Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eläkkeelle 27-vuotiaana - tekemättä päivääkään töitä

Vierailija
17.07.2015 |

faijakaan ei ollut koskaan duunissa ja mutsi ei olis edes voinu ku oli niin sairas

tajusin jo lapsena et työ ei oo munkaan juttu.koulukin teki tiukkaa ja työharjoittelut jäi välii... armeijaakaan ei onnex tarvinnu mennä eikä sivariin, oli masista ja vähä aineita tullu otettuu...

en oo koskaan tykänny herätä ku vasta joskus kolmen aikaa tai myöhemmi eikä faijakaa tai mutsikaa (joskus se nukkuu koko päivä) tai miten vaan sattuu jaksamaan tai ei... nyt oo taas valvonu koko yön ja kaverin kaa lähös vielä ryyppää ja juhlimaa mu eläkettä!!! :D

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto mitä luusereita..

Vierailija
22/46 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näiden apinoiden takia oikeat sairaseläkeläiset joutuu selittelemään sairauttaan "terveille", kateellisille ja katkerille. Oikeasti kukaan ei pääse valitsemaan sairauttaan! Hakekaa psykiatrista apua tuohon vihaanne ja katkeruuteenne. Lääkettä on saatavilla. Nimittäin Leponexia, sillä lähtee nuo psykoottiset ajatuskuviot ja harhat. Ai niin, mutta ap taisikin olla provo, jos ei jollekin nyt ihan auennut.

-"nuori" työkyvyttömyyseläkeläinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko virkamies tai hyvinvointiihminen aikaiselle elakkeelle. Molemmat hyvia uria Suomessa.

Vierailija
24/46 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla itsellänikin eläkepaperit handussa jo ennen legendaarista 27 vuoden ikää (moni muusikko kuollut tuossa iässä) jos epilepsia menee siihen pisteeseen etten pystyisi kunnolla mitään tekemään. Nyt olen 21-vuotias, työkokemusta pelkästään koulujen TET/TOP-harjoittelujen verrran eikä päivääkään palkkatyötä. Paljonko sitä eläkettä muuten kuukaudessa maksetaan?

Vierailija
25/46 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan eläkettä näin helpolla irtoa, kuten täällä eräät antavat ymmärtää. Se voi olla vuosien taistelu niilläkin, jotka ovat oikeasti sairaita ja mukaan voi mahtua jos jonkinmoista työkokeilua. T. Ei porvoolainen

Vierailija
26/46 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 14:03"]

Saattaa olla itsellänikin eläkepaperit handussa jo ennen legendaarista 27 vuoden ikää (moni muusikko kuollut tuossa iässä) jos epilepsia menee siihen pisteeseen etten pystyisi kunnolla mitään tekemään. Nyt olen 21-vuotias, työkokemusta pelkästään koulujen TET/TOP-harjoittelujen verrran eikä päivääkään palkkatyötä. Paljonko sitä eläkettä muuten kuukaudessa maksetaan?

[/quote]

Jos et pääse töitä päivääkään tekemään, Kelan täysi takuueläke on sulle silloin n. 740e/kk verot vähennettynä. Sillä sitten loppuelämä pärjättävä, ellet jollain ihmeellä parannu täysin työkykyiseksi. Sitten saat rekrytoijille selitellä vuosien aukkoja CV:ssä jollain valheella, että saisit töitä. Että juu ei ole kannattavaa "ryhtyä" eläkeläiseksi.

-43

Vierailija
27/46 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
28/46 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuseri syntyessään

Vierailija
29/46 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä Suomessa töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä.

Vierailija
30/46 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voishan sitä jotain yötyötäkin löytyä, hyvällä liksalla on paljon kivempi juhlia. Aina kannattaisi yrittää edes vähän.

t. uneton eläkeläinen

Vierailija
31/46 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono yritys 1/5

Vierailija
32/46 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäsi on epäilemättä huikean onnellista ja sisällökästä.

Vierailija
33/46 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samat suunnitelmat. Ei viitsis koko ajan sossus juosta. Mukavampi ku eläke vaan tulee tilille joka kuu. Mulle varmaan laitetaan masennustiaknoosi. 

Vierailija
34/46 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 09:35"]Mulla samat suunnitelmat. Ei viitsis koko ajan sossus juosta. Mukavampi ku eläke vaan tulee tilille joka kuu. Mulle varmaan laitetaan masennustiaknoosi. 
[/quote]
Luuseri.

Vierailija
35/46 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 09:35"]Mulla samat suunnitelmat. Ei viitsis koko ajan sossus juosta. Mukavampi ku eläke vaan tulee tilille joka kuu. Mulle varmaan laitetaan masennustiaknoosi. 
[/quote]
Ai oikein tiaknoosi :D.

Vierailija
36/46 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmasti oikein ylpeä itsestäsi :).

Vierailija
37/46 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ryyppäämään kaiken aikaa niin päästään nopeammin eroon verorahoja kuluttamasta.

Vierailija
38/46 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoja provoja. Eivät päästä helpolla kansalaista eläkkeelle ennen aikojaan. Olen itse määräaikainen eläkeläinen. Työkyvyttömyyteni on todellista, vaikka tuskin kukaan arvaisi jos rivissä seisoisin - kärsin vakavista stressioireista, samanmoisista mistä vaikka elokuvat kertovat kun puhuvat vietnamin veteraaneista (heh, Rambon kai tiedätte) Em. tähden en ole kykenevä pysymään rauhallisena vaikka tilantteessa ei olisikaan ongelmaa yms. Tällaista ei voi tajuta jos ei tajua MUTTA sitten voi jättää tajuamatta ja pitää pään kii. Simple?

Vierailija
39/46 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 09:44"]Suosittelen ryyppäämään kaiken aikaa niin päästään nopeammin eroon verorahoja kuluttamasta.
[/quote]

Kannattaa hakea juomat itärajan takaa!

Vierailija
40/46 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 09:45"]

Provoja provoja. Eivät päästä helpolla kansalaista eläkkeelle ennen aikojaan. Olen itse määräaikainen eläkeläinen. Työkyvyttömyyteni on todellista, vaikka tuskin kukaan arvaisi jos rivissä seisoisin - kärsin vakavista stressioireista, samanmoisista mistä vaikka elokuvat kertovat kun puhuvat vietnamin veteraaneista (heh, Rambon kai tiedätte) Em. tähden en ole kykenevä pysymään rauhallisena vaikka tilantteessa ei olisikaan ongelmaa yms. Tällaista ei voi tajuta jos ei tajua MUTTA sitten voi jättää tajuamatta ja pitää pään kii. Simple?

[/quote]

Seliseli. Laiska luuseri olet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi