Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hitto. En ole raskaana, mutta tissit on kipeät.

Vierailija
17.07.2015 |

Mikähän hormonihäiriö tai hirviöturvotus mull on, ku rintoja kirvelee ja ne on niin turvoksissa, että jos neulalla pistäis ni ne räjähtäis? Ei oo ees semmonen aika kierrosta, että pitäis kipeet olla. Ei kai mulla vanhemmiten rupee oviksenki aikaan tulemaan tissit kipeeks?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samoin kun ylemmällä kommentoineella. Aina on ollu tissit tooodella kipeät ennen menkkoja, mutta viime aikoina se kipu on saattanu alkaa jo ovulaation aikoihin ja kestää aina sinne menkkoihin... Aikasemmin pystynyt päättelemään tissikivuista, että millon menkat alkaa, mutta nykyään tosiaan saattaa puol kiertoakin mennä kipeillä tisseillä. Just tollaset räjähdysherkät, tosi turvonneet ja pienikin kosketus sattuu, saati sit liikkeet joissa tissit hölskyy ylösalas...

N23

Vierailija
2/6 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kanssa synnytyksen jälkeen alkaneet ovulaation aikaan olemaan tissit kipeinä :( ja välillä myös kuukautisten jälkeen. Ikää nyt 20 vuotta, synnytyksestä aikaa 2 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on välillä tissit (varsinkin toinen) sairaan kipeä ovulaatiosta kuukautisiin asti. Joissakin kierroissa ei ole mitään oireita. Tällä hetkellä ei ole hormonaalista ehkäisyä käytössä. Nelikymppinen olen.

Vierailija
4/6 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/6 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/6 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän ovulaation olevan ohi siitä, että rinnat paukahtaa yhtäkkiä todella kipeiksi. Arkuutta ja turvotusta jatkuu sen kaksi viikkoa eli kuukautisiin saakka. Pitäisikin oikeastaan ostaa erillisiä rintaliivejä tätä varten, koska ero koossa on sen verran huomattava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi