Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tajuavatko vanhemmat naiset ollenkaan, kuinka loukkaavia ovat?

Vierailija
16.07.2015 |

Täällä on keskusteltu paljon ikäerosuhteista. No, minä olen 21-vuotias ja mieheni on 10 vuotta vanhempi. Suhteen ongelma ei todellakaan ole ikäero. Ongelma on se, että vanhemmat naiset suhtautuvat tähän todella halveksivasti. Yleisin mielipide on, että mies ei voi välittää musta tosissaan ja kyseessä on vain pinnallinen seksisuhde, josta puuttuu syvyys ja syvälliset keskustelut. Ihan vain tiedoksi: asia ei ole niin. 

Kommentit (173)

Vierailija
121/173 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:55"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:47"]

Ei kolmikymppinen mies halua pilata parikymppistä vaimoa lapsilla. Se on jo kerran nähty ja siitä lähdetty pois

[/quote]

Joskus haluaa, joskus ei. Noissa tapauksissa että nainen on vähän päälle parikymppinen ja mies ekalla vakavalla kierroksella mies kyllä herkästi painostaa tekemään lapsia. Sitten taas jos mies saa viidenkympin villityksen ja nuorempi nainen on jotain 30 v ja ekalla vakavalla kierroksella, mies saa iloita nuorempaan vaihtamisesta muutaman iloisen kuukauden ja puolen vuoden sisään onkin perheenlisäys tulossa ja kaikki, siis kaikki alkaa alusta. Jos nyt halutaan jotain "rangaistusta" miettiä näille miehille jotka toitottavat että vaihdoin riipputissit nuorempaan, niin tää automaatti on just se rangaistus =). Riipputissinen vaimokin sitten yleensä onnistuu jonkun löytämään ja viettää sitä ihanaa, kahden aikuisen elämää matkusteluineen ja isoine lapsineen samalla kun ex-ukkonsa vaihtaa vaippaa seuraavat 5 vuotta ja se hehkeä nuori vaimokin on kohta samanlainen imetystissi kuin entinenkin.
[/quote]
Anna jo olla. Mitä mielihyvää saat tuosta. Ole aikuinen nyt.

Vierailija
122/173 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:51"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:49"]Jokaikinen mies ottaa nuoren naisen jos saa. Kaikilla ei vaan onni potki. Miksei nuori nainen ottais vanhempaa ja kokeneempaa miestä? Osaa käsitellä naista, on rahaa ja pitempi pinna. Ja miksi ihmeessä mies tyytyis vanhaan naiseen, jos saatavilla on nuorta lihaa? Vanha nainen voi ottaa vielä vanhemman miehen. Niin se menee, luonnonlaki ja that`s it. [/quote] Juuri näin. Kuka haluaa lasten venyttämää pildeä ja ruppanoita tissejä.

[/quote]

Pahantahtoiset naiset :DD?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/173 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu mun veli on tehnyt lapsen kolmen eri naisen kans. Eka kierroksella veljeni oli 25 ja vaimonsa 23 kun lapsi syntyi. Toka kierroksella veljeni 40 ja vaimo 26. Kolmannella (ja toivottavasti viimeisellä!) veljeni 53 ja vaimonsa 39. Ero tuli ikävä kyllä joka kerta. Viimeisenkin eron jälkeen ollut jo pari avoliittoa, toinen suunnilleen ikäisensä kanssa ja toinen 15 v nuoremman. Nyt ei ole ketään ja toivottavasti ei tosiaan ala enää yli 60-veenä mukuloita tekemään :(.

Vierailija
124/173 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:56"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:55"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:47"]

Ei kolmikymppinen mies halua pilata parikymppistä vaimoa lapsilla. Se on jo kerran nähty ja siitä lähdetty pois

[/quote]

Joskus haluaa, joskus ei. Noissa tapauksissa että nainen on vähän päälle parikymppinen ja mies ekalla vakavalla kierroksella mies kyllä herkästi painostaa tekemään lapsia. Sitten taas jos mies saa viidenkympin villityksen ja nuorempi nainen on jotain 30 v ja ekalla vakavalla kierroksella, mies saa iloita nuorempaan vaihtamisesta muutaman iloisen kuukauden ja puolen vuoden sisään onkin perheenlisäys tulossa ja kaikki, siis kaikki alkaa alusta. Jos nyt halutaan jotain "rangaistusta" miettiä näille miehille jotka toitottavat että vaihdoin riipputissit nuorempaan, niin tää automaatti on just se rangaistus =). Riipputissinen vaimokin sitten yleensä onnistuu jonkun löytämään ja viettää sitä ihanaa, kahden aikuisen elämää matkusteluineen ja isoine lapsineen samalla kun ex-ukkonsa vaihtaa vaippaa seuraavat 5 vuotta ja se hehkeä nuori vaimokin on kohta samanlainen imetystissi kuin entinenkin.
[/quote]
Anna jo olla. Mitä mielihyvää saat tuosta. Ole aikuinen nyt.
[/quote]
Ei se ikinä näköjään tee yhtään aikuisemmaksi. Yhtä jankkaamista.

Vierailija
125/173 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:49"]Jokaikinen mies ottaa nuoren naisen jos saa. Kaikilla ei vaan onni potki. Miksei nuori nainen ottais vanhempaa ja kokeneempaa miestä? Osaa käsitellä naista, on rahaa ja pitempi pinna. Ja miksi ihmeessä mies tyytyis vanhaan naiseen, jos saatavilla on nuorta lihaa? Vanha nainen voi ottaa vielä vanhemman miehen. Niin se menee, luonnonlaki ja that`s it.
[/quote]

Ei kaikki (miehet tai sen enempää naisetkaan) valitse sitä kumppania ulkonäön tai tiukan pillun takia. Jotkut ihan oikeasti haluaa ja etsii kumppanin jonka seurassa jaksaa viettää aikaa vuosia, ehkä lopun elämää. Naama ja paikat vääjäämättä rupsahtaa meillä kaikilla mutta persoona harvemmin hirveemmin muuttuu. Ja se, että saa "nauttia nuoresta lihasta" pari vuotta ei korvaa sitä kärsimystä jos ottaa kumppanin jonka jutut ei kiinnosta pätkääkään ja persoona on sietämätön. Lisäksi ei ole niin että kaikki miehet haluais opettaa tietämätöntä nuorikkoa seksin saloihin, jotkut pitävät kokeneemmista. Kyllähän nuoret miehetkin lankeavat "puumanaisiin" jne. Aikamoista yleistystä yrität vääntää.

Vierailija
126/173 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa jo. Olkaa aikuisia.

Vierailija
127/173 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä mä olen kanssa moneen kertaan miettinyt, että miksi se ikä oikeestaan on niin tärkeetä. AP:n tilanteessa ei mun mielestä ainakaan ole mitään outoa tai paheksuttavaa. Itse ainakin olen aina löytänyt "oman tasoista" seuraa erityisesti tuossa iässä huomattavasti helpommin vanhemmista kuin oman ikäisistä miehistä. Tuntuu, että vieläkin kolmekymppisenä enemmistö oman ikäisistä miehistä ovat melko lapsellisia ja enemmän ajatukset kohtaavat lähes isäni ikäisten miesten kanssa, jotka ovat jo "rauhoittuneet". Vissiin kaikilla ihmisillä on joku ikähaitari, jonka sisällä seurustelu on ok, koska kyllä mustakin kuulostaa vähän oudolta jos esim. 18-20v seurustelee lähemmäs 50 vuotiaan kanssa. Eli itsellä ehkä noin 20v ikäero on se, minkä vielä ymmärrän kohtuulliseksi. Itse en kuitenkaan haluaisi isoa (edes 10v) ikäeroa käytännön syistä (lasten hankkiminen, vanhuus eri aikaan), ja olen aina ollut enemmän järki- kuin tunneihminen, joten vaikka olisin rakastunut johonkin huomattavasti vanhempaan mieheen, en kuitenkaan ryhtynyt parisuhteeseen, koska se ei mielestäni olisi ollut järkevää. Tunteet kuihtuu jos niitä ei ruoki, ja kenellekään ei ole vain yhtä "oikeaa". Ja sen rakastumisen ohella vaihtoehtona on löytää joku sellainen, joka on vain sopiva, ja jota voi ajan myötä oppia rakastamaan. Niinhän pitkässä suhteessa on joka tapauksessa tehtävä. Tietty jotain kemiaa on oltava, mutta mun mielestä rakastumiselle ja ihastumiselle annetaan ihan turhan paljon merkitystä, se ei kuitenkaan ole suhteessa vallalla kuin hetken. Niitä rakastumisia ja ihastumisia tulee sitäpaitsi elämässä vastaan vaikka olisi jo parisuhteessa, eikä niidenkään perään mielestäni voi/saa/kannata juosta, niin miksei voi miettiä samoin jo ennenkuin on parisuhteessa? Moni kuitenkin huomaa jonkin ylivoimaisen esteen (esimerkiksi halut eivät kohtaa lasten saamisen suhteen) vasta suhteen jo kehityttyä pidemmälle, jolloin eroaminen on hankalampaa ja tuottaa enemmän mielipahaa. Ikä on kuitenkin jo valmiiksi näkyvillä, joten mielestäni on outoa, että jotkut tuomitsevat itsensä tietoisesti esimerkiksi toimimaan omassa keski-iässään rakkaansa hoitajana puolison kunnon heiketessä ja todennäköisesti jäämään leskeksi kymmeniä vuosia ennenkuin oma vanhuus koittaa. Erityisesti silloin, jos nainen on miestä nuorempi, koska elinikä on muutenkin odotetusti naisella pidempi. Tämä loppuosa ajatuksistani ei siis ole varsinaisesti kommentointia ap:n tapaukseen, vaan enemmänkin noihin "rakkaus voittaa kaiken" kommentteihin. 

Vierailija
128/173 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 00:04"]Tätä mä olen kanssa moneen kertaan miettinyt, että miksi se ikä oikeestaan on niin tärkeetä. AP:n tilanteessa ei mun mielestä ainakaan ole mitään outoa tai paheksuttavaa. Itse ainakin olen aina löytänyt "oman tasoista" seuraa erityisesti tuossa iässä huomattavasti helpommin vanhemmista kuin oman ikäisistä miehistä. Tuntuu, että vieläkin kolmekymppisenä enemmistö oman ikäisistä miehistä ovat melko lapsellisia ja enemmän ajatukset kohtaavat lähes isäni ikäisten miesten kanssa, jotka ovat jo "rauhoittuneet". Vissiin kaikilla ihmisillä on joku ikähaitari, jonka sisällä seurustelu on ok, koska kyllä mustakin kuulostaa vähän oudolta jos esim. 18-20v seurustelee lähemmäs 50 vuotiaan kanssa. Eli itsellä ehkä noin 20v ikäero on se, minkä vielä ymmärrän kohtuulliseksi. Itse en kuitenkaan haluaisi isoa (edes 10v) ikäeroa käytännön syistä (lasten hankkiminen, vanhuus eri aikaan), ja olen aina ollut enemmän järki- kuin tunneihminen, joten vaikka olisin rakastunut johonkin huomattavasti vanhempaan mieheen, en kuitenkaan ryhtynyt parisuhteeseen, koska se ei mielestäni olisi ollut järkevää. Tunteet kuihtuu jos niitä ei ruoki, ja kenellekään ei ole vain yhtä "oikeaa". Ja sen rakastumisen ohella vaihtoehtona on löytää joku sellainen, joka on vain sopiva, ja jota voi ajan myötä oppia rakastamaan. Niinhän pitkässä suhteessa on joka tapauksessa tehtävä. Tietty jotain kemiaa on oltava, mutta mun mielestä rakastumiselle ja ihastumiselle annetaan ihan turhan paljon merkitystä, se ei kuitenkaan ole suhteessa vallalla kuin hetken. Niitä rakastumisia ja ihastumisia tulee sitäpaitsi elämässä vastaan vaikka olisi jo parisuhteessa, eikä niidenkään perään mielestäni voi/saa/kannata juosta, niin miksei voi miettiä samoin jo ennenkuin on parisuhteessa? Moni kuitenkin huomaa jonkin ylivoimaisen esteen (esimerkiksi halut eivät kohtaa lasten saamisen suhteen) vasta suhteen jo kehityttyä pidemmälle, jolloin eroaminen on hankalampaa ja tuottaa enemmän mielipahaa. Ikä on kuitenkin jo valmiiksi näkyvillä, joten mielestäni on outoa, että jotkut tuomitsevat itsensä tietoisesti esimerkiksi toimimaan omassa keski-iässään rakkaansa hoitajana puolison kunnon heiketessä ja todennäköisesti jäämään leskeksi kymmeniä vuosia ennenkuin oma vanhuus koittaa. Erityisesti silloin, jos nainen on miestä nuorempi, koska elinikä on muutenkin odotetusti naisella pidempi. Tämä loppuosa ajatuksistani ei siis ole varsinaisesti kommentointia ap:n tapaukseen, vaan enemmänkin noihin "rakkaus voittaa kaiken" kommentteihin. 
[/quote]
Tää on puitu moneen kertaan. Olisko jo nyt aika lopettaa jankkaus. Antaa kaikkien elää tää lyhyt elämä miten haluaa.

Vierailija
129/173 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:36"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:29"]

Jos tästä ketjusta jotain pitää päätellä, niin ennakkoluuloisimpia ja ilkeimpiä ovat kylläkin keski-ikäiset miehet, joille tämän ketjun mukaan nuori nainen on ainoa kelvollinen ja naisen tärkein ominaisuus on tiukka p...lu. Ei kuulosta naisena kovin kivalta tuollainen kommentointi. Tykkäisittekö te keski-ikäiset miehet siitä, jos kuulisitte vastaavia kommentteja naisilta? Että "karmeaa kattella kun mies täyttää 30 ja maha roikkuu ja kivekset näyttää tyhjiltä sukilta, takakumi alkaa pilkistää päässä ja ryppyä kerääntyy... Siedän vain ja jos miehellä riittää massia, ja sittenkin petän sitä aina, kun ehdin!"

Eikö olisikin aika kamalaa tekstiä. Mikä teitä oikeuttaa suoltamaan sitten sovinistisia heittoja naisten kiinteydestä ja pillun kiinteydestä? Kyllä te ikäännytte ihan samalla lailla, ja teidän tenavia kantessaan ja synnytäessään ne teidän ekat vaimot pillunsa kiinteyttä menettivät...

Oltais ny vaan ihan ihmisiä toisillemme, miehet ja naiset. Taitaa vaan olla liikaa toivottu.

[/quote]Olen pahoillani vanhempien naisten puolesta, että jotkut keski-ikäiset miehet ovat epäkypsiä typeryksiä ja haukkuvat ikäistensä naisten ulkonäköä. Onneksi oma mieheni ei koskaan tekisi niin. Se ei kuitenkaan anna oikeutta väittää, etteikö 31-vuotias mies voisi olla tosissaan 21-vuotiaan naisen kanssa. Miksi haluatte vajota niiden haukkujamiesten tasolla ja alkaa vastaavasti haukkumaan nuoria naisia? ap 
[/quote]

Mutta kuka vanhempi nainen on nuoria haukkunut? Joku mies (tai sellaisena esiintyvä jonne) toi esiin ton "pilluteline"termin. Ja joku nainen (tai sellaisena esiintyvä) kyseli että entäs kun miehet ajattelevat juuri noin. Minua ei ikäerot haittaa, kunhan aikuisista ihmisistä on kyse. Mutta tässä keskustelussa on esitetty myös hyviä pointteja ikäeron vaikutuksesta, ja hiukan ihmetyttää miksi ne pitää tyrmätä ilkeilynä. Kyllähän sitä voi rakastua nuorempaan tai vanhempaan, mutta usein nuorena ei välttämättä ajattele vuosikymmenien päähän. Ja oletko koskaan ajatellut, että vanhempi mies ei varmasti nuorelle tyttöystävälleen sano päin naamaa mitä hänestä ajattelee? Jos siis ajattelee kuten tässäkin ketjussa on useampi "mies" tuonut esille ajattelevansa. Sehän se hankalaa onkin, kun ei oikeastaan koskaan voi olla toisten ihmisten motiiveista satavarma. Voi olla aitoa rakkautta ja voi olla olematta. Ja en kyllä ihmettele, jos jonkun nuoren tytön vanhemmat miettii 15 vuotta vanhemman sulhaskandidaatin motiiveja. Kun omalle lapselleen yleensä haluaa sitä parasta ja omat ongelmat suuri ikäero tuo mukanaan, se lienee selvää kaikille.

Vierailija
130/173 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 00:09"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:36"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:29"]

Jos tästä ketjusta jotain pitää päätellä, niin ennakkoluuloisimpia ja ilkeimpiä ovat kylläkin keski-ikäiset miehet, joille tämän ketjun mukaan nuori nainen on ainoa kelvollinen ja naisen tärkein ominaisuus on tiukka p...lu. Ei kuulosta naisena kovin kivalta tuollainen kommentointi. Tykkäisittekö te keski-ikäiset miehet siitä, jos kuulisitte vastaavia kommentteja naisilta? Että "karmeaa kattella kun mies täyttää 30 ja maha roikkuu ja kivekset näyttää tyhjiltä sukilta, takakumi alkaa pilkistää päässä ja ryppyä kerääntyy... Siedän vain ja jos miehellä riittää massia, ja sittenkin petän sitä aina, kun ehdin!"

Eikö olisikin aika kamalaa tekstiä. Mikä teitä oikeuttaa suoltamaan sitten sovinistisia heittoja naisten kiinteydestä ja pillun kiinteydestä? Kyllä te ikäännytte ihan samalla lailla, ja teidän tenavia kantessaan ja synnytäessään ne teidän ekat vaimot pillunsa kiinteyttä menettivät...

Oltais ny vaan ihan ihmisiä toisillemme, miehet ja naiset. Taitaa vaan olla liikaa toivottu.

[/quote]Olen pahoillani vanhempien naisten puolesta, että jotkut keski-ikäiset miehet ovat epäkypsiä typeryksiä ja haukkuvat ikäistensä naisten ulkonäköä. Onneksi oma mieheni ei koskaan tekisi niin. Se ei kuitenkaan anna oikeutta väittää, etteikö 31-vuotias mies voisi olla tosissaan 21-vuotiaan naisen kanssa. Miksi haluatte vajota niiden haukkujamiesten tasolla ja alkaa vastaavasti haukkumaan nuoria naisia? ap 
[/quote]

Mutta kuka vanhempi nainen on nuoria haukkunut? Joku mies (tai sellaisena esiintyvä jonne) toi esiin ton "pilluteline"termin. Ja joku nainen (tai sellaisena esiintyvä) kyseli että entäs kun miehet ajattelevat juuri noin. Minua ei ikäerot haittaa, kunhan aikuisista ihmisistä on kyse. Mutta tässä keskustelussa on esitetty myös hyviä pointteja ikäeron vaikutuksesta, ja hiukan ihmetyttää miksi ne pitää tyrmätä ilkeilynä. Kyllähän sitä voi rakastua nuorempaan tai vanhempaan, mutta usein nuorena ei välttämättä ajattele vuosikymmenien päähän. Ja oletko koskaan ajatellut, että vanhempi mies ei varmasti nuorelle tyttöystävälleen sano päin naamaa mitä hänestä ajattelee? Jos siis ajattelee kuten tässäkin ketjussa on useampi "mies" tuonut esille ajattelevansa. Sehän se hankalaa onkin, kun ei oikeastaan koskaan voi olla toisten ihmisten motiiveista satavarma. Voi olla aitoa rakkautta ja voi olla olematta. Ja en kyllä ihmettele, jos jonkun nuoren tytön vanhemmat miettii 15 vuotta vanhemman sulhaskandidaatin motiiveja. Kun omalle lapselleen yleensä haluaa sitä parasta ja omat ongelmat suuri ikäero tuo mukanaan, se lienee selvää kaikille.
[/quote]
Anna jo olla.

Vierailija
131/173 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 00:04"]

Tätä mä olen kanssa moneen kertaan miettinyt, että miksi se ikä oikeestaan on niin tärkeetä. AP:n tilanteessa ei mun mielestä ainakaan ole mitään outoa tai paheksuttavaa. Itse ainakin olen aina löytänyt "oman tasoista" seuraa erityisesti tuossa iässä huomattavasti helpommin vanhemmista kuin oman ikäisistä miehistä. Tuntuu, että vieläkin kolmekymppisenä enemmistö oman ikäisistä miehistä ovat melko lapsellisia ja enemmän ajatukset kohtaavat lähes isäni ikäisten miesten kanssa, jotka ovat jo "rauhoittuneet". Vissiin kaikilla ihmisillä on joku ikähaitari, jonka sisällä seurustelu on ok, koska kyllä mustakin kuulostaa vähän oudolta jos esim. 18-20v seurustelee lähemmäs 50 vuotiaan kanssa. Eli itsellä ehkä noin 20v ikäero on se, minkä vielä ymmärrän kohtuulliseksi. Itse en kuitenkaan haluaisi isoa (edes 10v) ikäeroa käytännön syistä (lasten hankkiminen, vanhuus eri aikaan), ja olen aina ollut enemmän järki- kuin tunneihminen, joten vaikka olisin rakastunut johonkin huomattavasti vanhempaan mieheen, en kuitenkaan ryhtynyt parisuhteeseen, koska se ei mielestäni olisi ollut järkevää. Tunteet kuihtuu jos niitä ei ruoki, ja kenellekään ei ole vain yhtä "oikeaa". Ja sen rakastumisen ohella vaihtoehtona on löytää joku sellainen, joka on vain sopiva, ja jota voi ajan myötä oppia rakastamaan. Niinhän pitkässä suhteessa on joka tapauksessa tehtävä. Tietty jotain kemiaa on oltava, mutta mun mielestä rakastumiselle ja ihastumiselle annetaan ihan turhan paljon merkitystä, se ei kuitenkaan ole suhteessa vallalla kuin hetken. Niitä rakastumisia ja ihastumisia tulee sitäpaitsi elämässä vastaan vaikka olisi jo parisuhteessa, eikä niidenkään perään mielestäni voi/saa/kannata juosta, niin miksei voi miettiä samoin jo ennenkuin on parisuhteessa? Moni kuitenkin huomaa jonkin ylivoimaisen esteen (esimerkiksi halut eivät kohtaa lasten saamisen suhteen) vasta suhteen jo kehityttyä pidemmälle, jolloin eroaminen on hankalampaa ja tuottaa enemmän mielipahaa. Ikä on kuitenkin jo valmiiksi näkyvillä, joten mielestäni on outoa, että jotkut tuomitsevat itsensä tietoisesti esimerkiksi toimimaan omassa keski-iässään rakkaansa hoitajana puolison kunnon heiketessä ja todennäköisesti jäämään leskeksi kymmeniä vuosia ennenkuin oma vanhuus koittaa. Erityisesti silloin, jos nainen on miestä nuorempi, koska elinikä on muutenkin odotetusti naisella pidempi. Tämä loppuosa ajatuksistani ei siis ole varsinaisesti kommentointia ap:n tapaukseen, vaan enemmänkin noihin "rakkaus voittaa kaiken" kommentteihin. 

[/quote]

Hyvä kirjoitus, tämä perspektiivi vanhemmilla naisilla usein juuri on. Elämä on opettanut että nuoruuden ehdottomuus ja kaiken maailman sielunkumppanit rakkausasioissa tuntuu vanhemmiten vähän hölmöltä. Itsekin kuvittelin ensimmäisessä avioliitossani löytäneeni sielunkumppanin kunnes myöhemmin ymmärsin että mies muistutti hirveän paljon isääni sekä hyvässä että pahassa, ja pahaa oli jälkikäteen paljon enemmän kuin olin aluksi ymmärtänyt, eläessäni vielä lapsuudenperheessä kehittyneessä kuplassani. Nykyään kiinnitän jopa tietoisesti huomiota miehiin jotka ovat tosi erilaisia kuin minä itse, yritän löytää siis teitä ulos niistä lapsena opituista kuvioista ja ajattelumalleista. Toki olen nytkin suhteessa etten sillä lailla etsi enää, mutta hakeutuessani keskustelemaan miesten kanssa enää välttämättä koe kiinnostaviksi samanlaisia miehiä kuin aikaisemmin, vaan tutkin mieluimmin vierasta maastoa kuin sitä tutulta ja turvalliselta tuntuvaa.

Vierailija
132/173 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) ei voi muuta kuin nauraa.

Vierailija
133/173 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:06"]No kuka tahansa vanhempi mies panee mieluummin tiukkaa pillua ja puristelee kiinteitä tisuja, kuin vanhaa löysää lihaa
[/quote]

Sääli, ettei joillekin tässä elämässä koskaan anneta lihallisuutta syvempiä kokemuksia. Kuten vaikka sitä kykyä rakastaa.

Vierailija
134/173 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 00:15"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:06"]No kuka tahansa vanhempi mies panee mieluummin tiukkaa pillua ja puristelee kiinteitä tisuja, kuin vanhaa löysää lihaa [/quote] Sääli, ettei joillekin tässä elämässä koskaan anneta lihallisuutta syvempiä kokemuksia. Kuten vaikka sitä kykyä rakastaa.

[/quote]

Niinpä.... Lyhimmän tikun vetäjiä.

Vierailija
135/173 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli, ettei ikä aina tuo viisautta tajuta, ettei se oma tapa elää ja ajatella ole se ainut oikea.

Vierailija
136/173 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:00"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 22:54"]

Näissä ketjuissa kirjoittavat miehet tuskin on koskaan edes päässeet parisuhteeseen tai ainakaan pystineet pitämään niitä niin kauan että olisi lapsia hankittu. Vai ajatteletteko omista tyttäristännekin niin että kylläpä on win-win-tilanne jos tyttö pääsee jonkun pikapuoliin nelikymppisen pillutelineeksi :(.

[/quote]

Minä en naisena todellakaan ajattele noin. Mulla ei miehen varallisuudella ole mitään väliä. Etsin nimenomaan sielunkumppania. Jos mun sielunkumppani on 45-v niin so what. Sitten olen sen miehen kanssa. Enkä ole mikään pillunkantoteline vaan nautin seksistä tasaveroisena miehen kanssa.

t.25-v nainen

[/quote]Tämähän se pointti onkin. Vanhempi nainen tietää ,että tyttö on miehen kanssa rakkaudesta ja pitää miestä sielunkumppanina, mutta ovat jo oppineet( niinkuin tässäkin ketjussa nimenomaan miehet ovat antaneet ymmärtää, että nuori nainen on vain se nuori pillu ja vastineeksi annetaan rahaa ja mereriaalia)että mies ajatteleekin ihan toisin . Nuori nainen on vain se nuo.. pil... Sen takia kukaan äiti ei halua,että tyttö ottaa vanhemman miehen. Ja tämä ei ole kateutta eikä muuta,mutta tämäkin ketju sen todistaa mitä ne miehet ajattelee. Täällä kun sen useampaan otteeseen tuovat julki.

Vierailija
137/173 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 00:20"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:00"]

Näissä ketjuissa kirjoittavat miehet tuskin on koskaan edes päässeet parisuhteeseen tai ainakaan pystineet pitämään niitä niin kauan että olisi lapsia hankittu. Vai ajatteletteko omista tyttäristännekin niin että kylläpä on win-win-tilanne jos tyttö pääsee jonkun pikapuoliin nelikymppisen pillutelineeksi :(.

[/quote]

Minä en naisena todellakaan ajattele noin. Mulla ei miehen varallisuudella ole mitään väliä. Etsin nimenomaan sielunkumppania. Jos mun sielunkumppani on 45-v niin so what. Sitten olen sen miehen kanssa. Enkä ole mikään pillunkantoteline vaan nautin seksistä tasaveroisena miehen kanssa.

t.25-v nainen

[/quote]Tämähän se pointti onkin. Vanhempi nainen tietää ,että tyttö on miehen kanssa rakkaudesta ja pitää miestä sielunkumppanina, mutta ovat jo oppineet( niinkuin tässäkin ketjussa nimenomaan miehet ovat antaneet ymmärtää, että nuori nainen on vain se nuori pillu ja vastineeksi annetaan rahaa ja mereriaalia)että mies ajatteleekin ihan toisin . Nuori nainen on vain se nuo.. pil... Sen takia kukaan äiti ei halua,että tyttö ottaa vanhemman miehen. Ja tämä ei ole kateutta eikä muuta,mutta tämäkin ketju sen todistaa mitä ne miehet ajattelee. Täällä kun sen useampaan otteeseen tuovat julki.
[/quote]
1 mies, joka saattaa olla provoileva nainen - ehkä jopa sinä?
Ei sen perusteella ole oikeutta leimata muita miehiä.

Vierailija
138/173 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 00:18"]Sääli, ettei ikä aina tuo viisautta tajuta, ettei se oma tapa elää ja ajatella ole se ainut oikea.
[/quote]
Sitä voi elää satavuotiaaksi laput silmillä

Vierailija
139/173 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 00:20"]

Tämähän se pointti onkin. Vanhempi nainen tietää ,että tyttö on miehen kanssa rakkaudesta ja pitää miestä sielunkumppanina, mutta ovat jo oppineet( niinkuin tässäkin ketjussa nimenomaan miehet ovat antaneet ymmärtää, että nuori nainen on vain se nuori pillu ja vastineeksi annetaan rahaa ja mereriaalia)että mies ajatteleekin ihan toisin . Nuori nainen on vain se nuo.. pil... Sen takia kukaan äiti ei halua,että tyttö ottaa vanhemman miehen. Ja tämä ei ole kateutta eikä muuta,mutta tämäkin ketju sen todistaa mitä ne miehet ajattelee. Täällä kun sen useampaan otteeseen tuovat julki.

[/quote]

No höpö höpö.

Vierailija
140/173 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 00:20"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:00"]

[/quote]

t.25-v nainen

[/quote]Koita sinä myös ymmärtää, että kaikki vanhemmat miehet eivät ajattele niin. Moni terapeutti ja psykologi on sanonut, että suurten ikäerojen suhteet syntyvät samalla tavalla kuin suhteet yleensäkin.