Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oksettaako teitä kuukautisten aikana?

Vierailija
17.07.2015 |

Eka päivä ja ihan hirveät kivut. Olo on turvonnut ja kurja, mutta pahinta on tää loppumaton etova olo. Kaikki ruoka oksettaa ja on koko ajan sellanen olo, että tekis mieli yökätä. :'( Täs pitäis lähtee parin tunnin päästä hoitamaan aika raskasta fyysistä hommaa mitä en millään voi enää peruuttaa ja kyllä on kurja fiilis.

Kai sitä pitää sisulla vaan mennä. Ja ei, en ole raskaana enkä varsinkaan krapulassa jos joku ehdottaa. Yritän nyt levätä eka mut jotenkin ei pääse mukavasti millään.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko ainoo?

Vierailija
2/11 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei okseta, mutta usein on huono-olo, ruoka ei maista jne. Ja maha kuralla, vessassa saa käydä useamman kerran päivässä. Olo on vähän sama kun ois joku vatsapöpö tulossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etova olo ja vilkas suoli. Ei ole kivaa :( Itse otan särkylääkkeen heti aamusta ja toisen heti kun alkaa sattua taas. Ekana päivänä ei muuten töistä tulisi mitään.

Kannattaa syödä jotain kylmää, olen huomannut ettei okseta niin paljon ja vähän monta kertaa ettei nälän takia ala oksettamaan. Onneksi itsellä on vain 2 ekaa päivää maksimissaan niitä pahoja.

Vierailija
4/11 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan. Aika lamauttava voi olla olo ekoina päivinä. Eilen huusin ääneen, kun vatsaa poltteli ja kramppasi. Et ole tosiaan ainoa. :(

Vierailija
5/11 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/11 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin lensi aina laatta kuukautisten ekoina päivinä, jos en saanut lääkettä ajoissa. E-pillereihin loppui oksentelu.

Vierailija
7/11 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 14:25"]

Etova olo ja vilkas suoli. Ei ole kivaa :( Itse otan särkylääkkeen heti aamusta ja toisen heti kun alkaa sattua taas. Ekana päivänä ei muuten töistä tulisi mitään.

Kannattaa syödä jotain kylmää, olen huomannut ettei okseta niin paljon ja vähän monta kertaa ettei nälän takia ala oksettamaan. Onneksi itsellä on vain 2 ekaa päivää maksimissaan niitä pahoja.

[/quote]Joo tää on ihan kauheeta. Särkylääkettä oon ottanu ja pahenee vaan. Tai säilyy sellasena tasasen hyvänä.

Toi kylmä on ihan totta, yritin lämmittää kanaa mut sit se edes lautasella edessä sai oksennusrefleksin. Oon syöny vähän hedelmää. Nyt sit vaa ulos kuumaan kantamaan ja nostelemaan. Seura on viel sellasta, et ei pahemmin kuukautiskivuista voi valittaa.

On kyl iha hirveen kivaa. Ois kiva käydä pitkä keskustelu luontoäidin kanssa tän toimituksen tarpeellisuudesta. Onks tän pakko sattuu NÄIN paljon?? Onneks on parantunu siitä ku just alko murrosiässä, pari ekaa vuotta vaan itkin kotona ne pari päivää :(

Vierailija
8/11 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 20:48"]

Mulla oksettaa, enkä pysty syömään _mitään_ ekan päinän aikana

[/quote]

Joo, ois kiinnostavaa tietää et mistä toi johtuu . Ikävä kuulla et sulla on noin tukalaa :/ Ootko nyös aika nuori?

Vierailija
9/11 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 14:26"]

https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/1338

[/quote]Voi herranjumala.

Vierailija
10/11 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:40"]

Eka päivä ja ihan hirveät kivut. Olo on turvonnut ja kurja, mutta pahinta on tää loppumaton etova olo. Kaikki ruoka oksettaa ja on koko ajan sellanen olo, että tekis mieli yökätä. :'( Täs pitäis lähtee parin tunnin päästä hoitamaan aika raskasta fyysistä hommaa mitä en millään voi enää peruuttaa ja kyllä on kurja fiilis.

Kai sitä pitää sisulla vaan mennä. Ja ei, en ole raskaana enkä varsinkaan krapulassa jos joku ehdottaa. Yritän nyt levätä eka mut jotenkin ei pääse mukavasti millään.

[/quote]

Välillä, etenkin jos nainen jättelee tamppooninsa minne sattuu. Tai alkaa vaatimaan seksiä juuri silloin.

yms.

Vierailija
11/11 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oksettaa, enkä pysty syömään _mitään_ ekan päinän aikana