Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten vaikeampi seksinsaanti, tasa-arvo-ongelma?

Vierailija
17.07.2015 |

Totuushan on se, että ruma nainen saa koska vain seksiä kun haluaa, oli se sitten seksichatissa tai baarissa/puistossa/rannalla you name it, ottajia kyllä riittää. Kun taas komea mies on onnekas jos onnistuu saamaan seksiä jossain näistä paikoista.

Eikö tämä ole jo vakavamman laatuinen tasa-arvo-ongelma? Miksi feministit eivät puutu tähän, vaan valittavat jostain vähäisistä naisten nimistä historiankirjoissa? Varmasti vaikuttaa monen miehen hyvinvointiin ja mahdolliseen masentumiseen kun seksiä ei saa kuin korkeintaan maksulliselta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Olen ihan ok näköinen parikymppinen mies ja ei helvetti millään tavalla irtoa. Pakko mennä kohta maksullisiin jos ei mitenkään muuten saa :(

Vierailija
2/12 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 14:47"]

Niinpä. Olen ihan ok näköinen parikymppinen mies ja ei helvetti millään tavalla irtoa. Pakko mennä kohta maksullisiin jos ei mitenkään muuten saa :(

[/quote]

Siitä vaan, sitten et ainakaan tule enää saamaan ainakaan parisuhdetta. Hyi saatana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hölmö kysymys. Eihän tasa-arvo ole sama asia miehille ja naisille. Mistä olet moista saanut päähäsi? Seuraa maailmaa. Eihän siinäkään ole mitään tasa-arvon vastaista, että naiset ovat valloittaneet kaikki Suomen tasa-arvoyksiköt. Siellä on korkeintaan yksi mies vain kahvia keittelemässä.

Vierailija
4/12 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 15:23"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 14:47"]

[/quote]

Siitä vaan, sitten et ainakaan tule enää saamaan ainakaan parisuhdetta. Hyi saatana.
[/quote]
No eipä ole tähänkään mennessä ollut naisilla mitään kiinnostusta minua kohtaan tässä kymmenen vuoden aikana, mitä olen ollut naisista kiinnostunut. Mistä se nainen sen saisi tietää, osaatteko lukea ajatuksia?

Vierailija
5/12 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme jos heikoimmat ryhtyvät korvikkeena homoilemaan. Vai miten se meni, geneettistä varmaan...

Vierailija
6/12 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minusta miesten kannattaa mennä tämän epätasa-arvon korjaamiseksi (hetero)seksilakkoon. Kysynnän ja tarjonnan tasapainoon saattaminen korjaisi tilanteen kyllä.

Vierailija
7/12 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten motto pitäisi olla: "Halukasta miestä ei jätetä pulaan". Mä ainakin autan halukasta naista mielihyvin..

Vierailija
8/12 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähänkin olisi helppo ratkaisu miehen asenteiden muuttumisessa. Nainen ei olisi yhtään sen enempää jakorasia kuin mieskään, jos panee paljon. Eikä leimattaisi huoraksi, lutkaksi, helpoksi kaadoksi tms ja kehuskeltais kavereille toista alistavasti. Emmätiiä, kaikki tietää tän, eikä asialle mitään muutosta tapahdu. Kumpikin sukupuoli on kuitenkin yhtä seksuaalinen, joten miksi toista haukutaan siitä?

Vierailija
9/12 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle esimerkiksi irtoseksin harrastaminen on paljon suurempi riski kuin miehelle. Jos nainen tulee raskaaksi nainen joutuu kantamaan vastuun. Nainen tulee helpommin pahoinpidellyksi tai raiskatuksi. Myös ikävän maineen voi saada, jos liian estottomasti ja vapautuneesti paneskelee.

Kyllä minulle parisuhdeseksi maistuisi, vaikka päivittäin, mutta kun ei ole parisuhdetta.

T: N30

Vierailija
10/12 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 19:31"]

Naiselle esimerkiksi irtoseksin harrastaminen on paljon suurempi riski kuin miehelle. Jos nainen tulee raskaaksi nainen joutuu kantamaan vastuun. Nainen tulee helpommin pahoinpidellyksi tai raiskatuksi. Myös ikävän maineen voi saada, jos liian estottomasti ja vapautuneesti paneskelee.

Kyllä minulle parisuhdeseksi maistuisi, vaikka päivittäin, mutta kun ei ole parisuhdetta.

[/quote]

Onkos tullu monestikkin turpaan?

Vierailija
11/12 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon toisen ketjun perusteella jopa toinen nainen saa heteronaisilta seksiä helpommin kuin mies. Heti oli useita naisia innokkaasti ottamassa strapon-dildoa. No onneksi on edes maksulliset, muuten olisi aika hiljaista.

Olisipa syntynyt lesbonaiseksi.

Vierailija
12/12 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:20"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 19:31"]

[/quote]

Onkos tullu monestikkin turpaan?

[/quote]

Turhaa miinus peukkua sain, moni asia tossa viestissä oli asiaa mutta tuo että naiset joutuu helpommin väkivallan uhriksi on kyllä fantasiaa, näin miehenä voin sanoa että iltaa viettämässä on käyty käsiksi ja turpaankin tullut, jos nyt tarkkaan seksin hausta puhutaan niin kerran moikkasin vanhaa naispuolista kaveria niin heti joku sitä iskemässä ollut mies oli rinnuksissa. Onkos monesti käynyt noin niinkuin naisena? Jokainen nainen jolta olen asiaa kysynyt ei ole joutunut väkivallan uhriksi mutta tietää jonkun kaverin kaverin joka "ihan varmasti" on joutunut siihen tilanteeseen. Ikinä en ole uhriksi joutunutta kuitenkaan tavannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme