Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko caprit out?

Vierailija
18.07.2015 |

Naisilla? Miehillä?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 10:23"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 09:50"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 09:45"] Ihan oikeasti, kuka edes viitsii kysellä tuollaisia asioita. Jos haluat pitää capreja jalassa, niin pidät, jos et taas halua, niin et pidä. Ei se onko ne "in vai out" vaikuta asiaan mitenkään! Ja jos olet niin trendikäs, että haluat pukeutua juuri sen hetken muodin mukaan, niin tiedät varmasti silloin vastauksen omaan kysymykseesi. T. N21, joka laittaa jalkaan caprit jos siltä tuntuu, eikä välitä mitä muut ajattelevat (ja sama koskee kaikkia vaatteita, sillä mun kuuluu niissä vaatteissa viihtyä, ei muiden) Mielipide suoraan Satakunnasta!  [/quote] [/quote] Harmi vaan, en asu Satakunnassa :) Ja kyllä on ihmisillä tänä päivänä suppeat ajatusmaailmat, jos jostain kommentista saa pääteltyä mistä päin joku on. Mä en vaan jaksa ymmärtää sunlaisia idiootteja.

[/quote]Tyylitajuttomuuden lisäksi olet siis heikkohermoinen :) Peace täti. XDXDXD!!

Vierailija
22/54 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 10:34"]

Caprit ovat joka kesäinen muotivaate, kun löytää oman tyylin, se riittää. Kuljen valkoisissa capreissa, valkoisessa lyhythihaisessa puserossa ja valkoisessa neuletakissa, joo Helsingin kaduilla.

[/quote]NOLO

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 10:41"]

Tiedän että ne ovat out, mutta pidän niitä silti. N24

[/quote] Tolla asenteella niitä voikin pitää. Hyvä tätsy, 

Vierailija
24/54 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Caprit ovat joka kesäinen muotivaate, kun löytää oman tyylin, se riittää. Kuljen valkoisissa capreissa, valkoisessa lyhythihaisessa puserossa ja valkoisessa neuletakissa, joo Helsingin kaduilla.

[/quote]No joo, ja kannattaa aina kaupunkilomille eurooppaan muistaa laittaa päälle toi combo! XDXD!

Vierailija
25/54 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole capreja käyttänyt enää kymmeneen vuoteen. Sen sijaan käytän pillifarkkuja/jeggingsejä, joista käärin lahkeita lyhyemmiksi. Jäävät kuitenkin pidemmiksi kuin caprit. Mulle ihan sama, vaikka tämä tyylikin olisi joku vanhentunut tanttamuoti! :D

Vierailija
26/54 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko in vai out, mutta paljon niitä näkee kaiken ikäisten pääällä. Tai miksi niitä sellaisia housuja nyt  sanotaankaan jotka jättää nilkan paljaaksi? Minä sanon niitä capreiksi.

Vierailija
27/54 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 09:52"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 09:44"]Mä olen huomannut saman, että kukaan ei käytä capreja enää. Tai siis ne tädit joo, muttei vähänkään muotitietoiset ja nuoremmat. Caprit ja tunikat on ihan vaan tätien juttu enää. [/quote] Mitä hittoo puen päälle, kun tunika peittää hyvin mun ratsarireidet? En halua olla täti

[/quote]

Laita mekko, kesällä ulkoilutetaan kesämekkoja. 

Vierailija
28/54 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 11:05"]

Itse en ole capreja käyttänyt enää kymmeneen vuoteen. Sen sijaan käytän pillifarkkuja/jeggingsejä, joista käärin lahkeita lyhyemmiksi. Jäävät kuitenkin pidemmiksi kuin caprit. Mulle ihan sama, vaikka tämä tyylikin olisi joku vanhentunut tanttamuoti! :D

[/quote]Ei ole vielä, massamuotia kylläkin.

Vierailija
29/54 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 11:05"]En tiedä onko in vai out, mutta paljon niitä näkee kaiken ikäisten pääällä. Tai miksi niitä sellaisia housuja nyt  sanotaankaan jotka jättää nilkan paljaaksi? Minä sanon niitä capreiksi.
[/quote]

Caprit on tällaiset, reilusti lyhyemmät housut: http://az392967.vo.msecnd.net/product-image/142969202000476994-343x528-3.jpg

Vierailija
30/54 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 11:03"]

[/quote]No joo, ja kannattaa aina kaupunkilomille eurooppaan muistaa laittaa päälle toi combo! XDXD!

[/quote]

Oikeassa olet, Lontoossa käytän myös. Valkoinen on aina tyylikäs.

Vierailija
31/54 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on muotia nilkkapituiset housut - eli pitkien housujen ja caprien välimuoto. Se on myös kaikista imartelevin ja hoikistavin housumalli. Jos lantiolle on kertynyt ylimääräistä, niin peittäkää toki, mutta ei niillä järkyttävillä trikootunikoilla. Tyylikkäin ratkaisu on kevyt, naisellinen sifonkipaita tai vaikka pellavakankainen paitapusero. Hyvä ratkaisu on myös hihaton toppi ja sen päällä ohut kimono.

Vierailija
32/54 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkus vaan on pois muodista, mutta minä pidän capreja, koska ne ovat mitä parhain ja monikäyttöisimmin yhdisteltävissä oleva kesävaate. Niitäkin löytyy nätteinä ja tyylikkäinä. Mitä on vaihtoehtoina niille? Pitkälahkeiset farkut tai muut housut kesällä, ei kiitos. Mauttomat hutsushortsit, joista pakara vilkkuu kuin alemyynnissä olisi, ei kiitos. Lutkaminihamonen, joiden "helman" alta jopa pimppikarvat voi helposti ajatella näkevänsä viimeistään kun istuutuu, no tuota noin, ei kiitos. Perussortsit, no ei kiitos muualle kuin maalle mentäessä, koska hyvinistuvat caprit saavat suuremman peittävyytensä vuoksi tällaisen aikuisen naisen jalat näyttämään kauniimmalta. Pitkä maksihame, miksi ihmeessä, ihan kamalia rytkyjä, todellakin ei kiitos. Tule tänne sanomaan, jos häiritsee, opitpahan sen jälkeen olemaan. ;)

Vierailija
33/54 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläköön caprilegginssit!

Vierailija
34/54 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 11:32"]

[/quote]

[/quote] Ja muista ne Caprit, menee 10-vuodenkin päästä hyvin vaikka Milanoon! :)

Vierailija
35/54 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 10:46"]

Ostin tänä keväänä farkkucaprit h&m:stä, mielestäni se kertoo siitä että ne on tavis housut siinä missä muutkin. Siis ei niinkään trendituote vaan pysyvästi tänne jäänyt housupituus.

[/quote]

Klassikko siis

Vierailija
36/54 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 11:39"]

Jos lantiolle on kertynyt ylimääräistä, niin peittäkää toki, mutta ei niillä järkyttävillä trikootunikoilla. Tyylikkäin ratkaisu on kevyt, naisellinen sifonkipaita tai vaikka pellavakankainen paitapusero.

[/quote]

Olet oikeassa. Ilmava ohut paitapusero (voi olla myös puuvillaa) on viileä ja tyylikkäämpi kuin se trikootunika.

Vierailija
37/54 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 11:45"]

Senkus vaan on pois muodista, mutta minä pidän capreja, koska ne ovat mitä parhain ja monikäyttöisimmin yhdisteltävissä oleva kesävaate. Niitäkin löytyy nätteinä ja tyylikkäinä. Mitä on vaihtoehtoina niille? Pitkälahkeiset farkut tai muut housut kesällä, ei kiitos. Mauttomat hutsushortsit, joista pakara vilkkuu kuin alemyynnissä olisi, ei kiitos. Lutkaminihamonen, joiden "helman" alta jopa pimppikarvat voi helposti ajatella näkevänsä viimeistään kun istuutuu, no tuota noin, ei kiitos. Perussortsit, no ei kiitos muualle kuin maalle mentäessä, koska hyvinistuvat caprit saavat suuremman peittävyytensä vuoksi tällaisen aikuisen naisen jalat näyttämään kauniimmalta. Pitkä maksihame, miksi ihmeessä, ihan kamalia rytkyjä, todellakin ei kiitos. Tule tänne sanomaan, jos häiritsee, opitpahan sen jälkeen olemaan. ;)

[/quote]Nää tädit Capreissaan alkaa olla pelottavia:))) Onko teillä oma jengi tyyliin Cannonballs, siltä kuulostais

Vierailija
38/54 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta caprit ovat kesähousut kuten shortsitkin. Luulen että kanssaihmisille on parempi että vanhemmat mammat pitävät capreja ennemmin kuin shortseja.

Vierailija
39/54 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 11:45"]

[/quote]

muita hameen pituuksia ei ole kuin lutkapituus ja maksipituus?

Vierailija
40/54 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 11:55"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 11:32"]

[/quote]

[/quote] Ja muista ne Caprit, menee 10-vuodenkin päästä hyvin vaikka Milanoon! :)
[/quote]

Caprit on aika paljon ajattomammat kuin esim. Perseshortsit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi