Haluan av-miehen! *röyh*
Olen 35-vuotias työtön siiderivalas ja neljän yh, kaikilla eri isä. Käytynä on elämäm kova koulu ja kuuntelen popedaa. Harrastuksena on siiderin teko kotikonstein ja pubissa istuskelu. Röökiä palaa ja tatsat on, myös ehta kananpersetukka löytyy. Nyt av-miehet hoi ottakaa yhteyttä! Tällanen helmi ei kauaa ole vapaana! T. Jessican, Jassiinan, Lucan ja Nicon äippä, 165cm ja 96kg D-kupin tisuleilla. Pimppa on vähän lörppä mutta ei haittaa parissa promillessa! Ps. En meikkaa enkä liikoja tupsuttele eikä muoti/laukut/kengät ole ongelma, katson lätkää enkä äänestä vihervasureita. Nyt mailiosotteita ja äkkiä! Varmasti saat.
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 21:03"]
Ei täällä av:lla taida olla muita miehiä kuin se Mies 29 v + 1 v. Se taitaa kyllä tykätä 20 vuotta nuoremmista. Mutta ehkä sen hamsteri kelpaisi?
[/quote]
Ohis, mutta luulin ettei siitä miehestä voi enää hämmentyä enempää. Kunnes tänään luin että hän kerää muovieläimiä. Olin väärässä. Leikkiiköhän se niillä sen hamsterin kanssa?
Kuulostat juuri namilta. Pitää olla jotain, mistä ottaa kiinni! En kuitenkaan tahdo tuhlata aikaa liikaa, vaan etsin vaimomatskuu, joten jos ensin yksi koeajo, ja sitten naimisiin? (Ps en tahdo käyttää kondomia, en syö karkkejakaan papereineen. Keskeytetty käy ihan hyvin ja tulee jos on tullakseen) mä olen kunnon äijä!
Moni av pilluteline tunnistanee itsensä :)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:35"]Kuulostat juuri namilta. Pitää olla jotain, mistä ottaa kiinni! En kuitenkaan tahdo tuhlata aikaa liikaa, vaan etsin vaimomatskuu, joten jos ensin yksi koeajo, ja sitten naimisiin? (Ps en tahdo käyttää kondomia, en syö karkkejakaan papereineen. Keskeytetty käy ihan hyvin ja tulee jos on tullakseen) mä olen kunnon äijä!
[/quote]
Joo ei kortsua oo ennenkään käytetty, sopii! Ja häät on hyvä ryyppyjuhla mennään ihmeessä naimisiin. Tässä on kuule sulle naista, vaikutat hyvältä tulevalta ex-mieheltä! T. Vilma
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:36"]Moni av pilluteline tunnistanee itsensä :)
[/quote]
:D
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:39"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:35"]Kuulostat juuri namilta. Pitää olla jotain, mistä ottaa kiinni! En kuitenkaan tahdo tuhlata aikaa liikaa, vaan etsin vaimomatskuu, joten jos ensin yksi koeajo, ja sitten naimisiin? (Ps en tahdo käyttää kondomia, en syö karkkejakaan papereineen. Keskeytetty käy ihan hyvin ja tulee jos on tullakseen) mä olen kunnon äijä!
[/quote]
Joo ei kortsua oo ennenkään käytetty, sopii! Ja häät on hyvä ryyppyjuhla mennään ihmeessä naimisiin. Tässä on kuule sulle naista, vaikutat hyvältä tulevalta ex-mieheltä! T. Vilma
[/quote]
hyvä juttu! Mulla muuten 4 lasta aikaisemmista suhteista. Veeti-nimisiä 2 kpl, eri äidit. Sitten on yezzica ja yanessa. Mutta ei varmaan ole ongelma kun en mä nää niitä kun isänpäivänä. Otan tässä sit parista paikasta pikavipit, niin voidaan käydä hakee viinat häihin ;*
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:39"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:35"]Kuulostat juuri namilta. Pitää olla jotain, mistä ottaa kiinni! En kuitenkaan tahdo tuhlata aikaa liikaa, vaan etsin vaimomatskuu, joten jos ensin yksi koeajo, ja sitten naimisiin? (Ps en tahdo käyttää kondomia, en syö karkkejakaan papereineen. Keskeytetty käy ihan hyvin ja tulee jos on tullakseen) mä olen kunnon äijä! [/quote] Joo ei kortsua oo ennenkään käytetty, sopii! Ja häät on hyvä ryyppyjuhla mennään ihmeessä naimisiin. Tässä on kuule sulle naista, vaikutat hyvältä tulevalta ex-mieheltä! T. Vilma
[/quote]
Ilmoittautukaa heti Satuhäihin!
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:39"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:35"]Kuulostat juuri namilta. Pitää olla jotain, mistä ottaa kiinni! En kuitenkaan tahdo tuhlata aikaa liikaa, vaan etsin vaimomatskuu, joten jos ensin yksi koeajo, ja sitten naimisiin? (Ps en tahdo käyttää kondomia, en syö karkkejakaan papereineen. Keskeytetty käy ihan hyvin ja tulee jos on tullakseen) mä olen kunnon äijä!
[/quote]
[/quote]
hyvä juttu! Mulla muuten 4 lasta aikaisemmista suhteista. Veeti-nimisiä 2 kpl, eri äidit. Sitten on yezzica ja yanessa. Mutta ei varmaan ole ongelma kun en mä nää niitä kun isänpäivänä. Otan tässä sit parista paikasta pikavipit, niin voidaan käydä hakee viinat häihin ;*
[/quote]
Ei tosiaan oo ongelma! Ai ku ihanan romanttista, mä käyn kyllä jo aivan kuumana! Ja se viinakin maistuis kieltämättä. Edellisistä hääviinoista on jo melkein 2v.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:45"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:39"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:35"]Kuulostat juuri namilta. Pitää olla jotain, mistä ottaa kiinni! En kuitenkaan tahdo tuhlata aikaa liikaa, vaan etsin vaimomatskuu, joten jos ensin yksi koeajo, ja sitten naimisiin? (Ps en tahdo käyttää kondomia, en syö karkkejakaan papereineen. Keskeytetty käy ihan hyvin ja tulee jos on tullakseen) mä olen kunnon äijä! [/quote] Joo ei kortsua oo ennenkään käytetty, sopii! Ja häät on hyvä ryyppyjuhla mennään ihmeessä naimisiin. Tässä on kuule sulle naista, vaikutat hyvältä tulevalta ex-mieheltä! T. Vilma
[/quote]
Ilmoittautukaa heti Satuhäihin!
[/quote]
Joo! Vilman ja mikä-sun-nimi-olikaan Satuhäät tää on ihana idea. Maksaako ne miten paljon ja piffaako ne viinat myös??? - vilma
Oho =D ! " BEIBI:LLÄ on ainakin sana hallussa ja siitä saat plussapisteitä ! Tietysti myös luottotiedot mennyt ja ulosotossa vähintään 100000€ ! Taidat olla oikein ROTUNAINEN ja TODELLAKIN ERILAINEN =D.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:46"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:45"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:39"] [quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:35"]Kuulostat juuri namilta. Pitää olla jotain, mistä ottaa kiinni! En kuitenkaan tahdo tuhlata aikaa liikaa, vaan etsin vaimomatskuu, joten jos ensin yksi koeajo, ja sitten naimisiin? (Ps en tahdo käyttää kondomia, en syö karkkejakaan papereineen. Keskeytetty käy ihan hyvin ja tulee jos on tullakseen) mä olen kunnon äijä! [/quote] Joo ei kortsua oo ennenkään käytetty, sopii! Ja häät on hyvä ryyppyjuhla mennään ihmeessä naimisiin. Tässä on kuule sulle naista, vaikutat hyvältä tulevalta ex-mieheltä! T. Vilma [/quote] Ilmoittautukaa heti Satuhäihin! [/quote] Joo! Vilman ja mikä-sun-nimi-olikaan Satuhäät tää on ihana idea. Maksaako ne miten paljon ja piffaako ne viinat myös??? - vilma
[/quote]
En tiedä noista, mutta muistakaa vetää kunnolla röökiä ja kiskot sitten sitä olkaimetonta mekkoa aina parin minuutin välein kunnolla ylöspäin ettei tissitatskat näy liikaa.
Onko tämä vitsi vai piilokamera =)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:45"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:39"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:35"]Kuulostat juuri namilta. Pitää olla jotain, mistä ottaa kiinni! En kuitenkaan tahdo tuhlata aikaa liikaa, vaan etsin vaimomatskuu, joten jos ensin yksi koeajo, ja sitten naimisiin? (Ps en tahdo käyttää kondomia, en syö karkkejakaan papereineen. Keskeytetty käy ihan hyvin ja tulee jos on tullakseen) mä olen kunnon äijä!
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei tosiaan oo ongelma! Ai ku ihanan romanttista, mä käyn kyllä jo aivan kuumana! Ja se viinakin maistuis kieltämättä. Edellisistä hääviinoista on jo melkein 2v.
[/quote]
uuh mulla alkaa ottaa eteen jo kun kerrot käyväsi kuumana! Mulla olis hyvin aikaa tavata sut vaikka heti, kun töitäkään ei oo (eikä tule) häiritsemässä! Hain sitä pikavippiä, mut mä unohdin et luottotiedot on jo menny, et pitää varmaan keksii jotain... ehkä mun mutsi viel yhdet häät kustantais mulle.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:48"]Oho =D ! " BEIBI:LLÄ on ainakin sana hallussa ja siitä saat plussapisteitä ! Tietysti myös luottotiedot mennyt ja ulosotossa vähintään 100000€ ! Taidat olla oikein ROTUNAINEN ja TODELLAKIN ERILAINEN =D.
[/quote]
Mä olen erilainen! Uuh miten ihanasti on hot kunnon summa ulosotossa! Mun luottotiedot meni kun en maksanut niitä edellisiä hääviinoja ja vähän muutakin taisi siinä olla. Mutta niin upea uros olet siellä! Kurrrrmau... - Vilma
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:49"]
[/quote]
No mitäpä luulisit? Mieti, mieti.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:49"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:45"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:39"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:35"]Kuulostat juuri namilta. Pitää olla jotain, mistä ottaa kiinni! En kuitenkaan tahdo tuhlata aikaa liikaa, vaan etsin vaimomatskuu, joten jos ensin yksi koeajo, ja sitten naimisiin? (Ps en tahdo käyttää kondomia, en syö karkkejakaan papereineen. Keskeytetty käy ihan hyvin ja tulee jos on tullakseen) mä olen kunnon äijä!
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
uuh mulla alkaa ottaa eteen jo kun kerrot käyväsi kuumana! Mulla olis hyvin aikaa tavata sut vaikka heti, kun töitäkään ei oo (eikä tule) häiritsemässä! Hain sitä pikavippiä, mut mä unohdin et luottotiedot on jo menny, et pitää varmaan keksii jotain... ehkä mun mutsi viel yhdet häät kustantais mulle.
[/quote]
Mä voin aina pyytää exiltä lisää elareita! Ai tästä tulee upeeta. Ota mut rajusti mä oon sun uuh! Vilma
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:53"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:49"]
[/quote]
No mitäpä luulisit? Mieti, mieti.
[/quote]
Paras xD
Romanttista rakkautta ilmassa! Oooo.
No tää mamma on selkeesti paras treffi seura.
Ei täällä av:lla taida olla muita miehiä kuin se Mies 29 v + 1 v. Se taitaa kyllä tykätä 20 vuotta nuoremmista. Mutta ehkä sen hamsteri kelpaisi?