Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen. Oletko mielestäsi ilman vaatteita viehättävä? Mistä iästä asti olet tuntenut niin?

Vierailija
26.02.2022 |

Minulla oli nuorena huono itsetunto ja otin miehekseni sellaisen joka ei osannut sitä kyllä myöskään tukea nostamaan. En koskaan kokenut itseäni viehättäväksi hänen kanssaan.

Nykyinen mieheni on vaikuttanut siihen että viihdyn hyvin vartalossani ja tunnen olevani naisellinen. Toki tutkailen edelleen virheitä peilin edessä jonkin verran mutta hänen katseen ja kosketuksen alla koen aina olevani jotenkin upea. Ihana mies mulla!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Minussa on pitkiä arpia ja minua on leikelty. Näytän alasti hyvältä korkeintaan tilkkutöistä kiinnostuneelle.

Vierailija
2/26 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viehättävä nakuna. Raskaudesta asti (30 v) olen kokenut olevani.

N42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin siihen asti, kunnes sain lapsen.

Vierailija
4/26 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään. Minussa on pitkiä arpia ja minua on leikelty. Näytän alasti hyvältä korkeintaan tilkkutöistä kiinnostuneelle.

Minulla on myös pitkä arpi vatsassa mutta en koskaan ole ajatellut etten silti olisi seksikäs! Se on osa minun kaunista kokonaisuutta. Joo jotain arpi voisi inhottaa mutta sellaisen ihmisen kanssa en touhuaisikaan asioita joita touhuan mieheni kanssa alasti.

Vierailija
5/26 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se koko kehoasi ole rumentanut. Vatsan aluetta korkeintaan ja se on vain osa sinun kehoasi.

Vierailija
6/26 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartaloni ei ole koskaan ollut viehättävä, mutta onpa ainakin samaa paria naaman kanssa.

Vierailija
7/26 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Itselläni tämä liittyy kyllä myös siihen miltä ihan oikeasti näytän. Nuorena olin silmiini liian laiha, huomiota sillä sai mutta ei edustanut omaa ihannettani. Parikymppisenä tuli sopivasti rasvaa ja myös lihasta, kun opettelin liikunnalliseksi. Raskauksien jälkeen rasvaa on ollut välillä liikaakin, mutta olen saanut painon aina takaisin, missä on hyvä ja nätti olo.

Toisaalta silloinkaan kun ei ole hyvännäköinen olo, en koe huonoutta muuten. Se on kiva lisäkipinä elämään, mutta ei ulkonäkö määrittele ihmistä.

Vierailija
8/26 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tuntenut olevani viehättävä. Nyt kun 50+ vuotiaana katson vanhoja valokuvia, niin vitsi olin hyvännäköinen. Hoikka, mutta tiimalasi.

Miksi, voi miksi, nuori ei näe itsessään sitä?

Vierailija
9/26 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se koko kehoasi ole rumentanut. Vatsan aluetta korkeintaan ja se on vain osa sinun kehoasi.

Joo, vatsan alue korkeintaan. Jep. Eri nainen, mutta sellainen, joka tietää mitä raskaus voi saada aikaan.

Vierailija
10/26 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut sinut itseni kanssa myös alasti peilin edessä.

Nyt 45-vuotiaana olen jostain syystä paremman muotoinen kuin nuorempana.

Lantion kaari ja vyötärö erottuu selvästi. Rinnat kasvaneet hieman mutta edelleen kiinteät ja kauniit.

Vierailija
11/26 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi arvet muka olisivat vastenmielisiä? Nehän ovat vain parantuneita haavoja. Samaa ihoa kuin muuallakin.

Vierailija
12/26 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkoi seisomaan

Vierailija
13/26 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pian 50-vuotias, mutta tunnen vasta nyt olevani onnellinen kehossani. Nuorena olin niin epävarma, että peitin kauniin kroppani säkkeihin. Lapset saatuani olin oikeasti niin lihava, ettei mikään sopinut. Nyt olen juuri sopiva ja vieläpä kaunis. Aion pitää itsestäni hyvää huolta jatkossakin, enkä aio hävetä itseäni enää ikinä.

Vierailija
14/26 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En vaatteilla enkä ilman. Ei ole oskaan ollut minkäänlaista mielenkiintoa olla "viehättävä".

Vierailija
15/26 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on myös pitkä arpi vatsassa mutta en koskaan ole ajatellut etten silti olisi seksikäs! Se on osa minun kaunista kokonaisuutta. Joo jotain arpi voisi inhottaa mutta sellaisen ihmisen kanssa en touhuaisikaan asioita joita touhuan mieheni kanssa alasti.

Minulla on vatsassa yli 20 pitkää raskausarpea pystysuunnassa ( noin 15-20cm pitkiä) ja yksi 48cm leikkausarpi niiden päällä poikittain, siitä näkee kun liha on aika ronskisti niitattu vain paikalleen.  Napani on rakennettu, joten sen ympärillä on arpi ja siinä näkyy yhä missä on tikit olleet. Lisäksi on sterilointi arvet. Myös rinnoissa on pitkät raskausarvet ja selässä on koko leveyssuunnassa raskausarvet, kymmeniä.  Joten niitä ei ole vain muutama vaan koko kehossani yli 100kpl eri mittaisia jos lähtee laskemaan. 

Vierailija
16/26 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Aloin tuntea niin noin 42-vuotiaana. 

Vierailija
17/26 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla alkoi seisomaan

Mä voin tulla seisomaan sun etten alasti, eiköhän se siitä laske. Toimii ainakin oman miehen kanssa.

Vierailija
18/26 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Muistutan enemmän muumia kuin ihmistä. Vaatteet päällä parempi.

Vierailija
19/26 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina suhtautunut omaan vartalooni positiivisesti, vaikka ylä-asteella mua haukuttiin laudaksi. En jotenkaan silloinkaan tajunnut, mitä vikaa on pienissä rinnoissa, vaan omasta mielestäni ovat hyvin käytännölliset ja sopivat vartaloni mittasuhteisiin, koska olen pieni ja hoikka. Eli olen ollut aina tyytyväinen vartalooni, vaikka itsetuntoani on yritetty lytätä sen tiimoilta.

Vierailija
20/26 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 41- vuotias. Yhä on hetkiä jolloin koen olevani äärimmäisen ruma. Oon aina verrannut itseäni muihin ja ig ynnä muut ei ole parantaneet tilannetta. (onneksi sain elää nuoruuden ilman sos.mediaa)

Mutta. Kaikesta huolimatta olen tyytyväinen siihen mitä peilistä näkyy. Minä, toista samanlaista ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi