Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

:´(

Vierailija
10.07.2015 |

Kävi kautta rantain ilmi, että mies kyllä huomaa jos joku silmäänsä miellyttävä nainen tulee vastaan jossain, mutta miksi minulle, vaimolle, ei sano koskaan mitään kivaa ulkonäöstäni?? viimeksi ehkä 10+v sitten sanonut jotakin. Tekisi mieli heittää ihan läskiksi kaikki, lopettaa peiliin katsominen, kampaajalla käyminen, meikkaaminen ja kaikki kokonaan.

Tuntuu tod haljulta:((

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä erityisesti pynttöydy, huolehdin vain hygieniastani, käyn kampaajalla säänn, kevyt päivämeikki, siistit vaatteet jotka sopivat suurinpiirtein yhteen jne. Mutta ei sillä ole eroa pynttäydynkö jotenkin enemmän tai vähemmän, ei mies sano koskaan yhtikäs mitään ulkonäöstäni/asustani.

ap

Vierailija
2/9 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole viikko pynttäytymättä ja räjäytä potti laittautumalla. Ehkä huomaa sitten, sen silmä on vaan tottunut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanooko teidän muiden miehet ulkonöstänne/vaatetuksestanne tms ikinä mitään?

ap

Vierailija
4/9 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivasti muodokkaat naiset kerää meidän miesten katseet.

Vierailija
5/9 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sano , tuskin kattoo minuun päinkään.Siks mulla on kolme vuotta ollut toinen suhde jossa saan ihailua ja huomioo riittämiin.Varmaan miehellänikin on joku mut ei se mitään, näillä mennään toistaiseksi.Eroa tai hae huomiota muualta, ei sitä kerjäämään tarvi alkaa

Vierailija
6/9 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehesi on huono kehumaan.

Vierailija
7/9 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 14:55"]

[/quote]

Joo. Ja samaan kastiin menee heitot siitä ettei hällä ole ruoanlaitto-tai romantiikkaosiota lainkaan päässään.

Voi vittu sanon minä!

ap

Vierailija
8/9 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 15:00"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 14:55"]

[/quote]

Joo. Ja samaan kastiin menee heitot siitä ettei hällä ole ruoanlaitto-tai romantiikkaosiota lainkaan päässään.

Voi vittu sanon minä!

ap
[/quote]

Mä niin tiedän tämän tunteen, et ole yksin. ..

Vierailija
9/9 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mies sanoo kivoja asioita ulkonäöstni, vaikka olen tavallistakin tavallisemman näköinen ja myös kokoinen:)