Miten suhtautua jatkuvasti pahantuuliseen työkaveriin?
Pinnansa on kuin viulunkieli jatkuvasti, äyskii ja tiuskii. Ei auta kesälomat tai muutkaan vapaat, pahantuulisuus on jatkuvaa. Miten tuollaiseen pitäisi suhtautua? Muut hipsii varpaillaan, kun eivät tiedä mitä uskaltaa sanoa. Haluaisin tehdä työtäni normaalisti ilman äyskimistä.
Kommentit (8)
Ei sille voi mitään. Kokeile kysyä suoraan, että miks se on aina pahalla tuulella.
Jättäisin täysin huomiotta.
Joillekin se äyskiminen on huomion kerjäämistä.
Mä kysyn aina suoraan työkavereilta onko kaikki hyvin jos ne kiukkuaa.
Ja nyt tiedän itse olevani töissä varmaan tosi apee ja negatiivinen, jonka tosin kaikki tietää ja syyt siihen. Ovat olleet ymmärtäväisiä ja tukevia. Tosin mä en kiukuttele koskaan työkavereille.
Jos on jatkuvaa eikä ota onkeensa vihjailuista niin sitten yhteys esimieheen. Meillä oli töissä tämmönen tapaus, uudet sijaiset ei kauan viihtyneet ja vakkareiltakin tuli niin paljon palautetta että esimies piti puhuttelun. Ei hän vieläkään mikään ilopilleri ole, mutta käyttäytyy paremmin.
Meillä on yksi pikkupomo joka on toisille kiva ja joillekkin hirviö. Niin kaksinaamainen että oksettaa.
Mulla on ollut aika tylsä kesäloma, mutta parasta siinä on ollut se kun ei tarvitse sietää mun kiukkuista duunikaveria. En vaan ymmärrä miten voi muka olla maailman vaikein tehtävä pitää omat huonot fiilikset omana tietonaan.
Niitä taitaa olla joka työpaikalla.. Älä ota henk.koht. Toisesta korvasta sisään, toisesta ulos..