Sorruin, ahmin ja oksensin:(
Olen koko kesän elänyt huithapelisti ja nyt meni 4 päivää hyvin. Söin hyvin ja oikeaa ruokaa. Tänään jo aamusta aamupala oli mentos-putkilo ja kaffea, ei kunnon ruokaa koko päivänä yms.... Tähänhän tämä johti :( 'sallin' itselleni pakastepizzan iltapalaksi ja sitten päässä vaan naksahti, kun pakkasessa leipomiani muffinseja 3kpl :( ne meni, sitten peni puolisen levyä suklaata ja karkkia pari kourallista :( ei vain saisi pitää mitään herkkuja kotona. ja väitän, että jos olisin koko päivän syönyt kunnolla niin ei olisi tämän sallimani pizzan jälkeen tarvinnut mitään :( luultavasti en olisi edes himonnut koko pizzaa :( mutta joo, päädyin vielä oksentamaankin 'minimoidakseni' tämän sortumisen..
voihan äässi. juuri kuin tuntui, että vihdoin taas oikeilla raiteilla. :(((( minulla on nyt viikon lomakin, ja pelottaa, että sen verukkeella en nyt pääse kiinni oikeisiin raiteisiin... miksi menin tekemään näin tyhmiä päätöksiä?? juuri oli vihdoin kuukausien jälkeen mennyt muutama päivä ok.
halusin vain avautua jonnekkin :( minulla on jääkaapissa proteiinjijuomia, jotka ostin nimenomaan korvaamaan välipaloja (täyttää ja mielestäni parempi kuin leivänmussutus tms, luojan kiitos en mennyt litkimään niitäkin tässä 'naksahdus'tilassani).. pitäisikö kuitenkin juoda yksi sellainen ja ns. yrittää unohtaa tämä koko suoraansanottua paska, joka juuri tapahtui. ajattelin vain, että yltyyköhän aamuun mennessä nälkä kovaksi?? ja sitten ollaan pian jo väärillä teillä. okei, siitä minulla onneksi sentään varma tunne, että nyt tämän yön aikana ei ainakaan enää kosketa mihinkään 'paskaan'.
ja toistan taasi itseäni; piti vain avautua jonnekkin, jotta saisin päätäni selvemmäksi. mutta perkele miksi miksi miksi näin piti tapahtua, kun oikeasti siis monia kuukausia mennyt ns. sumussa ja olen elänyt kuin sika (en vain ole päässyt ns. ruotuun ), ja nyt kun vihdoin meni jo lupaavasti : ( ää nyt tietenkin tuomisten tästä itseäni enkä unohda tätä ja tulevat päivät vain näkyvät harmaana :(
haukkukaa tai mitä vaan. kertokaa suoraan mielipiteenne. olen säälittävä sen jo teidän..kuhan saan jotain juttuseuraa tästä asiasta! ja ehkä vinkkejä ?
Kommentit (8)
tämä päivä hermostuttaa jo valmiiksi.. pyöri unissakin! no ehkä tästä selvitään. ap.
NYT KULTAPIENI
Rauhoitu soita kaverille ja kerro huolesi.
Lupaan pystyt pysymään vahvana.
YOU'RE WORTH SO MUCH <3
Itse sairastin myös Bulimiaa mutta ketään ei ikinä edes asiaa huomannut koska salasin sen aina ja kerran satuin näkemään Demi Lovaton telkkarissa ja luin hänestä lisää googlesta ja pikkuhiljaa ymmärsin hänen tarinansa ja pääsin hänen avulla yli sairaudestani. Joten vihjeenä myös se että etsi joku joka inspiroisi sinua :)
Stay strong!
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:53"]
NYT KULTAPIENI Rauhoitu soita kaverille ja kerro huolesi. Lupaan pystyt pysymään vahvana. YOU'RE WORTH SO MUCH <3 Itse sairastin myös Bulimiaa mutta ketään ei ikinä edes asiaa huomannut koska salasin sen aina ja kerran satuin näkemään Demi Lovaton telkkarissa ja luin hänestä lisää googlesta ja pikkuhiljaa ymmärsin hänen tarinansa ja pääsin hänen avulla yli sairaudestani. Joten vihjeenä myös se että etsi joku joka inspiroisi sinua :) Stay strong!
[/quote]
Ei sun ole pakko syödä enää tänään. Mä en söisi, retkahduksen jälkeen saatan rerkahtaa saman illan aikana uudestaan jos laitan jotain suuhuni. Huomenna on uusi päivä! Komppaan tota että hemmetti kun ei muista syödä päivän aikana niin ilta on silloin ihan hirveä vaaranpaikka :(
VENI....VIDI...VICI!