:´(
Kävi kautta rantain ilmi, että mies kyllä huomaa jos joku silmäänsä miellyttävä nainen tulee vastaan jossain, mutta miksi minulle, vaimolle, ei sano koskaan mitään kivaa ulkonäöstäni?? viimeksi ehkä 10+v sitten sanonut jotakin. Tekisi mieli heittää ihan läskiksi kaikki, lopettaa peiliin katsominen, kampaajalla käyminen, meikkaaminen ja kaikki kokonaan.
Tuntuu tod haljulta:((
Kommentit (9)
Ole viikko pynttäytymättä ja räjäytä potti laittautumalla. Ehkä huomaa sitten, sen silmä on vaan tottunut
Sanooko teidän muiden miehet ulkonöstänne/vaatetuksestanne tms ikinä mitään?
ap
Ei sano , tuskin kattoo minuun päinkään.Siks mulla on kolme vuotta ollut toinen suhde jossa saan ihailua ja huomioo riittämiin.Varmaan miehellänikin on joku mut ei se mitään, näillä mennään toistaiseksi.Eroa tai hae huomiota muualta, ei sitä kerjäämään tarvi alkaa
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 14:55"]
Ehkä miehesi on huono kehumaan.
[/quote]
Joo. Ja samaan kastiin menee heitot siitä ettei hällä ole ruoanlaitto-tai romantiikkaosiota lainkaan päässään.
Voi vittu sanon minä!
ap
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 15:00"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 14:55"]
Ehkä miehesi on huono kehumaan.
[/quote]
Joo. Ja samaan kastiin menee heitot siitä ettei hällä ole ruoanlaitto-tai romantiikkaosiota lainkaan päässään.
Voi vittu sanon minä!
ap
[/quote]
Mä niin tiedän tämän tunteen, et ole yksin. ..
No mun mies sanoo kivoja asioita ulkonäöstni, vaikka olen tavallistakin tavallisemman näköinen ja myös kokoinen:)
En minä erityisesti pynttöydy, huolehdin vain hygieniastani, käyn kampaajalla säänn, kevyt päivämeikki, siistit vaatteet jotka sopivat suurinpiirtein yhteen jne. Mutta ei sillä ole eroa pynttäydynkö jotenkin enemmän tai vähemmän, ei mies sano koskaan yhtikäs mitään ulkonäöstäni/asustani.
ap