Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

asuntojen hinnat romahtaa

Vierailija
17.07.2015 |

Romromrom

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on esim. Taloussanomien ihanissa uutiskommenteissa odotettu kuin kristitty Jeesuksen paluuta jo vuosien ajan. En kyllä tiedä, miksi sitä niin kannattaa odottaa. Onko paljon kamalampaa asua 400 000 euron arvoisessa kodissa kuin 500 000:n?

Vierailija
2/11 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniko asuu omassa sijoitusasunnoksi ostetussa asunnossa, ja moniko taas kodiksi ostetusta, jota ei ole tarkoituskaan lyödä lihoiksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on just nää pahat, ihan tuossa jo kulman takana

- Asuntojen hintojen romahdus

- Karjuva työvoimapula

- Korkojen nousu

En malta henkeeni pidätellä

Vierailija
4/11 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä romahtaisivat, kun ihmisten on pakko asua jossakin. Harva sietää yli parin tunnin työmatkaakaan. Epätoivoisena on pakko ostaa asunto myyjän hinnalla.

Vierailija
5/11 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntokauppaa piristynyt meinaa asuntojen hinnan nousua.
Älä ruoki lamaa

Vierailija
6/11 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 13:52"]

Miksi ihmeessä romahtaisivat, kun ihmisten on pakko asua jossakin. Harva sietää yli parin tunnin työmatkaakaan. Epätoivoisena on pakko ostaa asunto myyjän hinnalla.

[/quote]

Entäs jos epätoivoisella ei ole niin paljon rahaa....ja niitä epätoivoisia rahattomia on paljon....kun ei ole töitäkään

Vierailija
7/11 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 13:40"]

Sitä on esim. Taloussanomien ihanissa uutiskommenteissa odotettu kuin kristitty Jeesuksen paluuta jo vuosien ajan. En kyllä tiedä, miksi sitä niin kannattaa odottaa. Onko paljon kamalampaa asua 400 000 euron arvoisessa kodissa kuin 500 000:n?

[/quote] Rommausta on odotettu eri foorumeilla ainakin vuodesta 2001 lähtien jolloin kämpän ostin. No nyt se on maksettu ja rommausta odottavat makselevat edelleen vuokriaan. Ja minulle on ihan sama rommaako vai ei sillä tämä on koti - ei sijoitusasunto.

Vierailija
8/11 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä urputatte, itse olen 15v asti ollut töissä, ei tutkintoa tmv. Töitä on tarjolla niin paljon kuin jaksaa tehdä n. 150-200h / kk kykenee vielä tekemään sekoamatta ja nyt menen katsomaan pientä hevostilaa, joka on tarkoitus ostaa mieheni minun keräämillä säästöillä ilman lainaa ! Olen muuten 22 vuotias

Vierailija
9/11 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 13:40"]

[/quote]

Talsan katkerat ukkelit kuvittelevat, että kun asuntovelkaisen perheen asunnon markkinahinta laskee, perhe joutuu kadulle. Sitä he elämänsä ehtoossa hekumoivat.

Vierailija
10/11 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on just kämppä menossa myyntiin ja uusi etsinnässä. Oli ostajan tai myyjän markkinat, osuu omaan nilkkaan...

Vierailija
11/11 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 14:34"]

Meillä on just kämppä menossa myyntiin ja uusi etsinnässä. Oli ostajan tai myyjän markkinat, osuu omaan nilkkaan...

[/quote]

tai sit voit ajatella, että jommalla kummalla puolella voitat aina. Se on se pessimistin ja optimistin ero.

mut joo. Normaalitapauksessahan vain endiasunnon hankkijalle on väliä, onko hinnat nousussa vai laskussa ja sillekin kovin vähän kun jossain on asuttava.