Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Feikki-Saikku-gallup: Montako päivää otatta vuodessa?

Vierailija
10.07.2015 |

Olen tänään kotona vaikka pitäisi olla töissä. Montako päivää te otatte saikkua noin vuodessa? Itse ehkä noin 12. Täytyy kyllä sanoo että en ole ollut pois duunista oikean sairauksen vuoksi melkein koskaan. Noilla feikki-saikuilla kuittaan mielestäni vain sitä että olen muuten ahkera ja terve ihminen. Jään aina vain pois kun tiedän että siitä ei ole haittaa. Jos olisi duunissa aika menisi kahvin juomisen, nettisurffailuun ja pitkiin lounastaukoihin.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla päivää.

Vierailija
2/24 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna olen ottanut yhden, useita vuosia sitten kaksi päivää pötköön. Kannan noista morkkista, ovat liittyneet henkiseen väsymykseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

0

Vierailija
4/24 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moraali sulla ap kuin kreikkalaisella. En feikkaa koskaan, viime vuonna en ollut päivääkään pois, ja lapsen menoja varten otan palkatonta.

Vierailija
5/24 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan feikkisaikulla ja oikeaakin kehtaan hakea vasta kun seuraava vaihe olossa on ns. kuoleman portit :D Meillä on annettu ymmärtää, että saikkuja ei katsota hyvällä ja tiedän itsekin, että homma leviää käsiin jos jokaisen flunssan takia jäisi kotiin.

Vierailija
6/24 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Tänään "karkasin" tunnin, kun oli huono olo. Työt oli toki tehtynä, ja saldoista otin tuonkin tunnin.

Vierailija
7/24 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Oikeasti sairaana ehkä 2-3 pv vuodessa.

Vierailija
8/24 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

0

Vierailija
9/24 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-5 päivää vuodessa, jos nekin lasketaan kun on ollut oikeasti sairas ja voisi jo mennä töihin, mutta pitää vielä yhden päivän "varalta". Pari kertaa vuodessa pidän ihan rehellisen lintsauspäivän, jos kerta kaikkiaan aamulla tuntuu siltä, että tänään ei vain kykene lähtemään.

Vierailija
10/24 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä jo kolmatta päivää vaikka minulla on sairauslomatodistus viikoksi. Meillä ei ole vuoden aikana sellaista hetkeä, että pitäisi työaikana keksimällä keksiä tekemistä. Ja sairaslomalla putoaa myös nopeasti pelkän Kela-korvauksen varaan, joten aina pitää miettiä, onko varaa ottaa sairaslomaa ollenkaan.

Vierailija
11/24 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kuukautta vuosittain. Tsekkaan aina ajankohdat tarkasti etten putoa Kelan rahoille ja että diagnoosi on sellainen että kyseessä on palkallinen saikku. Selkävaivoilla tässä mennään jo kuudetta vuotta.

Vierailija
12/24 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ottanut feikkisaikkua. Työskentelen toisen liikkeessä kampaajana, joten en halua tehdä paskamaisia työnantajalle, työkavereille enkä asiakkaille (minulle on useiden viikkojen mittaiset jonot, joten sairaustapauksissa on hankalaa muutenkin järjestää uusi aika).

Vierailija
13/24 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin keskimäärin päivän per vuosi poissa edellisessä työpaikassani ja silloin olin todella sairas. Päivääkään en ollut feikkisaikulla, silti minä sain potkut ja feikkisaikuttajay jäivät duuniin. Useammallakin oli vuodessa vähintään kuukausi saikkua yhteensä, muutama päivä tai viikko aina kerrallaan. Eli ei tunnu työnantajia haittaavan saikutus.

Vierailija
14/24 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo ikinä oikeasti kipeä, joten vuodessa pari kertaa oon omalla ilmoituksella (palkallinen, max 3 pv/ 4x vuodessa) ja pari kertaa meen lääkäriltä hakee saikkua +3 päiväksi :) ja ihan hyvällä omalla tunnolla. Oon silti vähiten pois työpaikaltani

Vierailija
15/24 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme viikkoa viime kesänä.

Vierailija
16/24 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota feikki-saikkua, mutta olen viime vuosina ollut 2 kertaa poissa hiukan kevyemmällä syyllä. Toisella kertaa oli lievä flunssa, toisella kertaa olin vatsataudin jälkeen heikkona, olisin ehkä töihinkin kyennyt, mutta töissä niin kiire ja stressi, että katsoin paremmaksi olla poissa, kun töihin meno olisi saattanut tuoda vain huonomman olon.

Vierailija
17/24 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kai sit kauheen sairas kun en oo ikinä ottanut feikkisaikkua.
Viimeksikin hävetti ihan kauheesti soittaa töihin et en pääse (olin sairaalassa osastolla!) enkä oo edes korvaamaton mutta joku moraali näköjään olemassa.

Vierailija
18/24 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pois vain oikeasti sairaana.

Vierailija
19/24 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä työpaikassa taisin olla aina muutaman viikon pätkissä, että sain kuitenkin täyden palkan sairaslomalta. Yhteensä taisin olla 4kk lomalla.

Vierailija
20/24 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

0

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi