Joskus hävettää naisten puolesta
Kamalaa olla älykäs mies ja yrittää tutustua naisiin, kun huomaa millaisesta käyttäytymisestä naiset pitää miehellä. Alkaa hävettää heidän puolestaan, enkä oikein kehtaa nolata heitä. Yleensä jutusta ei tule sitten mitään, kun en kehtaa käyttää hyväkseni heitä, enkä toisaalta tykkää teeskennellä muuta kuin olen. Naisiin uppoaa usein niin läpinäkyvän lipevä käyttäytyminen miehiltä, että nolottaa näiden naisten puolesta.
Kommentit (14)
Olipa vaikeasti ymmärrettävä aloitus. Ja kutsut itseäsi älykkääksi niinkö? Olet tutustunut vääränlaisiin naisiin. Siinä kaikki.
Oikeasti älykäs ihminen ei sorru yleistyksiin. Ymmärräthän, että taipumus nähdä ympärillään vain tietynlaista käytöstä ei johdu siitä, että kaikki oikeasti käyttäytyisivät tietyllä tavalla, vaan siitä, että itse tarkkailee ympäristöään tietynlaisten lasien läpi. Tätä kutsutaan vahvistusharhaksi.
En naisena käsitä sitä että Anna-lehdestä juuri luin, että naiset usein mieltyvät miehiin josta muutkin naiset tykkää. Onhan se toki niin että ihminen usein voi haluta jotain kun muillakin on, mutta mun mielestä se on ollut lapsellista jo silloin kun olin itse lapsi. Kyllä ihmisellä pitää vähän syvemmät syyt olla siihen mistä tykkää ja mitä haluaa, kuin se että kun muutkin. Minä tykkään mistä tykkään, ja se on ihan sama tykkääkö muut samasta kuin minä vai ei. Sanotaan että makuasioista ei voi kiistellä, mutta näköjään sitten joidenkin makuasioista voi jos se riippuu siitä mitä muut on mieltä.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 21:27"]
En naisena käsitä sitä että Anna-lehdestä juuri luin, että naiset usein mieltyvät miehiin josta muutkin naiset tykkää. Onhan se toki niin että ihminen usein voi haluta jotain kun muillakin on, mutta mun mielestä se on ollut lapsellista jo silloin kun olin itse lapsi. Kyllä ihmisellä pitää vähän syvemmät syyt olla siihen mistä tykkää ja mitä haluaa, kuin se että kun muutkin. Minä tykkään mistä tykkään, ja se on ihan sama tykkääkö muut samasta kuin minä vai ei. Sanotaan että makuasioista ei voi kiistellä, mutta näköjään sitten joidenkin makuasioista voi jos se riippuu siitä mitä muut on mieltä.
[/quote]
Koska naiselle mieheen tutustuminen on aina potentiaalinen riski. Oletettavasti jos mies on suosittu mies todennäköisemmin ei tee väkivaltaa, käytä seksuaalisesti hyväkseen tai ole muutenkaan vahingollinen, mitä lauman ulkopuolella oleva mies voi olla.
Kyllähän yksittäisestä naisestakin voi tuntua, että satunnaisotos miehiä on epä-älyllistä, p***unkipeää harmaata massaa. Ehkä voisit kokeilla vaihteeksi olla lähestymättä jotain randomeita "naisia" ja valkata sellaisia, jotka on samalla tavalla älyllisiä kuin aloittaja itse, lähestyä vasta sitten. Sillä lailla yksilöinä.
No me naiset häpeämme miehiä aina.
Oo, taas tämä kiltti ja mukava mutta ah niin ujo mies märisemässä täällä.
Hei kuule, usko jo suosiolla, että et ole kiltti etkä mukava. Et sen puoleen älykäskään, kun ei näytä millään menevän viesti perille.
(Jos olet joku uusi kiltti, mukava ja älykäs mies, pyydän nöyrimmästi anteeksi ilkeää kommenttiani. Olen vain niin lopen kylläsynyt siihen vakiokilttiin, joka hetken keskustelun jälkeen aina paljastaa oikean, vähemmän kiltin luonteensa.)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 21:37"]
Kyllähän yksittäisestä naisestakin voi tuntua, että satunnaisotos miehiä on epä-älyllistä, p***unkipeää harmaata massaa. Ehkä voisit kokeilla vaihteeksi olla lähestymättä jotain randomeita "naisia" ja valkata sellaisia, jotka on samalla tavalla älyllisiä kuin aloittaja itse, lähestyä vasta sitten. Sillä lailla yksilöinä.
[/quote]
Mistäs sitä tietää kuka nainen on älyllinen ja kuka ei? Samanlaisilta ne kaikki näyttää päällepäin.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 21:30"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 21:27"]
[/quote]
Koska naiselle mieheen tutustuminen on aina potentiaalinen riski. Oletettavasti jos mies on suosittu mies todennäköisemmin ei tee väkivaltaa, käytä seksuaalisesti hyväkseen tai ole muutenkaan vahingollinen, mitä lauman ulkopuolella oleva mies voi olla.
[/quote]
Aika ontuvaa logiikkaa minusta, kuten parisuhdeväkivalta ei ole edes mitenkään harvinaista. Vaikka jostain tuollaisestahan siinä on varmaan kyse. Lauman hyväksymä mies on "esivalittu" ja kiinnostavaksi testattu. Vähän huonoahan tuo kielii naisista, jos eivät kykene omaan päätöksentekoon ja aitoon tutustumiseen.
Kyllähän tuollaisia naisia on. Mutta selkeästi vähemmistöä. Toi on vähän niin kuin se, kun on haluaisi tulla raskaaksi niin alkaa nähdä raskaana olevia naisia joka paikassa ja tuntuu että heitä on paljon. Vaikka tosiasiassa heitä on ihan yhtä vähän kuin muutenkin.
"Mistäs sitä tietää kuka nainen on älyllinen ja kuka ei? Samanlaisilta ne kaikki näyttää päällepäin."
No, ihan ensiksi luovutaan tuosta asenteesta, että kaikki naiset ovat kaikin puolin samanlaisia. Tarkkailemalla voi alkaa huomata pieniä asioita, kuten millaiset ilmeet silä naispuolisella ihmisellä on, miten se tarkkailee ympäristöään, mihin kiinnittää huomiota, millaisissa asennoissa tykkää olla. Siitä voi pikkuhiljaa päätellä jotain kiinnostuksenkohteista ja elämänasenteesta. Tällä tavalla minä löydän mielenkiintoisia juttukavereita, miehiä ja naisia. Jos olisin vapaalla jalalla, varmaan potentiaalisia kumppaneitakin. Lisäksi kannattaa varmaan käyttää oveluutta siinä, millaisissa paikoissa levittelee verkkojaan. -7
Muhun uppoaa läpinäkyvä mukavuus. Sitä on vaikea selittää lyhyesti, mutta ei se tarkoita mielistelyä. Naisetkin voivat haluta vain pitää hauskaa ja parasta seuraa on sellaiset miehet, joilla on homma hallussa.
Joskus naiset itkee sitä, että miehet käyttää heitä hyväkseen, mutta tosiasiassa aika moni nainen suorastaan kaipaa juuri tällä tavalla käyttäytyviä miehiä. Niitä ylilipeviä, jotka on heti "liian hyviä ollakseen totta". Ne on juuri niitä miehiä, jotka on kaatanut satoja naisia ja tietää oikeat peliliikkeet. Paradoksaalisesti sitten aidompi mies, joka on todennäköisesti vähän epävarma naisen kanssa, koska saattaa jännittää aluksi ennen kuin tutustuu paremmin, on naisesta epäkiinnostava.