Ei kullia mulle tai sit ihan sillon tällön vaan
Olen monesti ihmetellyt, että mikä saa kohtalaisen näköisen naisen jäämään vanhaksipiiaksi. Monet hoitavat seksuaalisen tyydytyksenkin itse eikä siinä miestä tarvita. Jotkut käyttävät kyllä miehiä, mutta satunnaisesti pahimman kiiman tyydyttämiseen eivätkä halua seurustelusuhdetta. Yksi tällainen vanhapiikatyypin stereotypia on nuttura- ja silmälasipäinen, kireä ja mieskammoinen kirjastovirkailija-akka.
Kommentit (5)
Täyttyy tunnustaa, et ite kuulun tuohon miehiä satunnaisesti käyttävään kastiin. Syynä on se, että haluan edetä urallani ja menestyä. Siihen ei mahdu aviomies helmoihin pyörimään eikä kitisevät kakarat. Saan seksiä halutessani tasokkailta miehiltä ja lisäksi käytän säännöllisesti sauvaa. Se riittää minulle. Olen 29-vuotias ja erittäin hyvässä virassa.
Good for you..toi on oikea asenne..miksi sitä uhrata omaa halua asioiden eteen mihin ei ole vielä valmis..
Loistavaa N29, loistavaa....
M43nääsville
[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 10:37"]
Täyttyy tunnustaa, et ite kuulun tuohon miehiä satunnaisesti käyttävään kastiin. Syynä on se, että haluan edetä urallani ja menestyä. Siihen ei mahdu aviomies helmoihin pyörimään eikä kitisevät kakarat.
[/quote]
Odotetaan nyt viä kymmenisen vuotta, niin sitten porataan, että kun ei ole perhettä eikä miestä. Biologinen kello on tikittänyt sellaisiin lukemiin, että ei auta paljaalla pano eikä keinosiemennyskään. Kyllä siinä sillon itkua ja kitinää tulee. Sillon nainen katkeroituu ja alkaa vasta ajattelemaan elämää toisista näkökulma
ista eikä tuijota pelkästään uraa ja menestystä sillä nainen on luotu äidiksi ja vaimoksi.
oot varmaan käytökseltäs niin puusilmä ettei miehet kiinnostu. ulkonäkö ei merkkaa mitään jos sisältä on tyhjä
Jotkut on yksinkertasesti vain luonnevikasia.