Miksi mies muuttuu aggressiivisemmaksi seksin jälkeen?
Ilmenee vain sanallisesti, mutta kuitenkin. Meillä on seksiä korkeintaan pari kertaa viikossa koska mies ei halua useammin, joten huomaan selvästi että näin tapahtuu miehen käytökselle. Mistä voisi johtua?
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 10:24"]Omani muuttuu aggressiiviseksi kun otan suihin, muttei koskaan muuten. Se oikeasti jopa vähän pelottaa minua, vaikka nykyään osaankin varautua siihen. Muutoin mies on mitä kultaisin ja hellin.
[/quote] eli se on joku psyykkinen juttu? Olisikohan meilläkin sama? Tosin vain kerran on halunnut että otan loppuun asti. Ap
Tajusin nyt että tätä on esiintynyt vasta sen jälkeen, kun olen alkanut aktiiviseksi seksissä. Mies on kontrollifriikki ja sillä saattaa olla ristiriitainen suhtautuminen aktiivisuuteeni, joka vaikuttaa siihen yllättävillä tavoilla. Ap
Ehkä seksi on sen mielestä niin hyvää, et sil on korkeat testosteroni pitoisuudet seksin jälkeenkin. Erityisesti jos oot alkanu aktiiviseks.
Tai sit se pettää ja sil on huono omatunto?
Mies on just menettänyt pienen osan itsestään, ei ihmekään ihme että tunteet myllertää. x)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 10:44"]Ehkä seksi on sen mielestä niin hyvää, et sil on korkeat testosteroni pitoisuudet seksin jälkeenkin. Erityisesti jos oot alkanu aktiiviseks.
Tai sit se pettää ja sil on huono omatunto?
[/quote] itse asiassa veikkaan itse juuri tuota ensimmäistä, sillä varmasti ei petä. Sanoi nimittäin edellisellä kerralla, ettei koskaan ole tuntunut yhtä hyvältä! Ap
Oho, nyt kyllä kolahti! Mä taidan olla just samanlainen... oon kyllä nainen. Mutta viime aikoina mies on kiinnittänyt huomiota samaan; oon todella äreä ja etäinen seksin jälkeen. Meilläkin seksiä ehkä pari kertaa viikossa. Mulla taitaa johtua siitä, etten tunne enää intohimoa miestäni kohtaan ja seksi on mulle usein pakkopullaa :( toisinaan taas ku fiilikseen pääsen, niin seksi voi olla ihan huikeetakin! Mut silti oon kamala sen jälkeen...
Se ei saa sulle orkkua niin sitä ärsyttää.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 11:13"]Se ei saa sulle orkkua niin sitä ärsyttää.
[/quote] saa se. Miestä huolettaa usein ennen seksiä se, haluanko juuri häntä vai vain itselleni tyydytystä. Ap
No ei kuulosta normaalilta. Onko miehesi sellainen salimake? Jos alkanut käyttää kasvuhormoneja niin tuollaista voi tapahtua ja pahempaakin.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 11:17"]No ei kuulosta normaalilta. Onko miehesi sellainen salimake? Jos alkanut käyttää kasvuhormoneja niin tuollaista voi tapahtua ja pahempaakin.
[/quote] mies on kyllä alkanut käydä salilla muutama viikko sitten :D ap
Itse tulen huonosta seksistä huonolle tuulelle.
Jos sitä sattuu seksin jälkeen? Fyysistä kipua tarkotan.