Onks toi Sampo Marjomaa muiden mielestä upea?
Kommentit (26)
En oo ikinä ajatellu asiaa mut joo, miksei. Se on just mun makuun ulkonäöltään, hyvän näköinen mutta ei liian ken-nukke, ja taitaa siltä huumorintajuakin löytyä. Tästä ehkä löytyy uusi ulottuvuus katsoa tuota lasten lempiohjelmaa!
Ihan komea mies. Aika ihana hymy hänellä.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:14"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 20:50"]Puhuu konemaisesti ja elehtii kuin robotti, jokainen käden liike tarkkaan mietitty. Onkohan se edes ihminen vaiko kone?
[/quote]
Se vetää hauskoissa kotivideoissa roolia. Jossain haastiksissa yms eläväisempi
ap
[/quote] Ei muuten vedä roolia. Puhetyyli on aina sama, siksi pelottava. Robocop se on...
[/quote]
Vetääpäs. Ei se samanlainen muualla oo ja on itekin sanonu
ap
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:28"]Ihan komea mies. Aika ihana hymy hänellä.
[/quote]
Joo, mäkin tykkään sen hymystä tosi paljon :)
ap
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 20:39"]Kui niin? Homojenko?
[/quote]
No ite oon heteronainen ja se on mun silmissä ihan uskomattoman näkönen
ap
Sampo, nyt nukkumaan ja se korkki kiinni.
Kroppa, kasvot, eleet, ääni... Vau
ap
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 20:41"]Sampo, nyt nukkumaan ja se korkki kiinni.
[/quote]
Haha :'D
ap
Ihan ok, ei upea. Tosin en fanita ketään muuta kuin itseäni ja perhettäni.
Nauran! Äsken se sano tv:ssä, että "Et ole mielipiteesi kanssa yksin. Netistä voi löytyä tukiryhmä". No, tähän mennessä näyttäs, et oon aika yksin tän kanssa :D
ap
Marjo Sampomaa on paljon upeempi.
Musta se on hauska, sympaattinen, karismaattinen, seksikäs... eli aika upea!
Puhuu konemaisesti ja elehtii kuin robotti, jokainen käden liike tarkkaan mietitty. Onkohan se edes ihminen vaiko kone?
Ei oo. Yrittää olla mukamas niin hauska vaikka ei ees oo.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 20:50"]Puhuu konemaisesti ja elehtii kuin robotti, jokainen käden liike tarkkaan mietitty. Onkohan se edes ihminen vaiko kone?
[/quote]
ap
Et ole yksin, mustakin hän aina ollut aika kuuma tapaus. <3 Yllätys, että kateelliset räksyttää ja homottelee heti, kun joku sattuu olemaan komea, karismaattinen ja huumorintajuinen.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 20:50"]Puhuu konemaisesti ja elehtii kuin robotti, jokainen käden liike tarkkaan mietitty. Onkohan se edes ihminen vaiko kone?
[/quote]
ap
[/quote] Ei muuten vedä roolia. Puhetyyli on aina sama, siksi pelottava. Robocop se on...