Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keiden virallisesti "lesbonaisten" kohdalla heterotutkasi piippaa?

Vierailija
17.07.2015 |

Mulla ehdottomasti Portia De Rossi. Olen aina epäillyt hänen lesbouden aitoutta.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Portia de Rossin lesbous epäuskottavaa? Ai miksi hitossa hän sitten on seurustellut naisten kanssa vuosikymmeniä ja julkisesti kertonut itsensä hyväksymisen ja kaapista tulemisen ongelmista..

Vierailija
22/25 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:29"]

BISEKSUAALEJA ON OLEMASSA. Urpot.

[/quote]Totta. Mutta moni heterona aiemmin elellyt ilmoittaa olevansakin lesbo, ei bi-seksuaali. Kai meidän tulee kunnioittaa heidän omaa mielipidettään eikä päättää heidän puolestaan että et ole lesbo vaan bi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:39"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:29"]

BISEKSUAALEJA ON OLEMASSA. Urpot.

[/quote]Totta. Mutta moni heterona aiemmin elellyt ilmoittaa olevansakin lesbo, ei bi-seksuaali. Kai meidän tulee kunnioittaa heidän omaa mielipidettään eikä päättää heidän puolestaan että et ole lesbo vaan bi :)

[/quote]

No jos joku löytää todellisen seksuaalisuutensa myöhemmällä iällä? Se on mahdollista, mutta se että seurustelee ensin miehen kanssa ja sitten naisen ei tee kenestäkään vielä lesboa :DDD

Vierailija
24/25 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä oikeasti olekaan. Naisia jotka eivät löytäneet miestä itselleen.

Vierailija
25/25 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 18:41"]

Ei niitä oikeasti olekaan. Naisia jotka eivät löytäneet miestä itselleen.

[/quote]

Oli kolmiodraama, minuun ihastui sekä paras miespuolinen ystäväni että eräs tyttö. Molemmat hyvännäköisiä ja varmasti hyviä seurustelukumppaneita, mutta valitsin tytön. Siitäkin huolimatta, että miesvartalo kiinnostaa minua enemmän.

Baareissa miehet iskevät minua säännöllisesti. Miehiä saisin, jos vain tahtoisin. Ehkä jos eroaisin, seuraava kumppani olisi mies. Nykyinen tyttöystäväni on kuitenkin niin ihana, että voisin kosia häntä :3