Haluan av-miehen! *röyh*
Olen 35-vuotias työtön siiderivalas ja neljän yh, kaikilla eri isä. Käytynä on elämäm kova koulu ja kuuntelen popedaa. Harrastuksena on siiderin teko kotikonstein ja pubissa istuskelu. Röökiä palaa ja tatsat on, myös ehta kananpersetukka löytyy. Nyt av-miehet hoi ottakaa yhteyttä! Tällanen helmi ei kauaa ole vapaana! T. Jessican, Jassiinan, Lucan ja Nicon äippä, 165cm ja 96kg D-kupin tisuleilla. Pimppa on vähän lörppä mutta ei haittaa parissa promillessa! Ps. En meikkaa enkä liikoja tupsuttele eikä muoti/laukut/kengät ole ongelma, katson lätkää enkä äänestä vihervasureita. Nyt mailiosotteita ja äkkiä! Varmasti saat.
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:11"]Ou jee ! Tämä oli pilvisen päivän PARAS & HAUSKIN JUTTU =D alkaa jo +6inch pullistella farkkushortsien etumuksessa , olen täällä jo suu vaihdossa =D
[/quote]
Saat kakkosta tosta hyvästä ihan varmasti! Ap
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:14"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 20:11"]Ou jee ! Tämä oli pilvisen päivän PARAS & HAUSKIN JUTTU =D alkaa jo +6inch pullistella farkkushortsien etumuksessa , olen täällä jo suu vaihdossa =D
[/quote]
Saat kakkosta tosta hyvästä ihan varmasti! Ap
[/quote]
So romantic!
Ou jee ! Tämä oli pilvisen päivän PARAS & HAUSKIN JUTTU =D alkaa jo +6inch pullistella farkkushortsien etumuksessa , olen täällä jo suu vaihdossa =D