Sopiva paino 165 cm:lle?
Olen tällä hetkellä 56,5 kg ja läskiä on vyötäröllä, lantiolla ja reisissä ihan reilusti. Vaatekoko 38. Haluan koon olevan 36. Haluan myös pudottaa painoa, en vain kiinteytyä. Rakenteeltani olen sirohko; mm. hartiat, pohkeet, nilkat ja ranteet kapeat. Suosittele minulle näillä vajavaisilla tiedoilla ihanteellinen paino! :D
Kommentit (46)
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 11:02"]Minusta olet ihannepainossasi jo. Ennenkuin luin tekstin ajattelin että n. 60 kg olisi ok tuon pituiselle. Ilmeisesti olet aika nuori koska jos esim. 50 v. Samat mitat omistava olisi tosi hoikka.
[/quote]
Kiitos! Vaatteet päällä olen ihan sopusuhtaisen näköinen, mutta kyllä minussa liikaa rasvaa ja makkaroita on :( Olen kolmekymppinen.
Ap
Minkä painoisia te muut 165 senttiset, sirot naiset olette?
Ap
Katso peiliin mielummin kuin vaakaan. Sopiva paino riippuu kehon rakenteesta, lihaksista ym.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 11:20"]Katso peiliin mielummin kuin vaakaan. Sopiva paino riippuu kehon rakenteesta, lihaksista ym.
[/quote][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 11:20"]Katso peiliin mielummin kuin vaakaan. Sopiva paino riippuu kehon rakenteesta, lihaksista ym.
[/quote]
Joo, olen kyllä katsonut peiliin. Vaikea vain arvailla, mikä paino olisi se ihanteellisin ja olisi kiva määritellä joku konkreettinen tavoite :)
Viitisen kiloa saa varmasti pudottaa.
Itse olen 164cm ja 59kg ja vaatekoko 36
Sopiva paino riippuu ihan rakenteesta. Mä olen 165cm ja painan 49kg, käytän kokoa S tai 36 tosin joskus voi olla vähän isoja. En ole liikunnallinen, vaikka liikuntaa jonkin verran harrastankin. Kyllä löytyy makkaraa vyötäröltä ja sisäreisissäkin rasvaa on ihan tarpeeksi.
Painan 52 ja läskiä löytyy. Vyötärö on mallia tynnyri ja rintsikat tekevät makkaran selkään vaikka yrittäisi pitää löysällä. Ihannepaino varmaan 48. Ikää 40.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 11:27"]Painan 52 ja läskiä löytyy. Vyötärö on mallia tynnyri ja rintsikat tekevät makkaran selkään vaikka yrittäisi pitää löysällä. Ihannepaino varmaan 48. Ikää 40.
[/quote]
Onko sulla sitten sääret ja käsivarret hyvinkin kapeat? Tuolla painolla en muuten tynnyrivatsaksi kuvittelisi!
Ap
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 11:20"]
Minkä painoisia te muut 165 senttiset, sirot naiset olette? Ap[/quote]
Mulle vaaka näytti aamulla 56,3 kg ja olen tyytyväinen. Olen siro, mutta lihasta on jonkun verran. Lihaksettomana painoin n. 50 kg, nyt on keskivartalo pienempi mutta reidet ja hartiat isommat.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 11:02"]Minusta olet ihannepainossasi jo. Ennenkuin luin tekstin ajattelin että n. 60 kg olisi ok tuon pituiselle. Ilmeisesti olet aika nuori koska jos esim. 50 v. Samat mitat omistava olisi tosi hoikka.
[/quote]
Tämä. Itse olen 60kg ja vaatekoko 36. Lihasta on hieman, rinnat ja sopiva peppu. Olen tyytyväinen :)
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 11:19"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 11:02"]Minusta olet ihannepainossasi jo. Ennenkuin luin tekstin ajattelin että n. 60 kg olisi ok tuon pituiselle. Ilmeisesti olet aika nuori koska jos esim. 50 v. Samat mitat omistava olisi tosi hoikka.
[/quote]
Kiitos! Vaatteet päällä olen ihan sopusuhtaisen näköinen, mutta kyllä minussa liikaa rasvaa ja makkaroita on :( Olen kolmekymppinen.
Ap
[/quote]
Vai niin. Itse olen hoikimmillani ollut 56 kg ja sain kuulla kuinka laiha olin. Ja siltä näytti kuvissakin. Nyt olen 60 kg ja just hyvä. Käytän kyllä 36 vaatteita.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 11:32"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 11:19"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 11:02"]Minusta olet ihannepainossasi jo. Ennenkuin luin tekstin ajattelin että n. 60 kg olisi ok tuon pituiselle. Ilmeisesti olet aika nuori koska jos esim. 50 v. Samat mitat omistava olisi tosi hoikka.
[/quote]
Ap
[/quote]
Vai niin. Itse olen hoikimmillani ollut 56 kg ja sain kuulla kuinka laiha olin. Ja siltä näytti kuvissakin. Nyt olen 60 kg ja just hyvä. Käytän kyllä 36 vaatteita.
[/quote]
Ja ikää 40.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 11:29"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 11:27"]Painan 52 ja läskiä löytyy. Vyötärö on mallia tynnyri ja rintsikat tekevät makkaran selkään vaikka yrittäisi pitää löysällä. Ihannepaino varmaan 48. Ikää 40.
[/quote]
Onko sulla sitten sääret ja käsivarret hyvinkin kapeat? Tuolla painolla en muuten tynnyrivatsaksi kuvittelisi!
Ap
[/quote]
Reisivako löytyy farkut jalassa, mutta ei ilman. Kädet eivät ole sirot, paidat kinnaa hartioista ja hauiksista. Kauluspaidan napit menevät kiinni 38 tai 40 koosta ylöspäin.
Kehonmalli ratkaisee.
Voi olla että sun ihannepaino saattaisi olla 50-52kg.
Jos et halua kiinteyttää, älä tee punteilla reeniä, vaan kuluta kestävyysharjoituksilla ja oman kehon painolla tehdyllä voimareenillä.
oon 167, painan 50kg ja oon kokoa 32 (yleensä kyllä 34, kun ei kaupoissa ole kokoa 32)
Saatan itsekin käyttää joskus kokoa 36. Jos mulla on esim. koon 36 housut, en voi käyttää niiden kanssa vartalonmyötäistä paitaa, koska läskit tursuilee vyötärölle/lanteille. Vaikka housut olisivat muuten ihan sopivat ja vetoketjukin menisi helposti kiinni. Inhoan näitä muhkuroita joka puolella välillä polvet-vyötärö. Kai sitä liikuntaakin on pakko lisätä. Ruokahalu vaan kasvaa entisestään, kuten aina :(
Ap
Mä painan 60kg ja vaatekoko on se 36. Pari kiloa voisi tiputtaakin, mutta aiemmin 54kg painavana sain kuulla olevani liian laiha.
Mä olen 170cm ja 53kg, enkä mä luuranko ole, mutta hoikka toki. Sulle varmaan olisi kans joku 53kg ihan ok jos haluat olla hoikempi ;)
Minusta olet ihannepainossasi jo. Ennenkuin luin tekstin ajattelin että n. 60 kg olisi ok tuon pituiselle. Ilmeisesti olet aika nuori koska jos esim. 50 v. Samat mitat omistava olisi tosi hoikka.