rv 22 ja onnettoman pieni raskausmaha!
Miten maha ei ole vieläkään tullut näkyviin? Menossa rv 22 ja näytän vain siltä kuin olisin lihonut vaikka painoa tullut vain 4kg. Milloin teillä ensimmäistä odottaessa on maha alkanut näkyä?
Kommentit (7)
Minulle kelpaisi tuollainen pieni maha enemmän kuin hyvin. Olisi ihanaa kun kaikki eivät näkisi että olen raskaana. Itselläni huomasi jo about rv15
Vatsa alkaa näkyä vasta noin viikolla 32.
Mulla tuli noin rv23 iiihan pieni pömppö, normaali (ei tiukka eikä superlöysä) paita päällä ei näkynyt siitäkään vielä viikkoihin. Joskus ehkä rv 28-29 alkoi pömppö näkymään paidankin kanssa, joskin silloinkin mm. oppilaitoksen terveydenhoitaja totesi ihastuksissaan "sulla on varmaan puolivälissä se ultra?" ja totesin että tässä porskutetaan kyllä jo melkein viikolla 30 :D
Lähtöbmi oli 17,5 eikä kiloja paljoa tullut. Kyllä se loppua kohden otti kasvupyrähdyksen ja ihan käyrillä kasvoi, 3,2 kg tyttö tuli :)
Itse olen nyt viikolla 29 ja vatsa alkoi erottua vasta viikon 25 jälkeen. Aluksi kaipailin raskausvatsaaa, mutta nyt alkaa jo vähän risoa tää pötsi. Tuntuu, että maha kasvaa ihan silmissä
Ekassa raskaudessa voi vatsa olla pitkäänkin pieni. Niin oli mullakin, maha pullahti kunnolla vasta vähän ennen 30. viikkoa. Mutta nyt sitten toisessa raskaudessa on ihan eri meininki. Olen vasta viikolla 17, mutta voisi luulla, että olen paljon pidemmällä. Läskiä ei ole, olen hoikka.
Minä jouduin viikolla 22 avaamaan housujen napin, kun istuuduin mutta edelleenkään ei ollut mitään muille näkyvää vaan vähän niin kuin turvotusta vatsassa, jota peilin edessä peilaillessa havaitsi mutta ei edes tiukoissakaan vaatteissa. Rv23 vaihdoin tavalliset housut pois ihan varmuuden vuoksi kun pelkäsin, että joutuisin kulkemaan nappi auki koko päivän. Vasta rv27 näkyi sellainen pieni kumpu kireissä vaatteissa mutta moni ei silti tajunnut, että olen raskaana. Luulivat vaan, että olin saanut kiloja llisää.
Toisaalta rv30 vatsa olikin sitten jo pallo eli nopeasti se sitten siitä kasvoi.
Toisessa raskaudessa se nappiepisodi tapahtui jo rv 16.
Koskaan ei ole hyvin.