Olen ihastunut lapseni opettajaan
Ihanan lämmin ja välittävä nainen, tuntuu selvästi rakastavan oppilaitaan. Kuuntelen häntä vanhempainvartissa huumaantuneena. Voinko pyytää ulos? Olen siis YH, mutta onko kosheria oman lapsen opea pyytää, ollaan kumpikin kolmikymppisiä.
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 22:37"]Et voi pyytää. Opettaja ei saa seurustella romanttisessa mielessä kenenkään luokkansa vanhemman kanssa.
[/quote]
Onko tää oikeesti joku laki? En toki halua tehdä häntä vaivaantuneeksi, mutta kovasti ihastunut olen. :(
Kylä mun lapsen luokkakaverin äiti rupesi seurustelemaan lapsensa open kanssa. Ovat nyt naimisissa. Mies oli pari vuotta samassa koulussa, nyt vaihtanut koulua.
Kuule, kyllä se työnantaja edellyttää että opettajalla on asialliset välit kaikkiin huoltajiin. Potkut tulis niin että, pätkähtäs, jos opettaja alkaisi seurustelemaan oppilaan vanhemman kanssa.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 22:44"]Kuule, kyllä se työnantaja edellyttää että opettajalla on asialliset välit kaikkiin huoltajiin. Potkut tulis niin että, pätkähtäs, jos opettaja alkaisi seurustelemaan oppilaan vanhemman kanssa.
[/quote]
Mitä epäasiallista seurustelussa on?
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 22:44"]Kuule, kyllä se työnantaja edellyttää että opettajalla on asialliset välit kaikkiin huoltajiin. Potkut tulis niin että, pätkähtäs, jos opettaja alkaisi seurustelemaan oppilaan vanhemman kanssa.
[/quote]
Ainakin tv-sarjoissa.irl tuskin potkuja noin vaan pätkäytellään kunhan pitää näppinsä irti niistä oppilaista.ja voihan ap ainakin ensalkuun sopia ne treffit johonkin muualle kun kouluun ja jättää kuuluttelematta sitä suhdetta keskusradion kautta.toisaalta ite menisin ehottelemaan opelle vasta siinä vaiheessa kun olen varma että kiinnostus on molemminpuolista en ihan puuntakaa.
Et voi pyytää. Opettaja ei saa seurustella romanttisessa mielessä kenenkään luokkansa vanhemman kanssa.