Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

aion katsoa kauanko

Vierailija
17.07.2015 |

Menee että mies alkaa huomioimaan minua. Olen se aktiivinen osapuoli meidän parisuhteessa

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnee vaan. Olet myös se tiskaava osapuoli suhteessa, joten keittiöön mars, nainen.

Vierailija
2/6 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis teen aloitteen seksin suhteen. Hellin miestäni. Pidän kaikin tavoin hyvänä. Usein sanon rakastavani. Viestittelen. Yllätän lahjoilla ja matkoilla. Aamulla kun herään suutelen häntä ja illalla ennen nukkumaan menoa suutelen häntä. Halaan usein. Ja aina ennen lähtöä pusu ja aina kun palaan pusuttelen. En ymmärrä miksei hän voisi tehdä aloitetta tuollaisessa. Lopetan tapani ja seuraan tilannetta. Ap

Vierailija
4/6 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun jatkat niin suhteenne pysyy ok tasolla. Jos lopetat tuon niin muutut miehesi mielestä kylmäksi ja hänen kiinnostus lopahtaa.

Vierailija
5/6 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 11:13"]

Siis teen aloitteen seksin suhteen. Hellin miestäni. Pidän kaikin tavoin hyvänä. Usein sanon rakastavani. Viestittelen. Yllätän lahjoilla ja matkoilla. Aamulla kun herään suutelen häntä ja illalla ennen nukkumaan menoa suutelen häntä. Halaan usein. Ja aina ennen lähtöä pusu ja aina kun palaan pusuttelen. En ymmärrä miksei hän voisi tehdä aloitetta tuollaisessa. Lopetan tapani ja seuraan tilannetta. Ap

[/quote]

Älä pidätä hengitystäsi odotellessasi.

Vierailija
6/6 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos MINÄ en ole sen verran kiinnostava mieheni mielestä. Menkööt menojaan. Sitten olen liian hyvä hänelle. Ansaitsen siinä tapauksessa parempaa. Ihan oikeasti minä pidän tätä suhdetta yllä. En jaksa enää. Haluan tuntea olevani NAINEN, haluttava. Olen aidosti rakastanut miestäni kaikki nämä vuodet. Rakastan edelleen. Olen hyvännäköinen, kiltti vaimo. Kertaakaan en ole pettänyt. Nyt on valitettavasti käynyt mielessäni. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme