Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olet saanut häirikkönaapurin muuttamaan (kun valitukset eivät johda mihinkään)?

Vierailija
25.02.2022 |

Onko kokemusta asiasta? Kikkakolmosia, jotka toimivat, kun isännöitsijä on kädetön eikä valittaminen johda mihinkään?

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh.. asun hiljaisessa vanhempien ihmisten kansoittamassa kerrostalossa. Meidän rapussamme on kuitenkin käväissyt asumassa kolme nuorta tai nuorehkoa ihmistä, joiden ovella olen katsonut oikeudekseni käydä vetoamassa vuorotyötä tekevän itseni ja iäkkäämpien naapureideni puolesta. Muutama kerta asiallista puhetta on riittänyt. Eivät ole sitten kai tykänneet asua, koska ovat yhtenä päivänä vain muuttaneet pois.

Vierailija
62/78 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaketalossa pääsee helposti eroon vuokralaisista. Myös osakkaiden asunto voidaan ottaa haltuun. Kannattaa olla hyvissä väleissä vanhimpien asukkaiden kanssa.

Ja ilmoitus myös suoraan osakkaalle, jonka vuokralainen häiriköi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa korvatulpat/peltorit tai muuta pois. Sinunkaltaisesi jatkuvien ilmoitusten tehtailijat ovat tosiasiassa usein niitä häirikköjä, jotka terrorisoi ihan tavallisia ihmisiä.

Vierailija
64/78 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy toistuvasti poistamassa sen ovesta "ei mainoksia" -tarra. BUAH HAH HAA!

Vierailija
65/78 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse muutin pois. Olin isännöitsijälle meilannut monta kertaa ja hän vaan levitteli käsiään,että kyllä hän minua uskoo mutta ei asukkia pois saada. Jos isännöitsijän asenne on tuo,on aivan turhaa lähteä taistelemaan, jos asuu vuokralla eikä omista.

et tainnut lukea kaikkia kirjoituksia. Ei sinun ilmoituksesi riitä. Isännöitsijä ei voi toimia lain mukaisesti jos ei valitusta ole tehty oikein. Kirjallinen valitus jossa on vähintään kaksi nimeä on pakko olla.

Joo, tiedän kyllä. En alkanut semmoista järjestämään. Ymmärsin, että naapuri oli outo päästään ja isännöitsijä kai yritti hänen kanssaan keskustella ja ilmoitti myös hänen vuokranantajalleen. Joskushan nämäkin riittää pysäyttämään häirinnän, jos kyseessä on normaali ihminen. Lisäksi kyseessä oli vähän erilainen häirintä kuin bileiden pitäminen, joten naapurit ei olisi edes välttämättä allekirjoittaneet.

järjestyssäännöt koskee kaikkia asukkaita olit sitten päästäs outo tai bileitten pitäjä. Jos se seinään hakkaaminen tai uhkaus tapahtui vain kerran niin ei aihetta valitukseen ollutkaan riittävästi. Voi myös soittaa valkotakkiset asialle jos outo tyyppi häiriköi liikaa.

Mm. Sinulla on jännä käsitys, että valkotakkiset, poliisit ynnä muut puuttuu mielellään asioihin. Itse vaikutat kieltämättä sen tyyppiseltä ihmiseltä että nautit asioiden setvimisestä ja voittamisesta. Meillä oli koko ajan tärkeämpiäkin ongelmia kuin ottaa tuo asiaksi. Nykyään olen oppinut ajattelemaan aina omaa etuani ensimmäiseksi ja sitä, mikä on minulle kätevin vaihtoehto, en sitä että alkaisin järjestää maailmaa oikeudenmukaiseksi paikaksi.

Vierailija
66/78 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hommaa korvatulpat/peltorit tai muuta pois. Sinunkaltaisesi jatkuvien ilmoitusten tehtailijat ovat tosiasiassa usein niitä häirikköjä, jotka terrorisoi ihan tavallisia ihmisiä.

Sinun logiikallasi melua aiheuttavien pitäisi hommata omakotitalo.

Miksi muiden pitäisi hommata suojaimia estämään melua, jos eivät itse aiheuta meteliä?

Logiikkasi kusee.

Vierailija
67/78 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse muutin pois. Olin isännöitsijälle meilannut monta kertaa ja hän vaan levitteli käsiään,että kyllä hän minua uskoo mutta ei asukkia pois saada. Jos isännöitsijän asenne on tuo,on aivan turhaa lähteä taistelemaan, jos asuu vuokralla eikä omista.

et tainnut lukea kaikkia kirjoituksia. Ei sinun ilmoituksesi riitä. Isännöitsijä ei voi toimia lain mukaisesti jos ei valitusta ole tehty oikein. Kirjallinen valitus jossa on vähintään kaksi nimeä on pakko olla.

Joo, tiedän kyllä. En alkanut semmoista järjestämään. Ymmärsin, että naapuri oli outo päästään ja isännöitsijä kai yritti hänen kanssaan keskustella ja ilmoitti myös hänen vuokranantajalleen. Joskushan nämäkin riittää pysäyttämään häirinnän, jos kyseessä on normaali ihminen. Lisäksi kyseessä oli vähän erilainen häirintä kuin bileiden pitäminen, joten naapurit ei olisi edes välttämättä allekirjoittaneet.

järjestyssäännöt koskee kaikkia asukkaita olit sitten päästäs outo tai bileitten pitäjä. Jos se seinään hakkaaminen tai uhkaus tapahtui vain kerran niin ei aihetta valitukseen ollutkaan riittävästi. Voi myös soittaa valkotakkiset asialle jos outo tyyppi häiriköi liikaa.

Tuli mieleen, että miksi se naapuri hakkasi seinää ja uhkasi kommentoijaa.

Ehkä tämä itse oli aiheuttanut häiriötä, johon toinen vastasi omalla tavallaan?

Vierailija
68/78 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu siltä että ihmiset ei ole nykyisin tekemisissä naapureidensa kanssa ja asutaan vain keskimääräisesti vuoden samassa asunnossa niin ei ole ihme ettei naapureilta mennä pyytämään nimeä valitukseen. Jätetään muut hoitamaan asia,säälittävää.

Vierailija
69/78 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun logiikallasi melua aiheuttavien pitäisi hommata omakotitalo.

Miksi muiden pitäisi hommata suojaimia estämään melua, jos eivät itse aiheuta meteliä?

Logiikkasi kusee.

Melu ei ole ainoa tapa häiritä toisia kerrostalossa. Mm jatkuvien valitusten tehtailu on yksi.

Se mitä monet näistä heippalappu-terroristeista ja poliisille soittajista pitää metelinä on normaaleja elämisen ääniä.

Jotkut ovat vaan niin herkkähipiäisiä että heidän on parempi hankkia kuulosuojaimet.

Vierailija
70/78 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut tästä kyse. Kyseinen naapuri ei kestänyt minkäänlaisia elämisen ääniä edes hiljaisuuden aikana. Koskaan ei pidetty bileitä tai mitään tavallisesta arjesta poikkeavaa ääntä.

Vierailija
71/78 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tuntuu siltä että ihmiset ei ole nykyisin tekemisissä naapureidensa kanssa ja asutaan vain keskimääräisesti vuoden samassa asunnossa niin ei ole ihme ettei naapureilta mennä pyytämään nimeä valitukseen. Jätetään muut hoitamaan asia,säälittävää.

En todellakaan ole naapureiden kanssa tekemisissä enempää kuin tervehtimisen verran. Anonymiteetti on kaupunkielämisen yksi plussista.

Vierailija
72/78 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mm. Sinulla on jännä käsitys, että valkotakkiset, poliisit ynnä muut puuttuu mielellään asioihin. Itse vaikutat kieltämättä sen tyyppiseltä ihmiseltä että nautit asioiden setvimisestä ja voittamisesta. Meillä oli koko ajan tärkeämpiäkin ongelmia kuin ottaa tuo asiaksi. Nykyään olen oppinut ajattelemaan aina omaa etuani ensimmäiseksi ja sitä, mikä on minulle kätevin vaihtoehto, en sitä että alkaisin järjestää maailmaa oikeudenmukaiseksi paikaksi.

kyllä, minä selvitän asiat ennemmin kuin jätän ne muille. Ja olen siitä ylpeä. Itsekäs en ole koskaan ollut eikä minusta sellaista tule.

Vierailija
73/78 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut tästä kyse. Kyseinen naapuri ei kestänyt minkäänlaisia elämisen ääniä edes hiljaisuuden aikana. Koskaan ei pidetty bileitä tai mitään tavallisesta arjesta poikkeavaa ääntä.

mulla oli myös tälläinen seko naapuri mutta saatiin se vihdoin naapurin kanssa pois. Muut naapurit pelkäsi sitä huutamista.

Vierailija
74/78 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää sekopäät jotka "soittaa valkotakkiset" (sanokaa muuten mulle, mistä numerosta ne voi tilata itse?) on usein niitä pahimpia häiriköitä. Kiusanteko saattaa alkaa siitä että kasaa lautasia liian kovaäänisesti, tai imuri paukahtelee listoihin. Pöivällä. Tai sitten jos sattuu käymään suihkussa klo 23 jälkeen niin auta armias. Tai sulkemaan omaa ulko-oveaan.

Jotkut kun kuvittelee, että "hiljaisuus" tarkoittaa kirjaimellisesti, että jos kuulee naapurista jonkun äänen sinä aikana, siinä on perusteet häädölle.

Vierailija
75/78 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipelti/koiranpaska

Vierailija
76/78 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postiluukusta pussi, jossa pilveä. Sitten soitto poliisille, että rapussa haisee ja tulee tuosta asunnosta.

Vierailija
77/78 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaketalossa pääsee helposti eroon vuokralaisista. Myös osakkaiden asunto voidaan ottaa haltuun. Kannattaa olla hyvissä väleissä vanhimpien asukkaiden kanssa.

Mitä niissä vanhoissa mammeleissa niin erikoista on, että heidän kanssaan pitää olla väleissä?

Jos nyt oikeasti haluat tukea valituksellesi, kannattaa olla toisten asukkaiden kanssa väleissä, kai sen nyt tajuat

Vierailija
78/78 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittymällä Natoon. Ei uskalla häiriköidä sen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi