Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monta litraa vettä juotte päivässä?

Vierailija
18.07.2015 |

Minulla on ns. pakkomielle juoda vettä. Aina kun tekee mieli ahmia ruokaa tai ruveta syömään herkkuja rupean juomaan vettä. 2 litraa vettä menee joka tunti jos olen kotona. Mietin että voiko olla vaaraksi juoda noin paljon vettä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/13 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan epäterveellistä ja järjetöntä tuollainen juominen. Itse juon vain kun keho käskee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta heti ettet kuole. Iha oikeasti!!!

Vierailija
4/13 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juon 3-4 litraa päivässä. Pidän tuotakin jo paljona ja joudun aika useasti rampatakin vessassa. Mä jotenkin en usko että joisit 2 litraa tunnissa. :D

Vierailija
5/13 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään litran. Yleensä 2.

Vierailija
6/13 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko minäkään tuohon 2 litraa tunnissa. Kokeilkaapas juoda esim. 3 litraa päivässä. Sekin on jo työlästä. Ihan siis mittaatte ja laskette että olette juoneet tuon 3 litraa. Ei mitään mutu-tuntemuksia. Jouduin lääkityksen vuoksi juomaan noin vuoden tuon 3 litraa päivässä ja piti kyllä tehdä sellainen suunnitelma että juo kahden tunnin välein esim. 4 desiä tai joka tunti lasillisen. Ja toki sitä juo vain valveillaoloajan. Mitatkaa siis että lasiin menee 2 dl ja juokaa yksi sellainen tunnin välein valveillaolon ajan.

Vierailija
7/13 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 11:54"]En usko minäkään tuohon 2 litraa tunnissa. Kokeilkaapas juoda esim. 3 litraa päivässä. Sekin on jo työlästä. Ihan siis mittaatte ja laskette että olette juoneet tuon 3 litraa. Ei mitään mutu-tuntemuksia. Jouduin lääkityksen vuoksi juomaan noin vuoden tuon 3 litraa päivässä ja piti kyllä tehdä sellainen suunnitelma että juo kahden tunnin välein esim. 4 desiä tai joka tunti lasillisen. Ja toki sitä juo vain valveillaoloajan. Mitatkaa siis että lasiin menee 2 dl ja juokaa yksi sellainen tunnin välein valveillaolon ajan.
[/quote]
Mulla menee kolme litraa helposti ilman et on työlästä. Aina vesipullo mukana, kun on jano usein. Joskus sit päätin laskee et kuinka monta kertaa täytän sen päivässä, ja päälle 3l siitä yhteensä tuli.

Vierailija
8/13 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon 3-5 litraa päivässä, riippuen syömisistä ja liikunnasta.

Vierailija
9/13 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-8 litraa :)

Vierailija
10/13 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä juon ihan oikeasti. Näin olen menetellyt jo monta vuotta niin kauan kun on ollut ahmimisongelmia. Keho on tottunut tähän määrään. Ei tarvitse enää niin usein käydä vessassakaan. Talvisin tosin juon ainakin puolet vähemmän, mutta näin kesäisin tämä menee jopa liioitteluksi. Nytkin kaiken aikaa hörpin vettä menemään. Kun aloitin tämän mulla oli kaikkea huimausta, pahaa oloa, päänsärkyä yms. mutta nykyään tää vaan on tällänen tapa joka on jäänyt, enkä ainakaan vielä oo kuollut ;)

Vierailija
11/13 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 13:02"]Kyllä juon ihan oikeasti. Näin olen menetellyt jo monta vuotta niin kauan kun on ollut ahmimisongelmia. Keho on tottunut tähän määrään. Ei tarvitse enää niin usein käydä vessassakaan. Talvisin tosin juon ainakin puolet vähemmän, mutta näin kesäisin tämä menee jopa liioitteluksi. Nytkin kaiken aikaa hörpin vettä menemään. Kun aloitin tämän mulla oli kaikkea huimausta, pahaa oloa, päänsärkyä yms. mutta nykyään tää vaan on tällänen tapa joka on jäänyt, enkä ainakaan vielä oo kuollut ;)
[/quote]

Ap siis.

Vierailija
12/13 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo varmaan mitään juomia litraa päivässä, sehän on kauhee määrä. Ja joo, minä syön kyllä herkkuja mielummin kuin juon vettä.

Vierailija
13/13 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 13:04"]En juo varmaan mitään juomia litraa päivässä, sehän on kauhee määrä. Ja joo, minä syön kyllä herkkuja mielummin kuin juon vettä.
[/quote]
Hyi vitun läsö !!