Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä teen mitä huvittaa

Vierailija
17.07.2015 |

Jos mä haluan drinkin niin mä sanon että meet ostamaan... Jos mä haluan istua ja joku on siinä niin mä käsken lähteä pois. Jos mä oon sitä mieltä ettei kukaan muu tule vessaan niin ne odottaa kiltisti. Koulussa hallittiin vessaa ja sinne ei päässy kun tekemällä palveluksia tai maksamalla. Se oli kivaa aikaa ja mikään ei oo muuttunut paitsi paikka ei oo enää koulu vaan se on mikä tahansa paikka. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/5 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 15:55"]

https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/1338

[/quote]

Täh?? Mä tykkään eusta ja ompa tyhmä aloite.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÄkin teen tänä iltana mitä huvittaa, eli varmaan palstailen ja lipitän punaviiniä. Ai niin, mut onhan mun pakko käyttää koirat lenkillä, vaikka ei huvitakaan :(

Vierailija
4/5 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 15:50"]Jos mä haluan drinkin niin mä sanon että meet ostamaan... Jos mä haluan istua ja joku on siinä niin mä käsken lähteä pois. Jos mä oon sitä mieltä ettei kukaan muu tule vessaan niin ne odottaa kiltisti. Koulussa hallittiin vessaa ja sinne ei päässy kun tekemällä palveluksia tai maksamalla. Se oli kivaa aikaa ja mikään ei oo muuttunut paitsi paikka ei oo enää koulu vaan se on mikä tahansa paikka. 
[/quote]

Niin.Sä oletkin sosiopaatti.

Vierailija
5/5 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 16:02"]

MÄkin teen tänä iltana mitä huvittaa, eli varmaan palstailen ja lipitän punaviiniä. Ai niin, mut onhan mun pakko käyttää koirat lenkillä, vaikka ei huvitakaan :(

[/quote]

Käske joku viemään ne koirat lenkille. Soitat kelloa ja sanot että nää koirat pitää viedä ulos lenkille. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi