Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apteekissa joku hyvä ripsiväri, tietääkö joku

Vierailija
18.07.2015 |

Pitäisi olla vesipestävä muistaakseni, mutta kotikunnan pikkuapteekissa ei sellaista ollut. Olen nyt vähän isommassa kaupungissa, niin ajattelin että olis helpompi jos tietäisi jo mennessä mitä hakee. Kaveri kehui sitä joskus keväällä, mutta en nyt viitsi kaveria tällaisen takia häiritä, kun hänellä on läheisen hautajaispäivä. Valkoinen tai ainakin hyvin vaalea putkilo oli, sen muistan. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko IDUN. Ne on ainakin ihania ja laadukkaita ja tietääkseni apteekista vaan saa.

Vierailija
2/7 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aco-merkkinen ripsiväri sopii mulle tosi herkkäsilmäiselle ja on muutenkin todella hyvä ripsari. Pysyy erittäin hyvin, mutta on silti helppo putsata. Toinen, jota silmäni ovat sietäneet, on La Roche-Posayn ripsari, mutta se leviää helposti silmien alle. Apteekin ripsareista olen kokeillut myös kolmatta, Avenea, mutta sitä ei silmät kestäneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 09:32"]

Oisko IDUN. Ne on ainakin ihania ja laadukkaita ja tietääkseni apteekista vaan saa.

[/quote]

Kiitos, tuo se oli. Pitää kohta mennä kaupungille etsimään. Tosin kuvassa oli sininen putkilo, mutta voin hyvin muistaa väärinkin. 

Vierailija
4/7 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ostanut koskaan apteekista ripsiväriä mutta minun herkkissilmät eivät kestä muita kuin Sensai/Kanebo 38° tai vastaavia, jotka saa pestyä pois lämpimällä vedellä. Dermosilin moist proof mascara on myös tosi hyvä ja paljon edullisempi. Onkohan apteekissa vastaavia tuotteita?

Vierailija
5/7 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Acon -ripsiväri on valkoisessa putkilossa, herkkäsilmäisille apteekista. En tiedä, onko hyvää, en  ole itse kokeillut.

Vierailija
6/7 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aconia hieman varoisin, sain oireita, atooppinen olen.

Vierailija
7/7 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanebo tahtoo mulla paakkuntua herkästi, tiedä sitten mistä johtuu, siis jo putkilossa. Ehkä käytän väärin, mutta ei muut tuotteet niin nopeasti pilaannu. Cliniqueta olen käyttänyt viime aikoina, mutta olen miettinyt, että johtuuko viime aikoinan tullut silmien kirvely siitä. Ap. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän