Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jaksaa huonosti käyttäytyvä miestä, kunnes ero selvä?

Vierailija
16.07.2015 |

Olemme päättäneet erota mieheni kanssa. Syy on pääasiassa se, ettemme enää tule ollenkaan toimeen keskenämme. Mies ei myöskään tule toimeen esiteinin, jolla on jo omaa tahtoa, kanssa. Pienemmän kanssa tulee, vielä.

Pääasiassa emme tule toimeen siksi, että päätin lopettaa kynnysmattona olemisen ja en enää siedä miehen huonoa käytöstä. Harmillisesti nyt kun mies on huomannut, ettei huuto, kiristys, uhkailu ja marttyyrius toimi minuun enää, kohdistaa niitä esiteiniin. Tänään ehti olla töiden jälkeen kotona 15 min, kun jo huusi lapselle, ettei enää maksa tämän harrastusta (kallis), kun ei tee juuri niin kuin isä sanoo. Riidan aiheuttanut asia oli ihan vähäpätöinen. Lapsi tietää, ettei minun rahani yksin riitä maksamiseen. Ko. harrastus on otettu huomioon alustavissa laskelmissa elareihin ja nyt mies juhlii, ettei hänen tarvitse maksaa.

Nyt mies katsoi asiakseen vielä tulla kertomaan, että on menossa treffeille. Onneksi olkoon vaan sille oululaiselle, joka tuon nelikymppisen kaljupään treffiseuraksi saa. Mies osaa olla hurmaava. Totuus paljastuu vasta myöhemmin. Kerrankin mies tosin puhuu totta siitä, ettei vaimo kotona ymmärrä ja on juuri eroamassa.

Pakon edessä joudumme asumaan samassa osoitteessa vielä noin 1-3kk. Nyt hyvät neuvot kehiin. Miten ihmeessä jaksan sen ajan?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole loisinut miehen lompakolla. Mulla on ihan hyväpalkkainen työ. Yksin maksaminen on kuitenkin eri asia kuin yhdessä maksaminen. Lasten harrastusten luulisi olevan molempien vanhempien asia. Omia juttujani en ole miehellä maksattamassa.

Tämän enempää en jaksa sinulle vastailla. Ihan ok trolli, kun sait tähän asti vastailemaan.

-Ap

Vierailija
2/11 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi pötkö teksti. Mobiili poisti kappalejaot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala käyttäytymään itsekin kusipäisesti

Vierailija
4/11 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole asiallinen ja suhtaudu mieheen kuin vieraaseen ihmiseen. Puhu vain pakolliset asiat, älä kysy tai kommentoi muuta. Jos mies raivoaa, älä vastaa  mitään - voit vain katsoa ilmeettömänä takaisin. Älä lähde miehen tunnekuohuihin ollenkaan mukaan itsesi ja lastesi takia - sinä voit pysyä järkevänä aikuisena, vaikka mies ei siihen pystykään.

Vierailija
5/11 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitat aivan kuin minun miehestäni. Eropäätöstä ei tosin ole tehty, mutta olen miettinyt eroa jo vuosia. Ja nykyisin se on mielessä ihan joka päivä. En siis pysty tilanteeseesi kokemusperäistä neuvoa antaa, mutta itse olen ajatellut yrittää vastaavassa tilanteessa pitää "päätä pinnalla" sen ajatuksen voimalla miten ihanaa tulee lopulta olemaan se elämä missä normaalia puhetta ei tarvitse varoa, ei luotailla toisen fiiliksiä ja kukaan ei tiuski. Olet lähempänä sitä :)

Vierailija
6/11 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huomioi sitä ollenkaan. Jos se jotain asiallisesti sulta kysyy, niin vastaa toki. Muuten älä ota mitään kontaktia, älä vastaa riitelyyn, älä mihinkään. Vaikeaa voi olla, jos on lyhyt pinna.

Vierailija
7/11 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä erosin tollasesta, mutta nyt kärsin seksin puutteesta. Mikä ratkaisuksi? Auttaako jotkut lelut? En ikinä harrastaisi seksiä miehen kanssa, jota en rakasta tai tunne tosi voimakasta ihastusta.

Vierailija
8/11 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 19:26"]

Ole asiallinen ja suhtaudu mieheen kuin vieraaseen ihmiseen. Puhu vain pakolliset asiat, älä kysy tai kommentoi muuta. Jos mies raivoaa, älä vastaa  mitään - voit vain katsoa ilmeettömänä takaisin. Älä lähde miehen tunnekuohuihin ollenkaan mukaan itsesi ja lastesi takia - sinä voit pysyä järkevänä aikuisena, vaikka mies ei siihen pystykään.

[/quote]

Juuri näin. Älä lähde mukaan, vaikka mies varmasti yrittää provota ja saada sinutkin suuttumaan. Ajattele, että miksi hänen käytöksellään tulisi olla vaikutusta sinuun, ei ihminen ole mikään marionetti jonka tarvitsee heilahtaa suuntaan tai toiseen sen mukaan mitä muut milloinkin tekevät. Toi aika menee nopeasti loppujen lopuksi ja mikäli mies ei ole väkivaltainen niin keskity elämään omaa elämääsi asunnossanne. Sitä ihanammalta tuntuu, kun pääset viettämään rauhallista elämää ilman häntä. Tsemppiä, ap!

Vierailija
9/11 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kannustuksesta. Harmittaa vaan tosi paljon esikoisen puolesta, kun mies sitten hakee riitaa hänen kanssaan. No, onneksi täyttää pian 12, joten saa tulevaisuudessa äänensä kuuluviin. Ei ole pakko olla isällä, joka simputtaa.

Vierailija
10/11 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elarit ja raha, ja sua vituttaa miehen treffit. Ei hätää, käyttäydyt jo nyt niin kusipäisesti, että pahemmaksi et voi enää laittaa. Niele katkeraa kalkkiasi, jonka olet itse saanut aikaiseksi.

Vierailija
11/11 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa no. 10. Kiitos palautteesta. Varmaankin olen tehnyt oman osani avioliiton epäonnistumiseen. Raha kiinnostaa sen verran, että surettaa, jos lapsi joutuu luopumaan rakkaasta harrastuksestaan eron vuoksi. Teen kaikkeni, jotta niin ei käy. Harmittaa kun isänsä sanoo usein: Jos et tee niin tai näin, en maksa sun harrastusta. Mielestäni lapsellista ja epäreilua. Varsinkin, kun lapsi on pääasiassa todella rauhallinen ja kiltti.
Miehen treffit ei vituta. Mielihyvin annan hänet toisen naisen vaivoksi. Se, että hän käy kehumassa niitä minulle koettaen saada riitaa aikaiseksi, vituttaa. En vastannut mitään. Jäi riita saamatta. Saapa nähdä mitä tapahtuu, kun esikoinen tulee kohta kotiin kaverilta.
-Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi