin menenkin. Mutta tunteet on minullakin, vaikka olen niin kohtelias ja tilannetajuinen, että osaan pitää ne itselläni. Yleinen mielipide näyttää olevan se, että kaikkien mielestä asia on ihan ookoo. Minua vaan harmittaa se miksi exä ei ymmärrä, että he eivät ole enää perhettä. Appiukko taas ei siedä tätä exää ollenkaan, koska erossa kuulemma tämä ex-vaimo oli soitellut myös appiukolle ja haistatellut ja kiroillut puhelimessa. Tästä syystä (ihan oikein) appiukko teki testamentin, joka sulkee poikien puolisot ulos perinnöstä. Sen verran törkeää oli exän käytös ollut, vaikka appiukko ei sinänsä liittynyt poikansa eroon millään lailla. Joutui vain raivoavan exän huudon kohteeksi. Minusta exän kanssa kaveeraaminen tässä mittakaavassa on loukkaus poikaansa kohtaan.
[/quote]
Siis appi teki testamentin, joka sulkee nimenomaan sinut perinnön ulkopuolelle mutta ei exää?
Missä iässä ihminen ei saa enää päättää ystävistään? Kun täyttää 50v niin pitää kysyä aina miniöitten mielipide, että saako tämä ihminen enää olla ystäväni?
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 15:18"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 15:13"]Jos pari on ollut pitkään yhdessä niin ei niitä muita suhteen aikana syntyneitä ihmissuhteita eron takia lopeteta. Minä en päässyt kummitytön (joka siis exän sukua) rippijuhliin ettei exän uudelle tule paha mieli. Minulle ja kummitytölle tuli paha mieli, exän ja tämän uuden suhdekin oli aika lyhyt, mutta toivottavasti edes hän sai hyvän mielen. [/quote] siis olet kummi miehesi exän sukulaiselle. Et voinut mennä, kun miehesi exä meni sinne. Hmmmmmm
[/quote]
Opettele hyvä ihminen lukemaan.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 15:18"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 15:13"]Jos pari on ollut pitkään yhdessä niin ei niitä muita suhteen aikana syntyneitä ihmissuhteita eron takia lopeteta. Minä en päässyt kummitytön (joka siis exän sukua) rippijuhliin ettei exän uudelle tule paha mieli. Minulle ja kummitytölle tuli paha mieli, exän ja tämän uuden suhdekin oli aika lyhyt, mutta toivottavasti edes hän sai hyvän mielen. [/quote] siis olet kummi miehesi exän sukulaiselle. Et voinut mennä, kun miehesi exä meni sinne. Hmmmmmm
[/quote]
Oletko ajatellut käydä jotain luetunymmärtämiskurssia?
Mun mielestä sä olet lapsellinen.
Anopilla on hyvät välit ex-miniänsä kanssa, sä et voi sille mitään.
Mä en usko, että olet sympaattinen ihminen, josta aina pidetään. Johan tämä purkautuminen kertoo ettet ole kovin itsevarma etkä halua muilla olevan hauskaa, jos sä tai miehesi eivät ole paikalla.
Yleensä eksät ovat eksiä syystä. Turhaan sä pelkäät, että miehesi entinen vie sun paikan. Hän on ollut siellä jo ennen sua, kestä se.
Heillä on aivan oma ystävyyssuhde, joka ei liity mitenkään sinuun tai mieheesi. Opettele elämään sen todellisuuden kanssa.