Tavallinen palstamamma; kerro joku erikoinen piirre itsestäsi
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 20:14"]
Minulla on 9 lasta ja useampi korkeakoulututkinto.
[/quote]
En usko, sori.
Olen hennon näköinen nais ihminen mutta olen vahvempi kuin moni mies. Pystyn nostamaan todella painavia esineitä myös itseäni paljon isokokoisemmat ovat festareilla joutuneet hämmentymään kun ei ole voitu tönäistä eturivissä edestä. Lihasmassaa ei kuitenkaa ole näkyvästi paljon..
Käyn aurinkolomalla joka toinen kk jotta jaksan hoitaa osa-aikatyöni. Kotitöitä en tee, meillä käy siivooja ja lapset on jo isoja ja osaa tehdä ruokaa. Pyykinpesu ja silitys ovat rentouttavia puuhia mielestäni ja silitän jopa mieheni kalsarit. Juon joka ilta GT:n samalla kun katson Emnerdalen. Nyt tutut jo tunnistaa...
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 20:07"]Mulla ei ole tatuointeja, lävistyksiä, värjättyä tukkaa, muovilisäkkeitä naamassa/sormissa/päässä, ei rusketusta eikä meikkiä. En ole tästä erityisen ylpeä (koska on typerää olla ylpeä asioista joiden eteen ei ole tehnyt yhtään mitään), mutta en kyllä jaksa hävetäkään.
[/quote]Sama täällä ja olen ylpeä että olen täysin oma itseni ulkoisesti, ei mitään feikkiä
Minussa on selvästi näkyvä n. 40 cm pitkä arpi joka on peräisin lapsuuden onnettomuudesta.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 19:51"]En oo käynyt ulkona 13 vuoteen.
[/quote]
Miksi :(?
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 20:02"]Tohtorin tutkinto teoreettisesta fysiikasta ja helvetin rumat tissit.
[/quote]
Oon kade.
t: Täydelliset bosat ja tyhjä pää.
Mä inhoon avonaisia ovia. Keittiön kaapit jne. Ja siivoan kotiani n. 4h/päivä.
Ei mussa ole.
Paitsi ehkä se, että olen tavallisempi kuin kukaan muu. Olen maailmanennätystavallinen.
Nukun yöllä 4h, päivällä 3h töiden jälkeen. Ihan normi päivätyössä olen.
Minulla on kaksisuuntainen mielialahäiriö.
Ainakin alapeukkujen perusteella olen vissiin siinä mielessä erikoinen, että vastustan alkoholin juomista lasten läheisyydessä... -n22 +2 lasta
Minun pylly reikä kutijaa usein viimeiset viikon :(