Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehen "ex" otti yhteyttä!

Vierailija
16.07.2015 |

Voi luoja miten tyhmäksi itseni tunnen, olen tavannut aivan ihanan miehen, jonka kanssa synkkasi heti ja tietysti menin ihastumaan....kunnes nyt, tuli puhelu vieraasta numerosta- soittaja oli miehen vaimo. Mies oli valehdellut mulle, että on eronneet jo aikaa sitten, mutta pienten lasten takia joutuvat väkisin olemaan paljon tekemisissä, väittti jopa, että asuu ihan muualla. Kunnes tosiaan vaimo kertoi, että eivät ole eronneet ja mieskin ihan kotona kiltisti asuu.

Voi vittu!!! Oon niin raivona miehelle, soitin hänelle ja haukuin tietysti, sen jälkeen ei olekaan kuulunut mitään. Miten meninkin näin helppoon! On näitä niin paljon kuultu tarinoita siitä, että miehet tekevät noin, mutta se oli nii uskottava ja niin kiinnostunut musta, että eipä käynyt mielessäkään että valehtelisi. HUH, tässä teille kaikki naiset, ottakaa ensin selvää, mikä on homman nimi, ennenkun rupee kenenkä kanssa säätämään mitään... tuntuu tosi pahalta sen vaimon ja lastenkin puolesta, voi kunpa olisin vaan tiennyt aiemmin, olisi omatkin hermot säästyneet...

Ja minä kun luulin tavanneeni unelmien miehen:(

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Same old story again. Sorry.

Vierailija
2/28 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä palstaa oon paljon lukenu ja tosiaan, taitaa se totuus olla niinku täälä sanotaan, että miehet on kusipäitä, kaikki. Exästä tuli ero, kun hän aikoinaan petti mua...että samaa rataa vaan!

Mietin vaan, miten kukaan voi elää sellasta kaksoiselämää, luulis olevan tosi raskasta henkisestikin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin helppoa se on, kun on vaan just tuollainen kusipää ja jos vielä sattuu olemaan töitä ja rahaa.

Vierailija
4/28 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 22:11"]

Tätä palstaa oon paljon lukenu ja tosiaan, taitaa se totuus olla niinku täälä sanotaan, että miehet on kusipäitä, kaikki. Exästä tuli ero, kun hän aikoinaan petti mua...että samaa rataa vaan! Mietin vaan, miten kukaan voi elää sellasta kaksoiselämää, luulis olevan tosi raskasta henkisestikin..

[/quote]

Ei vaan kaikki kunnolliset miehet on vaan näkymättömiä teille ja haluatte aina just noita kusipäämiehiä ja hakeudutte aina niiden pariin.

Vierailija
5/28 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ehkä ne kaikki kunnolliset miehet on vaan kotona eikä niitä siksi näy ikinä missään. Tämän miehen tapasin kaverini juhlissa, oli vielä kaikenlisäksi selvinpäin, sanoi ettei ollut juuri silloin fiilistä juoda ja harvoi kuulema ottaa mitään. Ajattelin jo siitä, että onpa mahtava, että kaikkien ei aina tartte olle ympäripäissään vaan selvinpäinkin voi pitää hauskaa. Vaan eipä sekään merkki paikkaansa pitänyt...,

ap

Vierailija
6/28 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 22:12"]

Tätä palstaa oon paljon lukenu ja tosiaan, taitaa se totuus olla niinku täälä sanotaan, että miehet on kusipäitä, kaikki. Exästä tuli ero, kun hän aikoinaan petti mua...että samaa rataa vaan! Mietin vaan, miten kukaan voi elää sellasta kaksoiselämää, luulis olevan tosi raskasta henkisestikin..

[/quote]

Ei vaan kaikki kunnolliset miehet on vaan näkymättömiä teille ja haluatte aina just noita kusipäämiehiä ja hakeudutte aina niiden pariin.

[/quote]

Missä ne kunnolliset miehet on? Kelpaisi kyllä jos joskus löytäisi.

Vierailija
7/28 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 22:16"]

Niin, ehkä ne kaikki kunnolliset miehet on vaan kotona eikä niitä siksi näy ikinä missään. Tämän miehen tapasin kaverini juhlissa, oli vielä kaikenlisäksi selvinpäin, sanoi ettei ollut juuri silloin fiilistä juoda ja harvoi kuulema ottaa mitään. Ajattelin jo siitä, että onpa mahtava, että kaikkien ei aina tartte olle ympäripäissään vaan selvinpäinkin voi pitää hauskaa. Vaan eipä sekään merkki paikkaansa pitänyt..., ap

[/quote]

Sen takia ne ei jaksa missään käydä, kun ette heitä kuitenkaan huomioi tai huomaa, jos johonkin menevät.

Vierailija
8/28 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 22:17"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Tällä palstalla on parhaat.

Vierailija
9/28 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Kyllä naiselle aina hyvä mies kelpaa. Itseään kunnolliseksi kehuva ruma naisvihaaja taas ei kiinnosta.

Vierailija
10/28 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

http://www.vauva.fi/keskustelu/4527396/ketju/haluaisin_naisen_av_lta

esim tuossa on yksi.

Vierailija
11/28 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 22:18"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Tällä palstalla on parhaat.

[/quote]

Kyllä, sekin yksi hamsteri-mies tulee ekana mieleen....

Vierailija
12/28 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin suoraan mun näppäimistöltä. Mulle on käynyt kaksikin kertaa vuoden sisällä sama juttu. Molemmat miehet olivat varattuja, toinen naimisissa oleva 27v. ja toinen kihloissa oleva 30v. tuoreen vauvan isä. Molempien puolisot ottivat minuun yhteyttä ja tekivät tilanteen selväksi. Tuntui kuin matto olisi vedetty jalkojen alta.. :/ Haukuin miehetkin tietenkin maanrakoon ja toivottavasti puolisoiltaan saivat haukut myös. Ja eräs mies (26v.) jonka kanssa ehdin seurustella 4kk, niin selvisikin fbkin kautta että hän oli alkanut selkäni takana tapailla myös toista tyttöä, vasta 15-vuotiasta tyttöä! Voi oksetus. Miehet ovat sitten täysin kulliensa vietävissä. Varmaan aamusta iltaan heillä takoo sama ajatus päässä: "P*llua p*llua p*llua!" ja katse vaistomaisesti hakee kaiken näköisiä reikiä mihin sen elimensä hetkeksi työntäisi suojaan. En jaksa yhtään ainutta miestä enää..

N27

Vierailija
13/28 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaah, sinkkuna on parasta. Uutta äijää en huoli, kiitos myös palstan tarinoiden.

N39

Vierailija
14/28 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tapahtunut mullekin :( Lähes puolen vuoden tapailun jälkeen miehen vaimo soitti hyvin sekavassa mielentilassa. Kun kysyin mieheltä, paljastui etteivät he ole eronneet ja naisella on rankkoja mielenterveys- ja alkoholiongelmia. Tarkoitus oli kuulemma erota, mutta tilanne oli sen verran paha jne jne. Aiemmin oli kertonut eronneensa jo vuosi sitten. Lopuksi kehtasi varoittaa, että vaimonsa voi olla väkivaltainen sekavuustiloissaan ja minun tulisi varoa etten törmäisi häneen missään!

Kävi sääliksi sitä naista ja inhotti oma tyhmyys. Genitaaliherpeksenkin sain mieheltä kun suostuin jättämään kortsut pois ja siirtymään pillereihin. Kertomansa mukaan oli käynyt testeissä ja olivat puhtaat.

Röyhkeyden huippuna laittoi muutama vuosi sitten feissarikaveripyynnön ja kyseli olenko sinkkuna. No olen, tuohon äijään jäi meikän miesseikkailut eikä enää uusia tule.

Vierailija
15/28 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi niin mieli kertoa koko maailmalle millainen tämä kyseinen mies on, jos sitten edes vähän hävettäisi...mutta en voi paljastaa nimeä "julkisesti", koska en halua vaimoa loukata enää yhtään enempää...toivottavasti hän olisi fiksu ja olisi pokkaa kertoa kaikille ..

ap

Vierailija
16/28 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 22:18"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 22:16"]

Niin, ehkä ne kaikki kunnolliset miehet on vaan kotona eikä niitä siksi näy ikinä missään. Tämän miehen tapasin kaverini juhlissa, oli vielä kaikenlisäksi selvinpäin, sanoi ettei ollut juuri silloin fiilistä juoda ja harvoi kuulema ottaa mitään. Ajattelin jo siitä, että onpa mahtava, että kaikkien ei aina tartte olle ympäripäissään vaan selvinpäinkin voi pitää hauskaa. Vaan eipä sekään merkki paikkaansa pitänyt..., ap

[/quote]

Sen takia ne ei jaksa missään käydä, kun ette heitä kuitenkaan huomioi tai huomaa, jos johonkin menevät.

[/quote]

Ruikuttaja-uhriutuja-miehet on kaikista pahimpia. Yritin seurustella kaltaisesi kanssa ja tapaamiset meni alusta asti siihen, että mies haukkui minulle naisia ja tilitti pettymystään etenkin kauniisiin naisiin, painottaen sitä kuinka hyvä on, että olen vain tavis. Tosin hän myös harmitteli sitä, että ei oikeasti tule muita saamaankaan kuin taviksia. Lisäksi hän tivasi seksikumppanieni määrän. Siinä vaiheessa kun hän alkoi udella aiemman poikaystäväni peniksen kokoa, niin lopetin tapailun.

Vierailija
17/28 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapailin kuukausia erästä miestä, jolla paljastuikin olevan vaimo ja pieni tytär. Mies oli valehdellut minulle myös sukunimensä ja asuinpaikkakuntansa. Meillä oli kuitenkin sattumalta yhteinen fb-kaveri, joka tykkäsi eräästä tuon miehen päivityksestä ja se hetki, kun tajusin kyseessä olevan tapailemani "vapaa & lapseton mies" oli ihan järkytys. Tekisi mieli soittaa hänen vaimolleen ja kertoa miehen pettäneen häntä, mutta koska heidän lapsi on tosi pieni, kuvien perusteella joku 2-3-vuotias, niin en raaski :(

Vierailija
18/28 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö mikään kello soi, kun ette pääse miehen kotiin koskaan käymään?

Vierailija
19/28 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäaikainen miesystäväni jätti minut kuuden vuoden seurustelun jälkeen ihan yht´äkkiä ja puolen vuoden kuluttua erosta näin erään erittäin mukavantuntuisen miehen eräässä ravintolassa. Juttelimme ja vaihdoimme numeroita, aloimme soitella ja tekstailla, mies asui aika kaukana. Mistään seurustelusta ei onneksi ollut kyse. Noin kuukauden kuluttua mies muina miehinä kertoi, että sori kun et tavoittanut eilen, olin synnytyksessä..eli naimisissa oli ja tosiaan kolme lasta..en voinut uskoa, että tuollaista voi olla!! Jonkun kuukauden kuluttua mies vielä lähetti viestiä "Täällä olisi kovaa patukkaa tarjolla". Hyi helevata!!

Lapsuuden kaverini on naimisissa erään entisen luokkakaverini kanssa, ovat olleet yhdessä jo n 20v. Heillä on kolme lasta ja kun nuorin oli syntynyt mies petti varpajaisissa ja on nykyään oikea sarjanussija. Että semmoista. 

Vierailija
20/28 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 23:07"]

eikö mikään kello soi, kun ette pääse miehen kotiin koskaan käymään?

[/quote]

Samaa mietin. Tai että on tapailtu ja sitten facesta myöhemmin huomattu jotain, tämmösethän pitää tutkia heti. Google, puhelinnumerosta tarkistetaan osoite ym. Ihan perusjuttuja. Mutta veemäistä tuollainen kusetus, todella inhottavaa syyttömille osapuolille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä