Hakisitko aikuisen lapsesi 400 km päästä ja
veisit takaisin viikon päästä ja ajaisit takaisin kotiin?
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:50"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:44"]
En. Mikä pointti tuossa on? Halvemmaksi tulee jos kyytiläinen menee bussilla.
[/quote]
Ei todellakaan aina tule. Mulla täältä esim. kotikuntaani maksaa yhteen suuntaan normaalihintainen lippu 70-100 euroa ja tuo 70 euroa on aivan älyttömiin aikoihin, eli käytännössä ei - opiskelijalippu olisi tietty 45-55 % halvempi. Vaihtoja on aina vähintään kaksi, tarjoushintoja ei tuolle välille ole. Busseja ei mene järkevillä vaihdoilla. Haku maksaa jota kuinkin saman verran ja siinä ehtii hakea ja tulla takaisin, mitä yhteen suuntaan menisi.
[/quote]
Siis... Jotta säästäisi 70-100 euron bussilipun, pitäisi toisen ajaa autolla 2x400km = palttiarallaa yhdeksän tuntia pelkkää ajamista sen lisäksi että se 70-100 euroa menisi pelkkiin bensoihin, ja sitten toisen kerran sama homma kun vie takaisin...
Joku järki tarttis idiooteillakin sentään olla...
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 19:11"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:55"]
Avaudu ap. Sis miksi hakisit AIKUISEN lapsesi. Olen hakenut isovanhempani, kun heille mukavampaa kulkea niin. Aikuiset lapseni osaavat liikkua ihan omillaaan.
[/quote]
Kyseessä siis aikuinen kaverini joka ei viitsi matkustaa lapsensa kanssa junalla mummolaan. Itse en kehtaisi haetuttaa itseäni tuollaisen matkan takaa.
[/quote]
No onpa avutonta touhua. Itse en hakisi jos kyse olisi vain viitsimisestä. Junassa on perhehyttejä joissa on mukava matkustaa vauvan kanssa. Ja niissä leikkivaunuissa on tilaa vaunuillekin.