Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BMI:ni on 53

Vierailija
17.07.2015 |

Haluatko kysyä jotain?

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 01:31"]

Nyt hyvää yötä, kurkkaan huomenna jos joku on vielä innostunut kysymään jotain. Yllätyin ettei mitään haukkumaviestejä tms ole vielä ainakaan tullut lainkaan.

[/quote]

Vastailit kivasti. :)

Vierailija
42/79 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti alat voimaan paremmin henkisesti. joskus katsonut kun todella ylipainoinen ihminen ahmii, ja sen on kyllä sellaista, että vähän kun katsoisi kun ihminen hyppää kuudennesta kerroksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten huomaat ylipainosi arkisissa tilanteissa?

Vierailija
44/79 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Haluan kysyä. Omani on 17-18 välillä vaihdellen. Ikää on yli 50, joten pitäisi saada kymmenkunta kiloa ainakin lisää. Liikuntaa en harrasta, päivät menee makoillessa. Tasan ei käy onnen lahjat..

Ystävävi kävi siinä pienennysleikkkauksessa ja hyvin on mennyt. Tästä on nyt pari vuotta aikaa. Tsemppiä sulle!

Vierailija
45/79 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 23:48"]BMW:ni on 530
[/quote]
Olin tulossa kommentoimaan ihan saman jutun :D

Vierailija
46/79 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulle tarjottu lihavuusleikkausta? Sekään ei tosin takaa etteikö voi lihoa uudestaan. 

Vierailija
47/79 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 02:04"]

miten huomaat ylipainosi arkisissa tilanteissa?

[/quote]

Kuntoni ei ole järin hyvä, polvillaan ja kyykyssä olo sattuu ja vaatemakuni on sellainen että vaikeaa löytää istuvaa vaatetta mistään kaupasta(tosin ystävilläni tuntuu olevan samoja ongelmia, vaikka ovat normaalipainoisia) :P Pelkään myös välillä saavani sukurasitteena jossain vaiheessa 2-tyypin diabeteksen tai jonkun muun ylipainosairauden.
Ja peilissä se myös tietty näkyy, olen myös miettinyt että onkohan mulla joku käänteisanoreksia, kun omasta mielestäni en näytä niin lihavalta mitä olen ja järkytyn aina valokuvistakin, että näytänkö muka tuolta, kun ei peilikuva näytä niin pahalta.. :O

Vierailija
48/79 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 02:16"]

Onko sinulle tarjottu lihavuusleikkausta? Sekään ei tosin takaa etteikö voi lihoa uudestaan. 

[/quote]

Ei ole, eikä oikeastaan koskaan mitään muutakaan konkreettista apua laihdutukseen. Ainakaan henkiselle puolelle. Kaikki apu on pelkästään joko fyysistä tai ravintoneuvontaa ja minulla ongelma ei ole tietämättömyys.
Lihavuusleikkaukseen en menisi, koska pidän sitäkin oireiden hoitamisena syyn sijaan. Nimenomaan ongelma on siinä että ahmin, joten äkkiä olis mahalaukku taas entisissä mitoissa, tosin kuulemma siinä oksentaa jos syö liikaa ja inhoan oksentamista, joten ehkä siinä mielessä vois toimia.. Pelkäisin kuitenkin leikkausta ja komplikaatioita liikaa mennäkseni leikkaukseen, vaikka se toimiskin..

Vierailija
49/79 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olet siitä, että kokoisesi nainen saa helposti seuraa, niin seksi- kuin parisuhdeseuraa. Toisaalta edes vähän vatsakas mies on aivan kusessa seuran saamisen suhteen.

Onko vika tukevissa / lihavissa miehissä itsessään vai naisten vaatimuksissa / siinä, että nainen saa aina seuraa, riippumatta omista ominaisuuksistaan?

Kuinka lihavat miehet voisivat parantaa tilannetta, muutakuin laihduttamalla? Vastaavien naisten ei siis tarvitse laihduttaa saadakseen seuraa, olethan itsekin siitä hyvä esimerkki.

Vierailija
50/79 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 10:04"]Mitä mieltä olet siitä, että kokoisesi nainen saa helposti seuraa, niin seksi- kuin parisuhdeseuraa. Toisaalta edes vähän vatsakas mies on aivan kusessa seuran saamisen suhteen.

Onko vika tukevissa / lihavissa miehissä itsessään vai naisten vaatimuksissa / siinä, että nainen saa aina seuraa, riippumatta omista ominaisuuksistaan?

Kuinka lihavat miehet voisivat parantaa tilannetta, muutakuin laihduttamalla? Vastaavien naisten ei siis tarvitse laihduttaa saadakseen seuraa, olethan itsekin siitä hyvä esimerkki.
[/quote]

Ihan kuin lihavat miehet olisivat jotenkin homogeeninen ryhmä. Tai no rivien välistä luettuna vaikuttaisi yhdistävän halu saada silti pokattua kaunis, hoikka nainen.

Vierailija
51/79 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 10:04"]

Mitä mieltä olet siitä, että kokoisesi nainen saa helposti seuraa, niin seksi- kuin parisuhdeseuraa. Toisaalta edes vähän vatsakas mies on aivan kusessa seuran saamisen suhteen.

[/quote]

Mulla on aina ollut hyvin vientiä miesrintamalla ja itse ajattelen, että olen kasvoista kaunis ja onneksi ennen lapsia läskini olivat suht koht hyville paikoille kertyneet. Lisäksi minulla on aina ollut kohtalaisen hyvä itsetunto, enkä ole hävennyt itseäni(muuta kuin ajoittain).
Minusta tuo hyvä itsetunto on avain kaikkeen. Minulla on useita normaalipainoisia naispuolisia ystäviä, joille ei seuran saaminen ole ollut itsestäänselvyys, mutta luulen että tässäkin se oma-aloitteisuus ja itsetunnon mukanaantuoma varmuus vaikuttaa ja ne omat kriteerit! Jos on itse kovin pinnallinen, niin rajaa heti paljon mukavia, kunnollisia ja hauskoja miehiä(tai naisia) pois.
En oikein osaa vastata tuohon, mitä mies voisi asialle tehdä, koska aika pitkälti muutenkin naiset taitavat määrätä markkinat ja ihan tavallisellekaan jampalle ei välttämättä flaksi käy, vaikka olis normaalipainoinen. Tosin tällöin kannattaa ehkä hakea seuraa muualta kuin jostain lihatiskibaarista...

Feministinä minusta tietenkin on väärin, että mies ei kelpaa lihavana.

Vierailija
52/79 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 02:09"]Joo. Haluan kysyä. Omani on 17-18 välillä vaihdellen. Ikää on yli 50, joten pitäisi saada kymmenkunta kiloa ainakin lisää. Liikuntaa en harrasta, päivät menee makoillessa. Tasan ei käy onnen lahjat..

Ystävävi kävi siinä pienennysleikkkauksessa ja hyvin on mennyt. Tästä on nyt pari vuotta aikaa. Tsemppiä sulle!
[/quote] Lopeta makoilu, mene salille ja ala liikkua, syö ruokaa säännöllisesti, ei pelkkiä herkkuja ja välipaloja. Lopeta kahvinjuonti ja tupakointi, jos sellaisia harrastat. Makaamalla vaan kuihdut pois.

Vierailija
53/79 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 02:09"]

Joo. Haluan kysyä. Omani on 17-18 välillä vaihdellen. Ikää on yli 50, joten pitäisi saada kymmenkunta kiloa ainakin lisää. Liikuntaa en harrasta, päivät menee makoillessa. Tasan ei käy onnen lahjat..

[/quote]

Ei tässä ollut kysymystä :D Mutta kiitos tsempeistä!

Vierailija
54/79 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä syöt, kun ahmimiskohtaus iskee?

Vierailija
55/79 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 23:40"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 23:38"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 23:37"]

Onko sinulla isot tisut?

[/quote]

90H
[/quote] eli ON! :)
[/quote]
Ilmeisesti järkyt roikkusäkit.

Vierailija
56/79 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 10:34"]

Mitä syöt, kun ahmimiskohtaus iskee?

[/quote]

Mitä sattuu olemaan kotona tai sitten jos oikeen nälkä, niin tilaan vaikka perhepitsan.. Lapsena olen syönyt ihan puhdasta sokeriakin ja hunajaa suoraan purkista, aikuisempana joskus voi-sokerivaahtoa.

Vierailija
57/79 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 10:34"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 23:40"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 23:38"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 23:37"] Onko sinulla isot tisut? [/quote]

90H [/quote] eli ON! :) [/quote] Ilmeisesti järkyt roikkusäkit.

[/quote]

Kiitos asiallisesta kommentistasi, oliko muuta?

Vierailija
58/79 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 10:04"]Mitä mieltä olet siitä, että kokoisesi nainen saa helposti seuraa, niin seksi- kuin parisuhdeseuraa. Toisaalta edes vähän vatsakas mies on aivan kusessa seuran saamisen suhteen.

[/quote]

Kun painoin 55 kg, kundikaveri painoi noin sata. Tosin sillä oli myös paljon lihasta rasvan lisäksi ja urheili. Mut en siihen painoon mitenkään erityisesti kiinnittänyt huomiota. Mielummin niin kuin 60 kg alipainoisuus.

Vierailija
59/79 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 17:36"]

Tuttua huttua. Tsemppiä muutoksen tielle.

t. bmi 48

[/quote]

Kiitos samoin sinulle! :)

Vierailija
60/79 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 10:44"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 10:04"]Mitä mieltä olet siitä, että kokoisesi nainen saa helposti seuraa, niin seksi- kuin parisuhdeseuraa. Toisaalta edes vähän vatsakas mies on aivan kusessa seuran saamisen suhteen. Onko vika tukevissa / lihavissa miehissä itsessään vai naisten vaatimuksissa / siinä, että nainen saa aina seuraa, riippumatta omista ominaisuuksistaan? Kuinka lihavat miehet voisivat parantaa tilannetta, muutakuin laihduttamalla? Vastaavien naisten ei siis tarvitse laihduttaa saadakseen seuraa, olethan itsekin siitä hyvä esimerkki. [/quote] Kun painoin 55 kg, kundikaveri painoi noin sata. Tosin sillä oli myös paljon lihasta rasvan lisäksi ja urheili. Mut en siihen painoon mitenkään erityisesti kiinnittänyt huomiota. Mielummin niin kuin 60 kg alipainoisuus.

[/quote]

Tämä vastaaja en ollu siis minä t: AP :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi