Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehen "ex" otti yhteyttä!

Vierailija
16.07.2015 |

Voi luoja miten tyhmäksi itseni tunnen, olen tavannut aivan ihanan miehen, jonka kanssa synkkasi heti ja tietysti menin ihastumaan....kunnes nyt, tuli puhelu vieraasta numerosta- soittaja oli miehen vaimo. Mies oli valehdellut mulle, että on eronneet jo aikaa sitten, mutta pienten lasten takia joutuvat väkisin olemaan paljon tekemisissä, väittti jopa, että asuu ihan muualla. Kunnes tosiaan vaimo kertoi, että eivät ole eronneet ja mieskin ihan kotona kiltisti asuu.

Voi vittu!!! Oon niin raivona miehelle, soitin hänelle ja haukuin tietysti, sen jälkeen ei olekaan kuulunut mitään. Miten meninkin näin helppoon! On näitä niin paljon kuultu tarinoita siitä, että miehet tekevät noin, mutta se oli nii uskottava ja niin kiinnostunut musta, että eipä käynyt mielessäkään että valehtelisi. HUH, tässä teille kaikki naiset, ottakaa ensin selvää, mikä on homman nimi, ennenkun rupee kenenkä kanssa säätämään mitään... tuntuu tosi pahalta sen vaimon ja lastenkin puolesta, voi kunpa olisin vaan tiennyt aiemmin, olisi omatkin hermot säästyneet...

Ja minä kun luulin tavanneeni unelmien miehen:(

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:07"]

eikö mikään kello soi, kun ette pääse miehen kotiin koskaan käymään?

[/quote]

Mä tiesin miehen käyvän työmatkalla pk-seudulta, jossa tapailimme. Mies valehteli olevansa kaukaa Pohjois-Suomesta, oikeesti oli paljon alempaa Suomea. Tapailin miestä hotellissa & luonani. Oli koko ajan puhetta, et tulisin Pohjois-Suomeen hänen luo kylään, mut tuli kylppäriremontti, joka kesti kuukausia. Olin hyväuskoinen, tiedetään. Ite kuitenkin ihan vapaa enkä ikinä vois olla suhteessa kolmas pyörä tietoisesti. 18

Vierailija
22/28 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi.Oliko se vaimo ihan ystävällisen asiallinen sulle siinä puhelimessa?Juttelitteko pitkään?Et tainnut olla ensimmäinen kenelle toi vaimo joutui soittamaan mutta toivottavasti viimeinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jäitte kii?

Vierailija
24/28 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun "unelmien mies" oli reissuhommissa ja yllättäen morsian useammassa kaupungissa, eikä se vielä riittänyt vaan oli yksi morsian myös lisäkseni koti kaupungissa ja vielä niin että minä asuin kilometrin päässä tästä yhdestä morsiammesta. Olisin varmasti vieläkin hänen kanssaan, jos ei tämä "lähi" morsian olisi baarissa avautunut ja näytti tulevan miehensä kuvan jolloin vyyhti alkoi purkautumaan. Ei enää yhtään miestä elämääni. T nainen 40vee

Vierailija
25/28 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella v.... törkeetä mieheltä, ei kukaan ansaitse tollasta kohtelua! Onneksi sinä tajusit heti lähteä ja ihana lukea että kerrankin joku säälii oikeesti sitä petettyä vaimoa eikä halua nimenomaan häntä loukata. Niin usein täällä "toiset naiset" retostelee kuinka panevat varattuja ja kehuvat kuinka yhdessä miehen kanssa pilkkaavaat autuaan tietämätöntä vaimoa. Yäk! Hatunnosto sinulle ap, olet suoraselkäinen kunnon moraalin omaava ihminen, sinä tulet vielä saamaan ansaitsemaasi arvostusta ja kohtelua! :)

Vierailija
26/28 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo oli asiallinen, jutteli ikäänkuin olisi kuulumisia kysellyt...hän ilmeisesti tiesi jo soittaessaan, että luulin miehen eronneen...kerroin hänelle kaiken ja pyysin anteeksi, johon hän sanoi että ei mun tarvitse pyydellä anteeksi, enhän minä ole väärää tehnyt jos mies kusetti molempia...rupesi hänellä pokka lopulta pettämään ja alkoi itkemään, jolloin puhelu päättyi.lähetti perään viestin, jossa kiitti mua rehellisyydestä...kurja juttu:( ap

Vierailija
27/28 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä enemmän säälittää noiden sankarimiesten oikeat vaimot joille kukaan ei juuri koskaan vaivaudu kertomaan mitä heidän ukkonsa oikeasti touhuilee.

Vierailija
28/28 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 22:11"]Tätä palstaa oon paljon lukenu ja tosiaan, taitaa se totuus olla niinku täälä sanotaan, että miehet on kusipäitä, kaikki. Exästä tuli ero, kun hän aikoinaan petti mua...että samaa rataa vaan!

Mietin vaan, miten kukaan voi elää sellasta kaksoiselämää, luulis olevan tosi raskasta henkisestikin..

[/quote]
Ei kaikki miehet ole kusipäitä, mutta tietysti keskustelupalstoille valikoituu enemmän niitä tarinoita joissa mies on kusipää. Jos suhteessa on kaikki onnellisesti, niin silloin ei ole tarvetta purkaa pahaa oloa keskustelupalstalla. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä