Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tajuavatko vanhemmat naiset ollenkaan, kuinka loukkaavia ovat?

Vierailija
16.07.2015 |

Täällä on keskusteltu paljon ikäerosuhteista. No, minä olen 21-vuotias ja mieheni on 10 vuotta vanhempi. Suhteen ongelma ei todellakaan ole ikäero. Ongelma on se, että vanhemmat naiset suhtautuvat tähän todella halveksivasti. Yleisin mielipide on, että mies ei voi välittää musta tosissaan ja kyseessä on vain pinnallinen seksisuhde, josta puuttuu syvyys ja syvälliset keskustelut. Ihan vain tiedoksi: asia ei ole niin. 

Kommentit (173)

Vierailija
141/173 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä järkyttävä jankkaus tästäkin tuli. Miksi asiasta ei saisi keskustella? Sitä varten kai aloitus on tehty? Tästäkin aiheesta on muutamia ihan järkeviä kommentteja eri näkökulmista, minkä lisäksi tyypillisesti muutama trollipeikko hämmentää ja sitten tuo ärsyttävä jankati jankati. Mene pois ketjusta jos ei kiinnosta ja anna toisten keskustella.

Vierailija
142/173 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:49"]

Jokaikinen mies ottaa nuoren naisen jos saa. Kaikilla ei vaan onni potki. Miksei nuori nainen ottais vanhempaa ja kokeneempaa miestä? Osaa käsitellä naista, on rahaa ja pitempi pinna.

[/quote]

No kerro miksei vanhalla miehellä onni potki, jos kerran nuoret naiset niin kovasti heitä haluavat? Miten ihmeessä he eivät pysty houkuttelemaan naisia pois nuorten miesten luota?

Taitaa kuitenkin olla niin, ettei heillä läheskään kaikilla ole sinun mainitsemiasi hyviä ominaisuuksia, kuten rahaa ja pitkää pinnaa. Täällä av:llahan niitä ukkoja on ruikuttamassa ja kyselemässä, mikseivät kelpaa, ja sinäkin taidat vaan selittää itsellesi mustaa valkoiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/173 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kysymys kateudesta, ei todellakaan. Olen itse nuorena ollut vanhemman miehen kanssa ja vast jälkeenpäi tajusin, miten suuri asia miehelle oli pelkkä nuori ikäni. Itse luulin, että hän piti minusta itseni vuoksi, mutta olikin todellisuudessa lapsellinen pelle, jolle nuori nainen oli saavutus sinänsä. Eivät nämä miehet tyhmiä ole, he osaavat kyllä antaa nuorelle naiselle kuvan, että hän olisi jotain erityistä.

Ongelma on nimenomaan siinä, ettei toivoisi kenellekään nuorelle naiselle sellaista miestä kumppaniksi, joka ei kykene solmimaan suhdetta itsensä ikäiseen naiseen. Koska näissä miehissä on jotain pahasti vialla!

Vierailija
144/173 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 00:24"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 00:20"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:00"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 22:54"]

Näissä ketjuissa kirjoittavat miehet tuskin on koskaan edes päässeet parisuhteeseen tai ainakaan pystineet pitämään niitä niin kauan että olisi lapsia hankittu. Vai ajatteletteko omista tyttäristännekin niin että kylläpä on win-win-tilanne jos tyttö pääsee jonkun pikapuoliin nelikymppisen pillutelineeksi :(.

[/quote]

Minä en naisena todellakaan ajattele noin. Mulla ei miehen varallisuudella ole mitään väliä. Etsin nimenomaan sielunkumppania. Jos mun sielunkumppani on 45-v niin so what. Sitten olen sen miehen kanssa. Enkä ole mikään pillunkantoteline vaan nautin seksistä tasaveroisena miehen kanssa.

t.25-v nainen

[/quote]Tämähän se pointti onkin. Vanhempi nainen tietää ,että tyttö on miehen kanssa rakkaudesta ja pitää miestä sielunkumppanina, mutta ovat jo oppineet( niinkuin tässäkin ketjussa nimenomaan miehet ovat antaneet ymmärtää, että nuori nainen on vain se nuori pillu ja vastineeksi annetaan rahaa ja mereriaalia)että mies ajatteleekin ihan toisin . Nuori nainen on vain se nuo.. pil... Sen takia kukaan äiti ei halua,että tyttö ottaa vanhemman miehen. Ja tämä ei ole kateutta eikä muuta,mutta tämäkin ketju sen todistaa mitä ne miehet ajattelee. Täällä kun sen useampaan otteeseen tuovat julki.

[/quote]Koita sinä myös ymmärtää, että kaikki vanhemmat miehet eivät ajattele niin. Moni terapeutti ja psykologi on sanonut, että suurten ikäerojen suhteet syntyvät samalla tavalla kuin suhteet yleensäkin. 

[/quote]

Tässä ketjussa nuo miehet kuitenkin ovat vähemmistössä ja lähes kaikki kommentointi on just tätä halventavaa nuorta lihaa -osastoa. Tuo oli oikeasti hyvä pointti että tästä ketjusta näkee miksi me vanhemmat naiset ollaan nihkeinä näille suhteille, kun käytäntö on tätä. Nuoret tytöt on mukana sydänverellä ja miehet hokee vaan että nuorta lihaa ja tiukkaa pillua ja tarjoan nuorelle pillulle materiaa.

Vierailija
145/173 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 00:06"]Tää on puitu moneen kertaan. Olisko jo nyt aika lopettaa jankkaus. Antaa kaikkien elää tää lyhyt elämä miten haluaa.

[/quote]

Arvaa mitä? Sinua ei kukaan pakota lukemaan tätä ketjua.

Vierailija
146/173 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 00:24"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 00:20"]

Näissä ketjuissa kirjoittavat miehet tuskin on koskaan edes päässeet parisuhteeseen tai ainakaan pystineet pitämään niitä niin kauan että olisi lapsia hankittu. Vai ajatteletteko omista tyttäristännekin niin että kylläpä on win-win-tilanne jos tyttö pääsee jonkun pikapuoliin nelikymppisen pillutelineeksi :(.

[/quote]

Minä en naisena todellakaan ajattele noin. Mulla ei miehen varallisuudella ole mitään väliä. Etsin nimenomaan sielunkumppania. Jos mun sielunkumppani on 45-v niin so what. Sitten olen sen miehen kanssa. Enkä ole mikään pillunkantoteline vaan nautin seksistä tasaveroisena miehen kanssa.

t.25-v nainen

[/quote]Tämähän se pointti onkin. Vanhempi nainen tietää ,että tyttö on miehen kanssa rakkaudesta ja pitää miestä sielunkumppanina, mutta ovat jo oppineet( niinkuin tässäkin ketjussa nimenomaan miehet ovat antaneet ymmärtää, että nuori nainen on vain se nuori pillu ja vastineeksi annetaan rahaa ja mereriaalia)että mies ajatteleekin ihan toisin . Nuori nainen on vain se nuo.. pil... Sen takia kukaan äiti ei halua,että tyttö ottaa vanhemman miehen. Ja tämä ei ole kateutta eikä muuta,mutta tämäkin ketju sen todistaa mitä ne miehet ajattelee. Täällä kun sen useampaan otteeseen tuovat julki.

[/quote]Koita sinä myös ymmärtää, että kaikki vanhemmat miehet eivät ajattele niin. Moni terapeutti ja psykologi on sanonut, että suurten ikäerojen suhteet syntyvät samalla tavalla kuin suhteet yleensäkin. 
[/quote]
Ja tilastojen mukaan ikäero ei käytännössä vaikuta liiton kestoon (ts. ikäero ei näy avierotilastoissa)

Vierailija
147/173 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No luuletteko että ne kunnon tavalliset miehet jossain VAUVA palstalla käy kuin korkeintaan provoilemassa perjantai-iltaisin? Eiköhän täällä vakiäijät ole jotain ylilaudan jonneja ja niitten mukaan sä luokittelet miehet? Aika surullinen kuva miehistä sulla

Vierailija
148/173 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:15"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:10"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 22:40"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 22:36"]Sitten ymmärrätte kun omat lapset on nuoria tyttöjä ja naisia. Eipä sitä haluaisi että 20-vuotias tytär seukkaa 35 -vuotiaan kanssa tai jotain vastaavaa. [/quote]Ei tietenkään. Fakta kuitenkin on että 35 v mies pystyy jo varojensakin puolesta tarjoamaan 20v naiselle ihan jotain muuta kuin 20v kolli.... Win-win-tilannehan tuo inon. Mies saa nuorta pillua ja nuori pillu saa paljon materiaa. Yksinkertainen vaihtokauppa

[/quote]Tämähän siinä inhottavaa onkin. 35v  kurppa on sen 20 vuotiaan, vielä kuitenkin monesti aika naivin tytön kanssa vain sen nuoren pillut takia. Ja eihän se tyttö sitä voi tajuta, nuori ja kokematon kun on, mutta nämä vanhemmat naiset sen tietää niin kuin sinäkin ukkelit, (kun kerran osasit sen tänne kirjoittaakin) ja sen takia tyttöä säälivät ja varoittelevat. Mikään ei ole niin vastenmielinen kuin mies joka luulee,että nuoret tytöt antavat muka rahasta nuoret vehkeensä käyttöön. Rakkaudesta ne raukat sen tekee ja luulevat ,että mieskin, mutta vielä mitä . Mies on vain nuoren pillun perässä ja luulee,että raha korvaa muun. Muka hyvä vaihtokauppa. Raha vastaan nuoren naisen elämä. Ja paskat sanon minä.

[/quote]Sinäkö sen tiedät, rakastaako mieheni minua vai ei? Joku tuntematon idiootti keskustelupalstalla? Anna mun nauraa. 31-vuotias mieheni rakastaa minua, vaikka olenkin 10 vuotta nuorempi. Olen siis ap. 

[/quote]No en ole idiootti;D enkä kirjoittanut sinusta vaan vastasin tuolle miehelle joka sanoi, että on hyvä vaihtokauppa nuori pillu ja raha plus materiaali.  Miksi luulit että puhuin sinusta kun selkeästi lainasin tuon miehen kirjoitusta. Ota minun puolesta vaikka isoisäsi ikäinen mies, minua ei todellakaan kiinnosta jonkun vieraan ihmisen miesasiat. 

Vierailija
149/173 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 00:24"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 00:20"]

[/quote]

t.25-v nainen

[/quote]
Juuri näin

Vierailija
150/173 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 00:31"]No luuletteko että ne kunnon tavalliset miehet jossain VAUVA palstalla käy kuin korkeintaan provoilemassa perjantai-iltaisin? Eiköhän täällä vakiäijät ole jotain ylilaudan jonneja ja niitten mukaan sä luokittelet miehet? Aika surullinen kuva miehistä sulla
[/quote]
Tähän ketjuun joku jonne tai jonnetar on vetänyt aina sopivaan välin tuon lähes saman provon:) ja hyvin näköjään se on uponnut joihinkin

Vierailija
151/173 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 00:29"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 00:24"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 00:20"] [quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:00"] [quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 22:54"] Näissä ketjuissa kirjoittavat miehet tuskin on koskaan edes päässeet parisuhteeseen tai ainakaan pystineet pitämään niitä niin kauan että olisi lapsia hankittu. Vai ajatteletteko omista tyttäristännekin niin että kylläpä on win-win-tilanne jos tyttö pääsee jonkun pikapuoliin nelikymppisen pillutelineeksi :(. [/quote]

Minä en naisena todellakaan ajattele noin. Mulla ei miehen varallisuudella ole mitään väliä. Etsin nimenomaan sielunkumppania. Jos mun sielunkumppani on 45-v niin so what. Sitten olen sen miehen kanssa. Enkä ole mikään pillunkantoteline vaan nautin seksistä tasaveroisena miehen kanssa. t.25-v nainen [/quote]Tämähän se pointti onkin. Vanhempi nainen tietää ,että tyttö on miehen kanssa rakkaudesta ja pitää miestä sielunkumppanina, mutta ovat jo oppineet( niinkuin tässäkin ketjussa nimenomaan miehet ovat antaneet ymmärtää, että nuori nainen on vain se nuori pillu ja vastineeksi annetaan rahaa ja mereriaalia)että mies ajatteleekin ihan toisin . Nuori nainen on vain se nuo.. pil... Sen takia kukaan äiti ei halua,että tyttö ottaa vanhemman miehen. Ja tämä ei ole kateutta eikä muuta,mutta tämäkin ketju sen todistaa mitä ne miehet ajattelee. Täällä kun sen useampaan otteeseen tuovat julki. [/quote]Koita sinä myös ymmärtää, että kaikki vanhemmat miehet eivät ajattele niin. Moni terapeutti ja psykologi on sanonut, että suurten ikäerojen suhteet syntyvät samalla tavalla kuin suhteet yleensäkin.  [/quote] Ja tilastojen mukaan ikäero ei käytännössä vaikuta liiton kestoon (ts. ikäero ei näy avierotilastoissa)

[/quote]

No ei varmaan näykään kun näitä on aika vähän kuitenkin ja kaikki eroaa oikealla ja vasemmalla muutenkin. Erotu siinä sitten. Omassa suvussa oli harvinaisen ison ikäeron avioliitto, joka päättyi juuri vähän aikaa sitten eroon ja mies on nyt surkeana yksiössään. Entinen perhe jatkaa elämäänsä toisaalla ja nuorikko on muisto vain. Arvasin että tuohon päädytään ennemmin tai myöhemmin, koska nainen oli tosi nuori ja hehkeä ja mies 50 tai yli.

Vierailija
152/173 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 00:35"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 00:29"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 00:24"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 00:20"] [quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:00"] [quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 22:54"] Näissä ketjuissa kirjoittavat miehet tuskin on koskaan edes päässeet parisuhteeseen tai ainakaan pystineet pitämään niitä niin kauan että olisi lapsia hankittu. Vai ajatteletteko omista tyttäristännekin niin että kylläpä on win-win-tilanne jos tyttö pääsee jonkun pikapuoliin nelikymppisen pillutelineeksi :(. [/quote]

Minä en naisena todellakaan ajattele noin. Mulla ei miehen varallisuudella ole mitään väliä. Etsin nimenomaan sielunkumppania. Jos mun sielunkumppani on 45-v niin so what. Sitten olen sen miehen kanssa. Enkä ole mikään pillunkantoteline vaan nautin seksistä tasaveroisena miehen kanssa. t.25-v nainen [/quote]Tämähän se pointti onkin. Vanhempi nainen tietää ,että tyttö on miehen kanssa rakkaudesta ja pitää miestä sielunkumppanina, mutta ovat jo oppineet( niinkuin tässäkin ketjussa nimenomaan miehet ovat antaneet ymmärtää, että nuori nainen on vain se nuori pillu ja vastineeksi annetaan rahaa ja mereriaalia)että mies ajatteleekin ihan toisin . Nuori nainen on vain se nuo.. pil... Sen takia kukaan äiti ei halua,että tyttö ottaa vanhemman miehen. Ja tämä ei ole kateutta eikä muuta,mutta tämäkin ketju sen todistaa mitä ne miehet ajattelee. Täällä kun sen useampaan otteeseen tuovat julki. [/quote]Koita sinä myös ymmärtää, että kaikki vanhemmat miehet eivät ajattele niin. Moni terapeutti ja psykologi on sanonut, että suurten ikäerojen suhteet syntyvät samalla tavalla kuin suhteet yleensäkin.  [/quote] Ja tilastojen mukaan ikäero ei käytännössä vaikuta liiton kestoon (ts. ikäero ei näy avierotilastoissa)

[/quote]

No ei varmaan näykään kun näitä on aika vähän kuitenkin ja kaikki eroaa oikealla ja vasemmalla muutenkin. Erotu siinä sitten. Omassa suvussa oli harvinaisen ison ikäeron avioliitto, joka päättyi juuri vähän aikaa sitten eroon ja mies on nyt surkeana yksiössään. Entinen perhe jatkaa elämäänsä toisaalla ja nuorikko on muisto vain. Arvasin että tuohon päädytään ennemmin tai myöhemmin, koska nainen oli tosi nuori ja hehkeä ja mies 50 tai yli.
[/quote]
Hohhoijaa. Sivuutat tilastot ja otat sitten oman tapauksen esiin totuutena. Isovanhemmillani oli yli 20-vuotta ikäeroa. Vaari kuoli 89-vuotiaana ja mummo pari vuotta sen jälkeen.

Vierailija
153/173 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 00:31"]

No luuletteko että ne kunnon tavalliset miehet jossain VAUVA palstalla käy kuin korkeintaan provoilemassa perjantai-iltaisin? Eiköhän täällä vakiäijät ole jotain ylilaudan jonneja ja niitten mukaan sä luokittelet miehet? Aika surullinen kuva miehistä sulla

[/quote]

Miksi es-jonnet teeskentelisivät päivästä toiseen olevansa keski-ikäisiä miehiä? Eiköhän ne kehuisi että jätä se ukko ja tule tänne saamaan kovaa ja korkealta. Eihän tämä virsi nuoresta pillusta vanhemmalle miehelle ole tämän ketjun juttu vaan päivästä toiseenhan näitä samoja ällöttäviä juttuja tytöistä hoetaan täällä. En jaksa uskoa että tää olisi jonneille kauhean kiinnostava harrastus kuitenkaan pitemmän päälle.

Vierailija
154/173 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 22:36"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 22:29"]

Ehkä ne naiset vain säälii sinua ja tuntuu kyllä helposti,että mies käyttää sinua hyväkseen. Itekään en kyllä tykkäisi jos tyttäreni ottaisi 10 vuotta vanhemman miehen.Ei se johdu siitä,että olisi kateellinen kun mies saa nuoren naisen, vaan säälittää se tyttö. Itselläni mies on 6 vuotta vanhempi ja vaikka se on olematon ikäero, nyt vanhempana tuntuu,että mies ukkoutuu kovaa vauhtia. Sisarellani on mies yli 10 vuotta vanhempi  ja nyt kun sisko on vähän yli 60v mies on reilusti yli 70v ja dementia ja muut taudit iskee. Siinäpä sitä sitten hoidat miestä ja katsot perään kun vihdoinkin alkaisi muuten helpot eläkepäivät.

[/quote]Voisitko perustella, miksi kolmekymppinen mies ei voisi rakastaa parikymppistä naista aidosti? Typerää tuomita hyväksikäytöksi pelkän iän perusteella, kun ei edes tunne ihmisiä. 

[/quote]

Typerää jankuttaa tätä virhepäätelmää, että olisi tunnettava jokainen erityistapaus voidakseen sanoa mitään yleistä. Ja aika yleisesti naisilla on sellainen jaettu näkemys, että jos kolmikymppinen mies on tosissaan kaksikymppisen naisen kimpussa, niin siinä miehessä on jotain epäilyttävää. Hyvin todennäköisesti se epäilyttävyys paljastuu kaksikymppiselle naiselle vasta liian myöhään puutteellisen kokemuspohjan takia, vaikka hän olisi miten fiksu ja suhteessa keskusteltaisiin henkevästi. Lisäksi voi monelle herätä ajatus, että jos nuori nainen hoitaa isävajeisuuttaan sekaantumalla turhan vanhaan mieheen, hänen aikuistumisensa saattaa siitä viivästyä entisestään. Sellaisen tytön äitinä olisin sitä mieltä, että hänen olisi viisaampaa hoitaa vajetta terapiassa kuin ikuistamalla lähtökohtaongelmansa ja repimällä siitä valheellista tyydytystä.

Nimenomaan siksi vanhemmat naiset suhtautuvat epäilevästi tuollaiseen liittoon, koska he haluavat pitää mahdollisena, että näiden nimenomaisten yksilöiden suhde kuitenkin on aivan aiheellinen. Jos he olisivat kategorisen tuomitsevia, he kyllä kertoisivat sen paljon vielä räväkämmin kuin nyt osaat kuvitellakaan.

Vaikka ilkeiden yksilöiden asenteeseen sekoittuu kaikenlaisia epäpyhiä motiiveja ja sinua varmasti on myös loukattu ihan vain koska on tarve purra jotakuta, olet itse tolkuttoman naisvihan vallassa, jos et suostu edes harkitsemaan ajatusta, että vanhenevien naisten vastuulla on aika pitkälle yhteisön henkinen ilmapiiri ja se, minkälaisia tekoja ja asenteita hyväksytään. Se ei onnistu, jos heidän pitää olla aina vain kohteliaasti hiljaa, ja kantaa vastuu kaikkien hyvinvoinnista ilman, että he saavat työstään arvostusta tai vaikutusvaltaa.

Ja se vielä: moni meistä suhtautuu kärsimättömästi ilkeilevään nuoreen naiseen, koska häpeämme edelleen koppavuuttamme samassa iässä. Haluaisimme odottaa sinulta hiukan parempaa suoritusta kuin mihin itse kykenimme. 

Vierailija
155/173 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 00:38"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 00:35"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 00:29"]

[/quote]

[/quote]
Hohhoijaa. Sivuutat tilastot ja otat sitten oman tapauksen esiin totuutena. Isovanhemmillani oli yli 20-vuotta ikäeroa. Vaari kuoli 89-vuotiaana ja mummo pari vuotta sen jälkeen.
[/quote]
Vaimon serkulla on 18-vuotta vanhempi mies. Mies nyt eläkkeellä (hyväkuntoisena). 1 lapsi. Olleet yhdessä reilusti yli 20-vuotta.

Vierailija
156/173 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 00:39"]

[/quote]

Miksi es-jonnet teeskentelisivät päivästä toiseen olevansa keski-ikäisiä miehiä? Eiköhän ne kehuisi että jätä se ukko ja tule tänne saamaan kovaa ja korkealta. Eihän tämä virsi nuoresta pillusta vanhemmalle miehelle ole tämän ketjun juttu vaan päivästä toiseenhan näitä samoja ällöttäviä juttuja tytöistä hoetaan täällä. En jaksa uskoa että tää olisi jonneille kauhean kiinnostava harrastus kuitenkaan pitemmän päälle.

[/quote]

Koska totuus: http://static5.depositphotos.com/1040226/462/i/950/depositphotos_4629339-Teenager-Acne-Problem.jpg

Ne ei sais kuitenkaan keneltäkään niin yrittävät puutteessa vain aiheuttaa hämminkiä edes jotain huomioo saadakseen. Onhan tuo tuttua jo koiran kouluttamisessa ja muksujen kasvatuksessa. Negatiivinenkin huomio on huomioo.

Vierailija
157/173 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 22:47"]Toivottavasti en itse muutu koskaan katkeraksi ja rumasieluiseksi vanhaksi naiseksi
[/quote]

:) rumasieluisia ihmisiä on myös nuorissa yhtä paljon...

Vierailija
158/173 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:46"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:29"]

Jos tästä ketjusta jotain pitää päätellä, niin ennakkoluuloisimpia ja ilkeimpiä ovat kylläkin keski-ikäiset miehet, joille tämän ketjun mukaan nuori nainen on ainoa kelvollinen ja naisen tärkein ominaisuus on tiukka p...lu. Ei kuulosta naisena kovin kivalta tuollainen kommentointi. Tykkäisittekö te keski-ikäiset miehet siitä, jos kuulisitte vastaavia kommentteja naisilta? Että "karmeaa kattella kun mies täyttää 30 ja maha roikkuu ja kivekset näyttää tyhjiltä sukilta, takakumi alkaa pilkistää päässä ja ryppyä kerääntyy... Siedän vain ja jos miehellä riittää massia, ja sittenkin petän sitä aina, kun ehdin!"

Eikö olisikin aika kamalaa tekstiä. Mikä teitä oikeuttaa suoltamaan sitten sovinistisia heittoja naisten kiinteydestä ja pillun kiinteydestä? Kyllä te ikäännytte ihan samalla lailla, ja teidän tenavia kantessaan ja synnytäessään ne teidän ekat vaimot pillunsa kiinteyttä menettivät...

Oltais ny vaan ihan ihmisiä toisillemme, miehet ja naiset. Taitaa vaan olla liikaa toivottu.

[/quote]Taas joku kateellinen vanha lehmä soittaa poskeaan...taitaa ärsyttää kun me nuoret viedään teidän miehet!

[/quote]No voi herran pieksut! Pitäiskö olla kateellinen jollekin nuorelle naiselle kun ne vie vanhan ukon? Mitä hienoa siinä vanhassa ukossa on? miksi se pitäisi saada viedä johonkin? Sehän on ollut nuorena ja komeana jo minun ja jos se vanhana jollekin kelpaa niin siitä vaan . Otan sitten taas uuden ja nuoren. (Rahallahan niitä tämän palstan mukaan saa;D)Onhan meillä vanhoilla muoreillakin jo rahaa mukaan karttunut. En vaan ymmärrä, kuka ottaa vanhan ja käytetyn kun voisi saada nuorenkin.Luulen kyllä,että meidän vaari ei oman tyttären ikäisen tytön mukaan meniskään. Joillakin miehillä on elämässä muutakin mielessä kuin  lastensa ikäisten  sukupuolivehkeet ;) Tämä ei nyt ollut suoraan AP:lle. Vaan tälle edelliselle kirjoittajalle.

Vierailija
159/173 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 00:45"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 00:39"]

[/quote]

[/quote]

Koska totuus: http://static5.depositphotos.com/1040226/462/i/950/depositphotos_4629339-Teenager-Acne-Problem.jpg

Ne ei sais kuitenkaan keneltäkään niin yrittävät puutteessa vain aiheuttaa hämminkiä edes jotain huomioo saadakseen. Onhan tuo tuttua jo koiran kouluttamisessa ja muksujen kasvatuksessa. Negatiivinenkin huomio on huomioo.
[/quote]
Ja kyllähän täällä selvästi muutama vanhempi nainen on tarttunut ihan ilmiselvään provoon

Vierailija
160/173 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks oma parikymppinen tytär seurustelee ikäisensä pojan kanssa.