Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko caprit out?

Vierailija
18.07.2015 |

Naisilla? Miehillä?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni caprit ovat oivat kesähousut ja olen pitänyt niitä onnessani tähän kesään asti. Sitten luin täältä keski-ikäisen naisen kuvailun: Räväkät rillit, lyhyeksi kynityt hiukset, tunika ja caprit.
Nyt ei huvita pistää niitä enää jalkaa. Paitsi nyt kun lähdemme maalle.
Nuorilla naisilla on liiskatukka, valkoiset tennarit tai ballerinat (mustat), pitkät pillit mustat farkut, paitis, lyhyt nahkarotsi, paksu huivi kaulassa -vuodenajoista viis.

Vierailija
2/54 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut jo ajat sitten. Paitsi jos tunnet olevasi täti tai setä henkinen, niistä ne on hienot ja vetelee caprit jalassa kaupungilla. Kaupungista riippumatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huomannut saman, että kukaan ei käytä capreja enää. Tai siis ne tädit joo, muttei vähänkään muotitietoiset ja nuoremmat. Caprit ja tunikat on ihan vaan tätien juttu enää.

Vierailija
4/54 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baltsut on last season, beach- tyyliset kengät nyt. Ja noi muut on nykynuorten massamuotia.

Vierailija
5/54 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti, kuka edes viitsii kysellä tuollaisia asioita. Jos haluat pitää capreja jalassa, niin pidät, jos et taas halua, niin et pidä. Ei se onko ne "in vai out" vaikuta asiaan mitenkään! Ja jos olet niin trendikäs, että haluat pukeutua juuri sen hetken muodin mukaan, niin tiedät varmasti silloin vastauksen omaan kysymykseesi.
T. N21, joka laittaa jalkaan caprit jos siltä tuntuu, eikä välitä mitä muut ajattelevat (ja sama koskee kaikkia vaatteita, sillä mun kuuluu niissä vaatteissa viihtyä, ei muiden)

Vierailija
6/54 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti caprit sopivat vain pitkäjalkaisille hoikille naisille. Ja niiden on oltavat kapeat. Leveälahkeiset caprit ovat kamalannäköiset kaikenikäisten ja -muotoisten ihmisten yllä.

Vierailija
7/54 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 09:45"]

Ihan oikeasti, kuka edes viitsii kysellä tuollaisia asioita. Jos haluat pitää capreja jalassa, niin pidät, jos et taas halua, niin et pidä. Ei se onko ne "in vai out" vaikuta asiaan mitenkään! Ja jos olet niin trendikäs, että haluat pukeutua juuri sen hetken muodin mukaan, niin tiedät varmasti silloin vastauksen omaan kysymykseesi. T. N21, joka laittaa jalkaan caprit jos siltä tuntuu, eikä välitä mitä muut ajattelevat (ja sama koskee kaikkia vaatteita, sillä mun kuuluu niissä vaatteissa viihtyä, ei muiden)

[/quote]Juuri näin. Aikuinen ihminen, jolla on terve itsetunto pukeutuu juuri niin kuin haluaa. Muodin perässä juoksevat trendipellet elävät hekin tavallaan. Antaa kaikkien kukkien kukkia!

Vierailija
8/54 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti, kuka edes viitsii kysellä tuollaisia asioita. Jos haluat pitää capreja jalassa, niin pidät, jos et taas halua, niin et pidä. Ei se onko ne "in vai out" vaikuta asiaan mitenkään! Ja jos olet niin trendikäs, että haluat pukeutua juuri sen hetken muodin mukaan, niin tiedät varmasti silloin vastauksen omaan kysymykseesi. T. N21, joka laittaa jalkaan caprit jos siltä tuntuu, eikä välitä mitä muut ajattelevat (ja sama koskee kaikkia vaatteita, sillä mun kuuluu niissä vaatteissa viihtyä, ei muiden)

Mielipide suoraan Satakunnasta! 

[/quote]

Vierailija
9/54 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 09:44"]Mä olen huomannut saman, että kukaan ei käytä capreja enää. Tai siis ne tädit joo, muttei vähänkään muotitietoiset ja nuoremmat. Caprit ja tunikat on ihan vaan tätien juttu enää.
[/quote]
Mitä hittoo puen päälle, kun tunika peittää hyvin mun ratsarireidet?
En halua olla täti

Vierailija
10/54 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin 47v tätinä voin helposti laittaa caprit. Ja myös sen tunikan. Eipä voisi vähempää kiinnostaa mitä muut siitä ajattelevat!

Vierailija
11/54 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 09:50"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 09:45"]

[/quote]
[/quote]

Harmi vaan, en asu Satakunnassa :) Ja kyllä on ihmisillä tänä päivänä suppeat ajatusmaailmat, jos jostain kommentista saa pääteltyä mistä päin joku on. Mä en vaan jaksa ymmärtää sunlaisia idiootteja.

Vierailija
12/54 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassikot kuten caprit ja ballerinat eivät ole ikinä out.. Trendejä seuraavat orjallisesti vain tyylitajuttomat ja/tai epävarmat.

Vierailija
13/54 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Caprit ovat joka kesäinen muotivaate, kun löytää oman tyylin, se riittää. Kuljen valkoisissa capreissa, valkoisessa lyhythihaisessa puserossa ja valkoisessa neuletakissa, joo Helsingin kaduilla.

Vierailija
14/54 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi on pahempi, caprit ja tunika vai caprileggingsit ja tunika?

Vierailija
15/54 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että ne ovat out, mutta pidän niitä silti. N24

Vierailija
16/54 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 10:39"]

Kumpi on pahempi, caprit ja tunika vai caprileggingsit ja tunika?

[/quote]

Legginsit on aina hyih.

Vierailija
17/54 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tänä keväänä farkkucaprit h&m:stä, mielestäni se kertoo siitä että ne on tavis housut siinä missä muutkin. Siis ei niinkään trendituote vaan pysyvästi tänne jäänyt housupituus.

Vierailija
18/54 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kommentoida. Tulin juuri Caprilta, ihana loma ja ihan paras saari. Näin siellä capreja, itselläni ei ole. Lienenkö in vai out?

Vierailija
19/54 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 09:50"]

[/quote]

[/quote]

Ja sinun tekstisi suoraa perähikiän epävarman massamissin kynästä!

Vierailija
20/54 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 10:39"]Kumpi on pahempi, caprit ja tunika vai caprileggingsit ja tunika?
[/quote]

Molempi parempi. Enpä ole juuri muuta pitänytkään koko kesänä. Täti 47v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi