Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päästäisitkö miehen ja lapsen menemään?

Vierailija
18.07.2015 |

Laskettu aika sunnuntaina. Limatulppaa tullut muttei yhtään kipeitä supistuksia. Yöllä valvottaa, mutta muuten lähinnä turhauttaa..olo kurja kun ei osaa nukkuakaan.

olisi 1,5 tunnin automatkan päässä yksi juttu jonne mies ja lapsi voisivat täksi päiväksi mennä. Mutta onko liian kaukana, jos sattuisikin synnytys lähtemään? Kuten sanoin, nyt ei minkäänlaisia viitteitä siihe suuntaan ja esikoinen syntyi vasta lasketun jälkeen. 

Miten tekisitte?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäisin.

Vierailija
2/9 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäisin. Ei ole kaukana ja pitää tietysti varmistaa että kännykät on päällä yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon sillä mielellä että menisivät, hermostuttavaa pyöritellä peukaloita odotellen..haluaisin hiljaisuutta ja rauhaa. Toisaalta mun tuurilla alkaakin joku kauhea supistusaalto just kun ovat siellä. Ap

Vierailija
4/9 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja asiasta ohi, miksi en osaa nukkua enää? Valvoskelen vaan vaikkei edes selkään särkenyt viime yönä. Ap

Vierailija
5/9 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se esikoisen synnytys eteni? Toisella kerralla menee noin puolet siitä ajasta.

Omalla kohdallani mies ei ehtinyt ottamaan vastaan nuorempaa lasta, kun synnytys eteni niin nopsaan ja kivuttomasti. En kyllä kädestä pitäjää siinä syöksysynnytyksessä kaivannutkaan, kopin ottaja riitti. Mies olisi varmaan mielellään ollut paikalla, mutta saapui vartti lapsen synnyttyä.

Vierailija
6/9 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se alkoi lapsivesien tihuuttelulla aamuyöstä ja päivän oli ei juuri mitään, sitten illalla voimistui supistukset ja avautuminen lopussa kävi todella nopeaan. Eli kyllä voi käydä tosi äkkiä. Ap

Vierailija
7/9 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi esikoisesta supistukset aamulla puol neljältä, saman tien 5min välein. Neljältä soitettiin taksi, viideksi päästiin synnytyssaliin ja ennen kuutta oli jo vauva sylissä. Harjotussuppareita en ollut tuntenut ollenkaan, eikä limatulppakaan ollut irronnut... Tällä kokemuksella en päästäisi miestä ehkä enää menemään jos haluaisi toisessakin synnytyksessä olla mukana :). Toisaalta, eihän sitä ikinä voi tietää vaikka synnytys käynnistyisi jo viikkoja ennen laskettua aikaa, eikä sitä miestä kai ole hyvä kotiin lukita koko raskauden ajaksi kuitenkaan :D.

Vierailija
8/9 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäisin kyllä. Jos synnytys etenee hyvin nopeasti, et kerkiä kaivata miestä. Jos hitaammin, mies ehtii paikalle. Tuskin se mies ainakaan kovin paljon myöhästyy itse syntymän hetkestä :)

Vierailija
9/9 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Moni käy töissä puolentoista tunnin matkan päässä. Tai synnytyssairaala on sillä etäisyydellä. Itse liikuin lasketun ajan jälkeen normaalisti ko. etäisyydellä kodista. Oltiin mökillä ihan viimeiseen asti. Sairaalakassi toki auton takapaksissa valmiina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi