Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintojen kommentointi - ok vai ei?

Vierailija
27.07.2015 |

Kehun yleensä kavereita, jos ovat hommanneet kivoja uusia vaatteita tai vaikka kampauksen. Nyt sitten yksi meni hankkimaan pienet ja kivat tissit. Onko ok huomauttaa asiasta ja kehua vai parempi olla hiljaa? Hän ei ole ottanut asiaa suoraan kanssani puheeksi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Ollaan siis hissukseen. Ap

Vierailija
2/9 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuinka läheinen kaveri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kehua epäsuorasti, esim kuinka hoikalta tai nuorekkaalta näyttää tai vaatteiden istuvuutta. Yleensähän isot rinnat vanhentaa, tekee sellaista emäntä-vaikutelmaa. Suoraan rintojen (tai kehon ylipäätänsä) kommentointi on tosi karkeaa ja junttia.

Vierailija
4/9 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kaveruuden laadusta. Kyllä me kavereiden kesken kehutaan toistemme vartaloita(kin). Kehuisin varmasti rintoja jos olisi aihetta, turhaa en ala kehumaan.

Vierailija
5/9 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nainen?
Jos kaveri ei ole kertonut tuosta niin en tiedä.

Vierailija
6/9 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mun kaveri teki saman, tosin implantit ovat mielestäni hassun näköiset ja saivat kaverin näyttämään tukevalta matamilta. Ei siis kertonut, ja arvelin, ettei halua niistä puhua. En myöskään halua kommentoida negatiivisesti.

Vierailija
7/9 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 15:04"]Oletko nainen?
Jos kaveri ei ole kertonut tuosta niin en tiedä.
[/quote]
En. Ei tosiaan ole juuri minulle kertonut ainakaan vielä, mutta monelle muulle lähipiirissä kyllä ja pitäisi olla selvää, että minäkin tiedän.

Vierailija
8/9 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 siis ap

Vierailija
9/9 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sanoa että hyvin näyttää onnistuneen toimenpide.jos olettaa sinun tietävän.
Mulla on itsellä implantit,oon kertonu ihan vain lähimmilleni.muut ei ole kommentoineet.jos joku kaverini kommentoisi positiivisesti niin en pahastuisi.vieraat on tietty eriasia,se ois tökeröä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi