Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Blogeista

Vierailija
17.07.2015 |

Osaisiko joku valaista, mikä blogeissa viehättää? Olen kokeillut lukea jotain, mutta tunnen aina vain epämiellyttäviä tuntemuksia, esim. myötähäpeää, jota tunnen kyllä muutenkin liian herkästi. Kommentteja lukiessa tulee erityisen kumma olo. Kertokaapas siis te jotka nautitte blogeista, että mikä niissä viehättää. (tarkoitan nyt erityisesti blogeja, joissa kerrotaan omasta elämästä)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana minua viehätti blogin kirjoittajien avoimuus omasta elämästä. Itse kun koen, että monet vaativat ystäviltäkin sellaista siloiteltua sokeroitua hattaraa, ettei saa koskaan sanoa että v*tuttaa, joku asia meni pieleen... Lempiblogeissani puhuttiin juuri noista jutuista mitä en saanut käsiteltyä muualla.

Esim. nuorempana liikuin tyttöporukassa, missä miehistä puhuminen oli jotenkin kiellettyä. Ehkä siksi että osa tytöistä oli todella ujoja, ehkä heille olisi tullut paha mieli, kun heillä ei vielä ollut miesjuttuja? Blogistien miesjuttuja lueskellessa sain sitten sitäkin puolta elämääni.

En tykkää lukea sellaisia "Katsokaa täydellistä elämääni"-blogeja, missä yritetään vakuuttaa lukijoille että ihan sattumalta posti tuo laatikkoon merkkilaukkuja ja aina juodaan shamppanjaa.

Vierailija
2/2 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin unohtanut töitten keskellä tämän avaukseni. Kiitos vastauksestasi, joka antaa ainakin yhden selityksen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla