Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitin juoksuharrastuksen 2 viikkoa sitten ja nyt -1,5 kg

Vierailija
18.07.2015 |

Jes! Olen syönyt samaan malliin kuin ennenkin, eli suht terveellisesti mutta herkkujakin menee 2-3 kertaa viikossa. Juoksu tosin kohtuullistaa herkkujen määrää, ei huvita ahmia kun sitten ei jaksa lenkkeillä. Mut ihanaa, mun paino oli junnannut samassa lukemassa jopa kuukausia vaikka kävelylenkkejä tein ennenkin päivittäin. Aloin juosta enkä lopeta :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä syöt?

Vierailija
2/7 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä juokset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä painat?

Vierailija
4/7 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä.paino ei tosin oo ihan noin paljon pudonnut mutta mittanauhalla näkyy muutos.koko kevään ja alkukesän paino junnannut liikunnasta ja vähemmästä syömisestä huolimatta.
mä juoksen n.3 varttia eli varmaan 6-7km kerralla.välillä kävelen pikkupätkiä kun ei oo vielä niin hyvä kunto mut otan sitten taas kunnon spurtteja.
harmi vaan kun polvet on aika lujilla vai helpottaako ajan myötä?lenkkarit myös pitäisi uusia et jospa se auttais.

Vierailija
5/7 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa!

Tosin aina kun paino alkaa lähtemään alaspäin se on vaan nesteet kun vähenee. Tulee sitten pysähdys taas jolloin saat noi loputkin herkut jättää pois. Tsemppiä!

Vierailija
6/7 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä herkkuja vähennät vähitellen, niin kohta huomaat ettet kaipaakaan. Ei kannatakaan kaikkea kerralla, muuten iskee himo. Tsemppiä! 

Vierailija
7/7 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 07:25"]Sama täällä.paino ei tosin oo ihan noin paljon pudonnut mutta mittanauhalla näkyy muutos.koko kevään ja alkukesän paino junnannut liikunnasta ja vähemmästä syömisestä huolimatta.
mä juoksen n.3 varttia eli varmaan 6-7km kerralla.välillä kävelen pikkupätkiä kun ei oo vielä niin hyvä kunto mut otan sitten taas kunnon spurtteja.
harmi vaan kun polvet on aika lujilla vai helpottaako ajan myötä?lenkkarit myös pitäisi uusia et jospa se auttais.
[/quote]
Hienoa. Kyllä se siitä pitäisi helpottaa kun jalat tottuu uuden tyyppiseen rasitukseen. Ja sopiviin kenkiin kannattaa satsata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä