Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BMI:ni on 53

Vierailija
17.07.2015 |

Haluatko kysyä jotain?

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin voisin vastailla jos jotakuta kiinnostaa jotain kysyä :)

Vierailija
62/79 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko pienemmän näköinen kuin Pipsa? Paljonko arvioisit Pipsan painoksi? (Olette suurinpiirtein saman pituiset.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 15:29"]

Oletko pienemmän näköinen kuin Pipsa? Paljonko arvioisit Pipsan painoksi? (Olette suurinpiirtein saman pituiset.)

[/quote]

Olen pienemmän näköinen, mutta se ei tosiaan aina kerro kaikkea, kun vartalomalleja on erilaisia.. Vaikea arvioida mittoja, mutta voisin hyvin uskoa hänen painavan 20-30kg enemmän kuin minä, mutta voi olla että esim jalkojen turvotus hämää. Itsellä taas jalat on lihaksikkaat ja yleensä housut löpöttävät lahkeista, mutta muuten ehkä omena vartalotyypiltäni.

Vierailija
64/79 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä jäi pois tuosta edellisestä vastauksesta

http://www.mybodygallery.com/photos-34937-body-shape.htm
Tämä ehkä eniten muistuttaa omaa vartaloani, aika samat mitatkin, tosin itsellä on yläosa isompi ja alaosa pienempi. Tosin en kyllä noin pukeutuis ikipäivänä ees yksin kotona :D

Vierailija
65/79 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin Suomea asut? :) Ei tarvitse vastata kovin tarkasti.

Vierailija
66/79 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 23:36"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 23:35"]

Mittasi?

[/quote]

160cm ja 135kg
[/quote]

Hyi helvetti..

Vierailija
67/79 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 15:48"]

Missäpäin Suomea asut? :) Ei tarvitse vastata kovin tarkasti.

[/quote]

Pääkaupunkiseudulla asun

Vierailija
68/79 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivasti kirjoittelet ja mielenkiinnolla luin. Sellaisen kommentin aattelin heittää, että omista vinoutuneista ajatusmalleista on ihan oikeasti mahdollista päästä eroon. Pitkänkin ajan jälkeen. Itsellä vakava ahmimis- ja oksennushäiriö parisen vuosikymmentä, nyt sitten toissakesänä ongelma otti ja päätti korjautua. Mieli parani, ajatusmalli muuttui parin kuukauden sisällä. Nyt tiedän ja tunnen, että takaisin ei oo paluuta, uusi mieli on erilainen. Pidin siis elämäntapaani elinikäisenä. En odottanut enkä enää edes jaksanut toivoa siihen muutosta.

Jostain itsestä se lähtee. Ulkoa sitä ei voi pakottaa, eikä itseäänkään voi ylipuhua... Tsemppiä ja iloa elämään, eteni se sitten niissä, näissä tai noissa mitoissa! :)

Vierailija
69/79 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI ei oo onnen mitta. Terveydestä kantsii silti pitää huolta, niinkuin itekin tiiät. Hoikempana jaksaa paremmin lastenkin kanssa. T. Kanssa-ahmatti, joka meinaa  kuulkaas pysyä näissä vähän hoikistuneissa linjoissaan!

Vierailija
70/79 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 00:03"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 00:01"]

Seuraatko pipsaa?

[/quote]

En, valitettavasti en hirveemmin pidä kyseisestä henkilöstä :D

[/quote]Minkä kokoinen olet Pipsaan verrattuna: suurempi, pienempi vai samankokoinen?

Vierailija
71/79 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko päärynävartaloinen?

Vierailija
72/79 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 16:58"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 00:03"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 00:01"]

Seuraatko pipsaa?

[/quote]

En, valitettavasti en hirveemmin pidä kyseisestä henkilöstä :D

[/quote]Minkä kokoinen olet Pipsaan verrattuna: suurempi, pienempi vai samankokoinen?

[/quote]

Pienempi olen ja täysin erilainen vartalonmalli, olen tästä ylempänä kommentoinutkin :)

Vierailija
73/79 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 17:00"]

Oletko päärynävartaloinen?

[/quote]

Omena taidan olla eniten, mutta en mitenkään selkeästi, aika tasaisesti jakautunut, tosin lastensaannin jälkeen kaikki on kertynyt mahaan :/

Vierailija
74/79 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 16:31"]

Kivasti kirjoittelet ja mielenkiinnolla luin. Sellaisen kommentin aattelin heittää, että omista vinoutuneista ajatusmalleista on ihan oikeasti mahdollista päästä eroon. Pitkänkin ajan jälkeen. Itsellä vakava ahmimis- ja oksennushäiriö parisen vuosikymmentä, nyt sitten toissakesänä ongelma otti ja päätti korjautua. Mieli parani, ajatusmalli muuttui parin kuukauden sisällä. Nyt tiedän ja tunnen, että takaisin ei oo paluuta, uusi mieli on erilainen. Pidin siis elämäntapaani elinikäisenä. En odottanut enkä enää edes jaksanut toivoa siihen muutosta.

Jostain itsestä se lähtee. Ulkoa sitä ei voi pakottaa, eikä itseäänkään voi ylipuhua... Tsemppiä ja iloa elämään, eteni se sitten niissä, näissä tai noissa mitoissa! :)

[/quote]

Aika hienoa kuulla, että se on mahdollista ja iso halaus sinulle tsemppaavasta tekstistä. Olen ymmärtänyt, että tämä on niin arkipäiväinen asia(toisin ku alkoholi jonka voi jättää, mutta syömistä ei), että tämä ei ole kovin yksinkertainen ratkaista, mutta varmasti ei mahdotonkaan. Vaatii paljon työtä ja rehellisyyttä itselleen, kauas pois mukavuusalueelta ja se on vaikeampaa kuin mikään itsekurin pitäminen.

Vierailija
75/79 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 16:47"]

BMI ei oo onnen mitta. Terveydestä kantsii silti pitää huolta, niinkuin itekin tiiät. Hoikempana jaksaa paremmin lastenkin kanssa. T. Kanssa-ahmatti, joka meinaa  kuulkaas pysyä näissä vähän hoikistuneissa linjoissaan!

[/quote]

Näinhän se on! Itse koen, että olen nyt onnellisempi kuin koskaan, jos esim vertaa sitä kun laihdutin aikoinaan isomman määrän. Ei se pienempi olomuoto tehnyt mua onnelliseksi, vaikka nyt kaiholla muistelenkin kun käytin kokoa 44/46 ja painoin 80kg.. 
Paitsi ehkä lapsena oon ollu näin onnellinen, mutta se oli erilaista onnellisuutta(ei ollut tekemistä ulkomuotoni kanssa) ja sitä ei voi verrata aikuisen elämään ja onnellisuuteen. Siksi varmaan nyt olisikin hyvä sauma alkaa työstää tätä, kun ei ole mitään henkisiä vaikeuksia nyt elämässä(jos ei nyt uhmaikäisiä lapsia lasketa), en vaan tiedä saako tälläiseen apua julkiselta puolelta kovinkaan helposti... :/

Tärkeintä itselle että olen nyt alkanut vähän ymmärtää tätä kuviota, kun ennen pidin itseäni vain laiskana ja saamattomana, mutta nyt olen tajunnu että kyse ei ole itsekurista, vaan kieroutuneesta mielestä ja suhteesta ruokaa, eikä siihen tosiaan auta pelkkä laihdutus, vaan tarvitsen elämäntaparemontin sijaan ajatusmaailmaremontin :)

Vierailija
76/79 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua huttua. Tsemppiä muutoksen tielle.

t. bmi 48

Vierailija
77/79 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 15:50"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 23:36"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 23:35"] Mittasi? [/quote]

160cm ja 135kg [/quote] Hyi helvetti..

[/quote]

Toivottavasti tuli parempi mieli :) T:AP

Vierailija
78/79 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet työksesi? :) Koetko että sun paino olis ikinä vaikuttanut työnsaantiin tai siihen miten ihmiset sua kohtelevat?

Vierailija
79/79 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 15:59"]

Mitä teet työksesi? :) Koetko että sun paino olis ikinä vaikuttanut työnsaantiin tai siihen miten ihmiset sua kohtelevat?

[/quote]

Mä luulen että itse olen ollut elämässäni pahin hidaste, sillä en ole uskaltanut hakea kaikkia sellaisia työpaikkoja ja koulutuksia, joihin olisin halunnut, kun en halunnut joutua tilanteeseen jossa selkesti ylipainon(tai oikeastaan vain vastapuolen ennakkoluulojen) takia en tule valituksi. Minulla on ammatillinen koulutus, jossa ulkonäöllä ei ole väliä, eli siihen työllistymiseen ylipaino ei ole vaikuttanut sinänsä koskaan. Mutta tuo ala ei minua oikein kiinnostaisikaan, haluaisin olla jossain asiakaspalvelutyössä tms, missä voisi olla tekemisissä ihmisten kanssa, esim joku kirjakaupan myyjä tai sairaanhoitaja, haaveilen myös että paranisin tästä ja laihtuisin ja voisin opiskella esim psykologiaa ja ehkäpä auttaa muita asian kanssa kamppailevia..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi