Eläkkeelle 27-vuotiaana - tekemättä päivääkään töitä
faijakaan ei ollut koskaan duunissa ja mutsi ei olis edes voinu ku oli niin sairas
tajusin jo lapsena et työ ei oo munkaan juttu.koulukin teki tiukkaa ja työharjoittelut jäi välii... armeijaakaan ei onnex tarvinnu mennä eikä sivariin, oli masista ja vähä aineita tullu otettuu...
en oo koskaan tykänny herätä ku vasta joskus kolmen aikaa tai myöhemmi eikä faijakaa tai mutsikaa (joskus se nukkuu koko päivä) tai miten vaan sattuu jaksamaan tai ei... nyt oo taas valvonu koko yön ja kaverin kaa lähös vielä ryyppää ja juhlimaa mu eläkettä!!! :D
Kommentit (46)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 09:43"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 09:35"]Mulla samat suunnitelmat. Ei viitsis koko ajan sossus juosta. Mukavampi ku eläke vaan tulee tilille joka kuu. Mulle varmaan laitetaan masennustiaknoosi.
[/quote]
Ai oikein tiaknoosi :D.
[/quote]
Mistäköhän sellaisia tiaknooseja saa? Voisin haluta itsekin yhden tiaknoosin.
Eipätäälläkään ole töitä tehty, olen 28-vuotias. Mulla on oikeastaan just eläkeanomukset toss pöydällä :D
Sit kun myönteinen päätös tulee, ajattelin lähteä Aasiaan vuodeks reppureissaan :DD
Näin ne vaan Porvoossa elelee, tosin tämmöisiä toisen tai jopa kolmannen polven elättejä on kyllä olemassa.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 09:47"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 09:45"]
Provoja provoja. Eivät päästä helpolla kansalaista eläkkeelle ennen aikojaan. Olen itse määräaikainen eläkeläinen. Työkyvyttömyyteni on todellista, vaikka tuskin kukaan arvaisi jos rivissä seisoisin - kärsin vakavista stressioireista, samanmoisista mistä vaikka elokuvat kertovat kun puhuvat vietnamin veteraaneista (heh, Rambon kai tiedätte) Em. tähden en ole kykenevä pysymään rauhallisena vaikka tilantteessa ei olisikaan ongelmaa yms. Tällaista ei voi tajuta jos ei tajua MUTTA sitten voi jättää tajuamatta ja pitää pään kii. Simple?
[/quote]
Seliseli. Laiska luuseri olet.
[/quote]
Heheh. Haista vittu.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 09:49"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 09:43"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 09:35"]Mulla samat suunnitelmat. Ei viitsis koko ajan sossus juosta. Mukavampi ku eläke vaan tulee tilille joka kuu. Mulle varmaan laitetaan masennustiaknoosi. [/quote] Ai oikein tiaknoosi :D. [/quote] Mistäköhän sellaisia tiaknooseja saa? Voisin haluta itsekin yhden tiaknoosin.
[/quote]
TIAKNOOSIHAKEMUS