Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ennen niin järkevä ystäväni yrittää lasta 1v myrskyisään suhteeseen

Vierailija
18.07.2015 |

On ollut jo tämän 1v aikana pitempiaikaista pettämistä, kylmyyttä, paljon huonoja jaksoja.valehtelus..myöskin kaiken myllyn keskellä yhteen muutto ja nyt lapsen saannin yritystä..kaiken mäkemäni ja kuulemani jälkeen (ystävältäni suoraan ja sivusta seuranneena) olen aiva kauhistunut..ystäväni oli ennen niin järkevä, nyt tämä. Voihan olla että kaikki meneekin hyvin ja mies muuttunut..nyt pari kk ollut kiltisti..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää, ystäväsi todella kaannattaisi lähteä nyt kun se on helppoa, lapsen myötä vaikeampaa, ja luultavasti ymmärtää kun yrittää samalla sietää miehen temppuilua ja hoitaa lasta, suojella lasta miehen oikkuilulta.

Kuullostaaa henkiseltä väkivallalta, mies saa otteen ystävästäsi juuri tuolla vuoristoradalla, suhde etenee nopeasti. Ystäväsi on edelleen järkevä, mutta joutunut tilanteeseen, mihin kukaan ei kuvittele joutuvansa, alistuvansa, mutta sitä ei vain tajua koska.. ..en tiedä miksi. Olen ollut tuossa tilanteessa, ja nyt on kaksi pientä lasta, ja ero edessä.

Koita puhua ystävällesi. Ja sano jos mies oikkuilee, hän voi soittaa sinulle tai tulla kylään, siloin hän voi ymmärtää miten sairas suhde on, mutta kun kaikki on hyvin suhteessa, se kaikki huono tuntuu niin kaukaiselta, sumealta, stressi ehkä aiheuttaa tuollaisessa suhteessa sen että se pyyhkiytyy päästä pois ja tulee taas seuraavan "myrskyn" aikaan mieleen. Eli silloin lähteminen helpompaa kun menee huonosti, seuraavana päivänä taas pää sumussa.

Vierailija
2/5 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.narsistienuhrientuki.fi/tietoa/narsismista_yleisesti/narsisti_kodin_valtiaana/

"Kaikki narsistin rakkaussuhteet ovat täynnä syyllisiä ja syytettyjä, uhreja ja syntipukkeja. Ne toistavat edetessään samankaltaista kaavaa: palava rakkaus muuttuu vihamielisyydeksi ja koti taistelukentäksi jossa eletään onnen ja vihan rajua vuorovetoa. Narsisti pönkittää heikkoa egoansa draamalla. Oikeassa olon pakko, määräily, mustasukkaisuus, omistushalu, riitelyn tarve, tunteettomuus, kosto ja henkinen sekä fyysinen väkivalta ovat keinoja peittää jatkuva kumppanin menettämisen pelko. Usein uhri kuvittelee, että tilanne muuttuu, jos hän saa poistettua ”pahat jaksot”. Näin ei kuitenkaan ole. Nämä kaksi puolta muodostavat narsistin kokonaisuutena, eikä ole mahdollista poistaa toista poistamatta kumpaakin."

lue tuolta koita saada ystäväsikin lukemaan.

terv. 2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 09:27"]

http://www.narsistienuhrientuki.fi/tietoa/narsismista_yleisesti/narsisti_kodin_valtiaana/

"Kaikki narsistin rakkaussuhteet ovat täynnä syyllisiä ja syytettyjä, uhreja ja syntipukkeja. Ne toistavat edetessään samankaltaista kaavaa: palava rakkaus muuttuu vihamielisyydeksi ja koti taistelukentäksi jossa eletään onnen ja vihan rajua vuorovetoa. Narsisti pönkittää heikkoa egoansa draamalla. Oikeassa olon pakko, määräily, mustasukkaisuus, omistushalu, riitelyn tarve, tunteettomuus, kosto ja henkinen sekä fyysinen väkivalta ovat keinoja peittää jatkuva kumppanin menettämisen pelko. Usein uhri kuvittelee, että tilanne muuttuu, jos hän saa poistettua ”pahat jaksot”. Näin ei kuitenkaan ole. Nämä kaksi puolta muodostavat narsistin kokonaisuutena, eikä ole mahdollista poistaa toista poistamatta kumpaakin."

terv. 2

[/quote]

Huh, oon varmaan narsisti parisuhteessa. no, onneksi olen ollut yksin jo 10 vuotta, mutta tuo lista kuulostaa ihan nuoremmalta minältäni.

Vierailija
4/5 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 09:53"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 09:27"]

terv. 2

[/quote]

Huh, oon varmaan narsisti parisuhteessa. no, onneksi olen ollut yksin jo 10 vuotta, mutta tuo lista kuulostaa ihan nuoremmalta minältäni.

[/quote]

Luultavasti et ole, jos myönnät sen. Mutta narsismi ei ole yksi ainoa persoona, vaan on lievempääkin, ja sitten on synnynnäistä ja opittua.

Vierailija
5/5 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, vai että narsismia taas. Minä veikkaan enempi biologista kelloa ja älyn sumentavaa vauvakuumetta naisella. Ei jaksettaisi sitä narsismia aina sekoittaa kaikkeen, oikeita narsisteja on kuitenkin todella vähän verrattuna siihen yleisyyteen, minkä mielikuvan näitä palstoja lukiessa saa.