Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenenkään mielstä Marimekko rumaa?

Vierailija
27.09.2006 |

Olenko ainoa

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vain nää massatuotteet, jotka tunnistaa kilometrin päästä marimekoksi. heillä on kauniitakin vaatteita; paljon jakkupukuja ym. siistinpää vaatetta joista kyllä pidän.

Vierailija
2/26 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään viimeksi kävin kylläkin kiertämässä marimekon myymälän kaverin kanssa... kaveri oli ihan haltioissaan, vaikka tietääkin mun kannan asiasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkynyt kuin ystäväni pöydällä. Vaatteista osa on kivoja, osa todella kauheita säkkejä. Laukut ovat pääsääntöisesti myös hyviä.

Vierailija
4/26 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. mariskooli ja unikkokuvio alkaa jo tympiä, Marimekko on varmaan tahkonnut niillä helkkaristi rahaa, mutta unikkokuvioiset kumisaappaat, kännykkä tai televisio on jo vähän mauttomia... samoin osoittaa mielikuvituksettomuutta, kun samasta kankaasta syydetään markkinoille eri väriyhdistelmiä vuosi toisensa jälkeen. Unikon uusi tuleminen alkoi joskus 1998 eli 8 vuotta sitten! Kukapa jaksaisi samaa kukkaa niin kauan?

Jotkut jutut on ihan kauniita, tyylikkäitä ja omaperäisiä, mutta en osta Marimekkoa vain siksi, että se on Marimekkoa.

Vierailija
5/26 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuosit ovat upean värikkäitä, laatu hyvää jne. Minä saan paljon Marimekon tuotteita lahjaksi mieheltäni ja äidiltäni ja aina on kelvannut. Viimeksi sain mieheltäni ison kylpypyyhkeen ja meikkilaukun (kuosi on isoa vaaleanpunaista kuviota, en tiedä nimeä).

Vierailija
6/26 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekstiili- ja vaatetusalan yritys, jonka tuotelinjat ovat vaatetus, sisustus ja asusteet.

Miten Marimekko on rumaa? Yrityskö? Tehtaat? Toimisto?

Vierailija
7/26 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se Saimi Nousiainen arvostellut joku aika sitten Marimekkoa ja sitä miksi sillä johtajalla? Kirsti Paakkasella ei näy niitä raitapaitoja päällä. No eipä taida kehdata laittaa, kun ovat kuvottavia

Vierailija
8/26 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin kaikessa.

Vierailija
9/26 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*lähtee yrjölle*

Vierailija
10/26 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miten voi Marimekon paidoissa saumat kiertää niin pahasti? En tiedä kuinka yleinen vaiva on, mutta meillä ainakin neljässä paidassa (siinä kaikki mitä meiltä on Marimekolta) kiertää saumat aika ikävästi.

Vierailija
11/26 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on saanut Marimekkoa lahjaksi ja tottakai niitä lahjavaatteitakin on joskus käytettävä, mutta en koskaan mihinkään vähänkään parempaan tilaisuuteen lastani Marimekkoon pue.

Vierailija
12/26 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä tullut mitään kivaa vastaan. Unikkojutut on minun TOSI kamalia.

Vierailija
13/26 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toki tärkeää näyttää, että on varaa ostaa MM. Ihan kamalia riepuja suurin osa.

Vierailija
14/26 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

raitapaitoja ja jopa MINÄ sain raitayöppärin (näytän ihan vangilta=)! En käytä sitä edes kotona, kun on niin JUNTTI!

En vain kehtaa sanoa, että en niitä halua.

Myönnän kuitenkin, että pidän liskokuosista, vaikka en niitä ostaisikaan ja en niitä omista.

Vierailija
15/26 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //www. marimekko. fi/FI/Vaatteet/naiset/ritvafalla/syksy06/falla_09. htm

Vierailija
16/26 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raitapaidat sopivat vain lapsille. ja huonosti niillekin.

Muuten pidän Marimekon tuotannosta. Meillä on ihanat ananasverhot, kaikki työlaukut on Marimekon, suuri osa lakanoista myös, koska laatu on niin paljon parempi kuin esim. Finlaysonilla.

Pidän ihan hirveästi myös jokapoika-paidoista miehillä. Jokapoika ja vakosamettitakki ja farkut on mun suosikkiyhdistelmä. Onneksi miehen hieman boheemisssa akateemisessa työyhteisössä on tapana pukeutua juuri noin.

Vierailija
17/26 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

omistaa huonon miehen, joka ei koskaan ole lasten kanssa.

ja äidillä on itse huono omatunto koska aloitti kiinteät liian aikaisin, ei imettänyt ja laittoi lapset hoitoon liian pieninä.

t äiti porvoosta

Vierailija
18/26 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu suunnittelijasta ja aikakaudesta. itselläni on risto-matti ratian laukkuja paljon ja sitten sen yhden naissuunnittelijan vaatteita. nimeä en tietty muista... mutta sellaista naisellisempaa linjaa.

Vierailija
19/26 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välitä niistä muistakaan kuoseista, en vaatteissa enkä sisustuksessa. Ei vain ole minun juttuni.

Raitapaidat tosin sopivat lapsille.

Vierailija
20/26 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

liika on liikaa. Lähes joka kodissa on jotain unikkoa, meillä hyllypaperit ja minulla muutaman vuotta vanha puolihame, joka on ollut päällä kaksi kertaa, ei ole huvittanut pukeutua kumisaapaskuosiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän