Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi kielsi matkustamasta lasten kanssa ulkomaille

Vierailija
17.07.2015 |

Kuulemma saisimme matkustaa vasta, kun lapset ovat yli kymmenvuotiaita. Anoppi itse on matkustanut vain kaksi kertaa elämässään naapurimaihin; itse reissasin ympäri maailmaa ennen avioitumistani. Miehenikin on melkein yhtä tiukasti lomamatkoja vastaan, mutta anoppini mielipide oli kuin pommi - nyt harmittaa ja ankarasti. Aion alkaa säästää lomamatkoja varten jo valmiiksi (sitten yhdeksän vuoden päästä onnistuu siis), mutta v*tuttaa ja olen tyrmistynyt. Yritin selitellä, että kaverit ja tutut kyllä reissaavat myös lasten kanssa, mutta anopin kanta oli täysin järkkymätön. Tekisi melkein mieli ottaa ero jo tämänkin takia. Sitten ainakin saisin elää vapaammin. Tosin anoppi uhkasi ls-ilmoituksilla, jos ottaisin eron, sillä hänen mielestään erolapsista ei mitään tule ja he kuuluvat lastenkotiin. Ahdistaa! :(

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hiton tossukka sä ap olet?

Sun EI TODELLAKAAN tarvi tai ylipäätään kuulu kuunnella anoppia tossa asiassa. Hänellä on oma mielipide mutta se on hänen mielipiteensä. Anopilta on varmaan kysytty nimeen lupa ja varmaan ihan lapsen tekemiseenkin.

Kasva ap aikuiseksi ja elä oman perheesi elämää

Vierailija
42/42 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 05:36"]

Mikä hiton tossukka sä ap olet? Sun EI TODELLAKAAN tarvi tai ylipäätään kuulu kuunnella anoppia tossa asiassa. Hänellä on oma mielipide mutta se on hänen mielipiteensä. Anopilta on varmaan kysytty nimeen lupa ja varmaan ihan lapsen tekemiseenkin. Kasva ap aikuiseksi ja elä oman perheesi elämää

[/quote]

älä viiti nyt propagandaa syöttää, kyllä anoppia pitää kuulla aina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme