Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä kerrostalossa naapuririitoja?

Vierailija
14.07.2023 |

Millaisista aiheista? Miten ne selvitetään?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vihaa mua niin saan olla aika rauhassa.

Vierailija
2/30 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah kysy vain. Ostin osakkeen isän perintörahoilla 3 vuota sitten. Pieni yhtiö, 53 huoneistoa. Osa on asunut tässä rakentamisesta lähtien, eli 1983 alkaen.

Mummot ja papat juoruilevat toisistaan sen mitä ehtivät, jopa a ja c - rappujen asukkaiden pitää ilmeisesti vihata toisiaan jo siitä syystä että A-rapun edestä työnnetään lumet C-rapun asukkaiden ikkunan alle. Nuorina ja viriileinä ovat nyky-eläkeläiset käyneet vieraissa toistensa luona kun puoliso on ollut töissä, osa ei halua osallistua edes yhtiökokouksiin kun se ja se tulee sinne.

Välillä on menty lapsellisuuksiin, joidenkin mielestä b-rapun tunnettua kommunistia kiusataan kun sen ikkunan alle istutetaan aina sinisiä kukkia. Aivan uskomatonta juttua on jo muutamassa vuodessa kuullut, kai ne liian pienet piirit näköjään saavat seinät kaatumaan joillakin mielen päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah kysy vain. Ostin osakkeen isän perintörahoilla 3 vuota sitten. Pieni yhtiö, 53 huoneistoa. Osa on asunut tässä rakentamisesta lähtien, eli 1983 alkaen.

Mummot ja papat juoruilevat toisistaan sen mitä ehtivät, jopa a ja c - rappujen asukkaiden pitää ilmeisesti vihata toisiaan jo siitä syystä että A-rapun edestä työnnetään lumet C-rapun asukkaiden ikkunan alle. Nuorina ja viriileinä ovat nyky-eläkeläiset käyneet vieraissa toistensa luona kun puoliso on ollut töissä, osa ei halua osallistua edes yhtiökokouksiin kun se ja se tulee sinne.

Välillä on menty lapsellisuuksiin, joidenkin mielestä b-rapun tunnettua kommunistia kiusataan kun sen ikkunan alle istutetaan aina sinisiä kukkia. Aivan uskomatonta juttua on jo muutamassa vuodessa kuullut, kai ne liian pienet piirit näköjään saavat seinät kaatumaan joillakin mielen päälle.

Meilläkin eläkeläisillä hampaankolossa toisiaan vastaan. Nuoret eivät oikeastaan ole tekemisissä toistensa kanssa. Eläkeläiset avautuvat toisistaan nuorille.

Vierailija
4/30 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäisasukkaat on kyyliä ja muut eivät tykkää heistä

Vierailija
5/30 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Tässä asuu asiallista väkeä, joka tervehtii vastaantullessa mutta muuten jokainen elää omaa elämäänsä.

6/30 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan oo huomannu

Vierailija
7/30 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Tässä asuu asiallista väkeä, joka tervehtii vastaantullessa mutta muuten jokainen elää omaa elämäänsä.

Odota 10 vuotta. Skismoja ehtii kehkeytyä.

Vierailija
8/30 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole paitsi jotkut naapurit ei kunnioita kertostalorauhaa ilta kymmenen jälkeen suuttuvat jos metelistä huomauttaa.

Vierailija
9/30 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkeläiset juoruaa kaikista. Tupakkapaikalla kuulee aina viikon tapahtumat. Yhtä lapsiperhettä vihaa kaikki koska ainoa kämppä talossa mistä kuuluu meteliä.

Vierailija
10/30 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Onko teillä omakotitaloalueella häirikkönaapureita, jotka päräyttävät ruohonleikkurin käyntiin sunnuntaiaamuna neljältä? Onko teillä äänekkäitä paljubileitä pitäviä naapureita ja sellaisia, jotka lähtevät mökille ja joiden talon valtaa lauma kännääviä, huutavia teinejä kännibileineen? Innokkaita grillaajia, joiden savut tunkevat teidän pihalle ja ovista ja ikkunoista sisään.

Olen kuullut tämmöisistä. Ne pitää vain kestää.

Vierailija
11/30 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläkeläiset juoruaa kaikista. Tupakkapaikalla kuulee aina viikon tapahtumat. Yhtä lapsiperhettä vihaa kaikki koska ainoa kämppä talossa mistä kuuluu meteliä.

Ilmeisesti tupakoivat ovat siis juoruavia ääliöitä, ja asut jossain slummissa, jossa kaikki polttavat.

Vierailija
12/30 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan meillä ja muista en tiiä. Ollaan asuttu 17v.

Vierailija
13/30 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin joitakin vuosia sitten isossa kerrostalossa. Pidän puutarhanhoidosta ja oppinut sitä lapsesta alkaen, joten näen kyllä miten pitää hoitaa ja mitä pitää millekin kasville tehdä. Niinpä kohteliaasti kysyin pihaa hoitavalta eläkeläisrouvalta sekä hänen aikuiselta tyttäreltään voisinko ottaa vastuulleni ikkunani edessä olevan kuivettuneen puskan sekä omilla rahoillani suunnitella siihen jotakin rehevämpää. 

Ehdotukseni oli ihan samaa kuin olisin kakkinut pyhälle alttarille ja riitaa kesti jonkun vuoden.  Kävin läpi hallitusta ja isännöitsijää myöten voiko kaksi ihmistä päättää vapaasti kaikesta ja löytyykö siitä asiakirjoja, joissa heidän päätösvaltansa olisi hallituksen tai taloyhtiön toimesta myönnetty. Ei löytynyt mitään, joten päätin sitten kiusata heitä puuttumalla jokaikiseen pelastuen reunaan raahattuun kiveen ja puskaan ja kirjoittamalla valituksia jos pisarakin vettä lensi heidän parvekkeeltaan terassilleni. 

Muut naapurit pelkäsivät heitä. Minä en, mutta lopulta päätin etten halua asua koko paikassa ja muutin pois. 

Vierailija
14/30 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varsinaisesti riitaa, mutta naapuri, joka muutti äitini yläpuolelle, otti minut "silmätikukseen". Helvetin ahdistavaa olla äidin luona jos tuo noita-akka on kotona. On kyllä niin sairas päästään kuin ihminen vain voi.

Vierailija
15/30 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yläkertaan muutti nainen, joka kesällä heitteli parvekekukista nyppimäään kuolleita lehtiä ja kukkia niin, että ne tippuivat mun parvekkeelle. Kerran kun olin parvekkeella se alkoi taas tekemään sitä ja mä karjaisin sille, että saa jumalauta olla viimeinen kerta, kun heittää roskia mun parvekkeelle, tai alan keräämään ne, ja omat roskani, ja tungen ne sen postiluukusta sisään. Ei ole sen jälkeen enää mitään heitellyt.

Vierailija
16/30 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista kyräiyä. Ei tervehditä.

Vierailija
17/30 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä talossa on noin 25 asuntoa. Iäkkäitä ihmisiä enemmäkseen ja naisia. Heillä on tapana suihkia hajusteita rappukäytävään ja jostain kumman syystä sen jälkeen kun kerroin, etten siedä hajusteita niin mun oven ulkopuolelle on alakanut tulemaan hajusteen hajua niin ,että se tulee eteiseen saakka.

Saman talon yläkerroksessa asuessa en voinut käyttää parveketta ollenkaan, kun alakerran naapuri suihki niin paljon sitä hajua , että olis voinu luulla,että itse olen suihkinu parvekkeella. Tuulettaa en voinut , kuin joskus ikkunan kautta. Jos otin asian puheeksi tämn noita-kan kanssa  se vain yritti pistää asiaa muiden syyksi tai sanoi, ettei tiedä mistä puhun.

Koskaan ei pidä kertoa kenellekkään mistä ei pidä.

Vierailija
18/30 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

17/17 jatkaa..  aion ostaa piilokameran , jotta saan edes tietää kuka tätä kiusaa tekee tai ketkä kaikki.

Vierailija
19/30 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on hyvä kerostalo asua vuokralla,Kuten kaikissa kerostaloissa on se 1 tai kaksi.Meidän vuokratalossa 2 henkilöä eri kerosksissa ei tiedä mitä tarkoitaa Parveke tupakointi kielto.

Vierailija
20/30 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kerrostalossa yksi lapsiperhe kuvittelee, että heidän pyöränsä voi aina olla tietyillä paikoilla (siirtelevät muiden pyöriä jne) ja heidän lapsensa ei kestä kovia ääniä (kuten porausta). Ovat sellasia "pikkusen parempia" olevinaan koko sakki, joiden olisi parempi asua jossain omassa rauhassa. Kyllähän tuollanen käytös puhututtaa muita asujia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi